Gå til innhold

Når

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

21

• morsan

11

• tonie

7

• hidi, the scorpion

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er ikke flink nok selv i kokekunst til å vurdere hans kokeegenskaper, og dessuten leser jeg sjelden oppskriftene hans. Jeg synes rett og slett han er litt "too much" av noe udefinerbart jeg ikke makter.

Skrevet

Jeg er ikke flink nok selv i kokekunst til å vurdere hans kokeegenskaper, og dessuten leser jeg sjelden oppskriftene hans. Jeg synes rett og slett han er litt "too much" av noe udefinerbart jeg ikke makter.

Jeg skryter heller ikke på meg bedre kokkekunnskaper enn fyren, men så er det heller ingen som kaller meg kokk. ;)

Fyren er så sykt oppblåst og maten hans er pretensiøs. Han vil nok fryktelig gjerne være "en av gutta".

Skrevet

Jeg skryter heller ikke på meg bedre kokkekunnskaper enn fyren, men så er det heller ingen som kaller meg kokk. ;)

Fyren er så sykt oppblåst og maten hans er pretensiøs. Han vil nok fryktelig gjerne være "en av gutta".

''Fyren er så sykt oppblåst og maten hans er pretensiøs''

Ja, det er vel mer der jeg er med det "udefinerbare"...;-)

Skrevet

''Fyren er så sykt oppblåst og maten hans er pretensiøs''

Ja, det er vel mer der jeg er med det "udefinerbare"...;-)

I dag gikk jeg forbi han på gata, og da hadde han i tillegg en usedvanlig styg lue. Makan.

Skrevet

I dag gikk jeg forbi han på gata, og da hadde han i tillegg en usedvanlig styg lue. Makan.

*he he*

Skrevet

''og dessuten leser jeg sjelden oppskriftene hans.''

Vel, jeg har både lest og prøvd, flere ganger - og blitt skuffa hver gang.

Jeg er en sånn helt greit midt-på-treet-kokk, klarer meg fint til hverdags og kan klaske til med noe riktig godt innimellom. Og jeg _kan_ lese, er til og med nøye når jeg prøver nye oppskrifter. Og hans har jeg ikke fått til å stemme noen gang.

Men-men, han kan jo ha vært utsatt for et komplott i avisa si, da, der de har kødda med oppskriftene før de gikk i trykken.

Skrevet

Jeg er sikkert helt akterutseilt for jeg har ikke hørt om ham engang:)

Skrevet

Det er mildt sagt provoserende.

Og selvfølgelig er det ei Osloberte som har skrevet artikkelen.

Viestad er helt totalt ubrukelig, og prøver seg som kjekkas og stuntkokk uten å lykkes, det hele blir bare patetisk i mine øyne.

Ho der Osloberte har ikkje tatt med Terje Ness en gang!!!

http://www.hagarestaurant.no/terje_ness.php

Og ikkje har ho tatt med Kristofer Hovland heller.

http://www.matogdrikke.no/content/view/2718/10167/

For ei patetisk kjerring!

Hallo...

Skrevet

Du har vært heldig, bare glem navnet med en gang!

Skrevet

Du burde sparket han i kneskålene!

Skrevet

''og dessuten leser jeg sjelden oppskriftene hans.''

Vel, jeg har både lest og prøvd, flere ganger - og blitt skuffa hver gang.

Jeg er en sånn helt greit midt-på-treet-kokk, klarer meg fint til hverdags og kan klaske til med noe riktig godt innimellom. Og jeg _kan_ lese, er til og med nøye når jeg prøver nye oppskrifter. Og hans har jeg ikke fått til å stemme noen gang.

Men-men, han kan jo ha vært utsatt for et komplott i avisa si, da, der de har kødda med oppskriftene før de gikk i trykken.

''Men-men, han kan jo ha vært utsatt for et komplott i avisa si, da, der de har kødda med oppskriftene før de gikk i trykken.''

Du tar høyde for alle eventualiteter!! ;-)

Skrevet

Du burde sparket han i kneskålene!

''Du burde sparket han i kneskålene!''

Nå høres du ut som han her, cirka på 0,38 sekunder:

Skrevet

''Du burde sparket han i kneskålene!''

Nå høres du ut som han her, cirka på 0,38 sekunder:

Lyden på PC`en virker (heldigvis) ikkje, han der er bare plump & platt! (vulgær suppegjøk, spør du meg! og det gjør du vel?)

Burde vært sparket både her og der! :-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har heller ikke hørt om han. Sikkert like greit.

Skrevet

Jeg har heller ikke hørt om han. Sikkert like greit.

Det høres sånn ut, ja:)

Skrevet

Det er i sånne tilfeller jeg er glad jeg har muligheten til å skylde på at jeg er døv.... Har ikke hørt om han, jeg heller?! Burde jeg være flau, tro? *gulp*

Skrevet

Det er i sånne tilfeller jeg er glad jeg har muligheten til å skylde på at jeg er døv.... Har ikke hørt om han, jeg heller?! Burde jeg være flau, tro? *gulp*

Næsj, jeg synes vel egentlig det er mer flaut og ganske avslørende å kjenne til slike. Du skal sitte og kjedeglo endel på TV for å få med deg sånne som han der;)

Skrevet

Næsj, jeg synes vel egentlig det er mer flaut og ganske avslørende å kjenne til slike. Du skal sitte og kjedeglo endel på TV for å få med deg sånne som han der;)

Ok, sikkert like greit at jeg har gått glipp av han ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...