Gjest litt fersk enda Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 etter mange år som singel har jeg nå fått meg kjæreste, som jo selvsagt er en kjempebra fyr! vi traff hverandre i sommer og har relativt nylig gjort forholdet offisielt. "Problemet": Han har jo selvsagt kjøpt julepresang til meg - og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til han... Noen tips? Har god økonomi, tenkte sånn 800kr +/-. Han er i underkant av 30. Noen av dere med lang fartstid i forhold som har noen gavetips å komme med? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Siden du har kjent ham i et halvt års tid så har du kanskje litt oversikt over om det er noe han trenger? Nye skinnhansker i kulda? Noe nytt skiutstyr? En stilig duppedings til kjøkkenet? Noe fancy verktøy? Vanskelig å komme med tips når man ikke aner noe som helst om interesser eller noe. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Enig med Lillemus - si kort noe om interessefelt! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Siden du har kjent ham i et halvt års tid så har du kanskje litt oversikt over om det er noe han trenger? Nye skinnhansker i kulda? Noe nytt skiutstyr? En stilig duppedings til kjøkkenet? Noe fancy verktøy? Vanskelig å komme med tips når man ikke aner noe som helst om interesser eller noe. Enig! Det finnes liksom ikke en ideell gave som alle menn bare MÅ ha og som er like personlig uansett hvem du gir den til. De beste gavene er når giveren har vært så oppmerksom at h*n har sett at vedkommende trenger noe, eller fanget opp når h*n har nevt noe h*n trenger eller ønsker seg tidligere. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Da jeg var nyforelsket kjøpte jeg et smykke til min kjære. Han hadde nevnt en gang tidligere at han ikke hadde det, så da var den saken grei 0 Siter
henrikke71 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 er han gadget freak som mange menn? en iPhone kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.