morsan Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 ...er en artig fyr! :-) Noen som så han og julekortene hans på Grosvold? 0 Siter
Gjest Lollo-08 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Jeg satt og såg på han. Har ikke sansen for julekort, men julekortene hans var "festlige":) 0 Siter
tonie Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Jeg så. Bestemte meg for å begynne med julekort:) Bra humor! 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Jeg så. Bestemte meg for å begynne med julekort:) Bra humor! Ja, man blir inspirert av denslags:-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Ja! Morsomme kort, både han og Maurstad imponerte. Neste år tror jeg ikke det blir bare unga på kort herfra, nei! :-) 0 Siter
tonie Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Ja, man blir inspirert av denslags:-) Hehe, ja. Jeg fikk et ras med idéer. I morgen er det til med kamera og rekvisitter. Sønnen bestikkes med penger. Du vil ha julekort, ja? 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Hehe, ja. Jeg fikk et ras med idéer. I morgen er det til med kamera og rekvisitter. Sønnen bestikkes med penger. Du vil ha julekort, ja? Gjerne:-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Ja! Morsomme kort, både han og Maurstad imponerte. Neste år tror jeg ikke det blir bare unga på kort herfra, nei! :-) :-) Det er lenge siden vi kun har hatt barnet - vi har vært med alle de siste årene. Men det har ikke vært "morrobilder", da. Vi har ofte laget en collage av ymse bilder fra året som har gått. 0 Siter
tonie Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Gjerne:-) Morsomt med folk som tør å ta den helt ut sånn. La du merke til det fantastiske ansiktet på ekskona? Moderlig, from og lett overbærende, og som klippet ut av en hvilken som helst reklame fra femtitallet. Herlig:) Maurstads kort ble veldig snille i forhold selv om de nok betraktes som drøye i visse kretser:) 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Nå ble jeg nysjerrig! Jeg så det ikke, men hva var det med de julekortene da?? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Nei, det såg eg ikkje var på James Bond film på kino faktisk. 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Nå ble jeg nysjerrig! Jeg så det ikke, men hva var det med de julekortene da?? Han hadde veldig utradisjonelle og spesielle bilder. Et av dem var f eks han selv kliss naken sammenkrøllet oppå matbordet med et eple i munnen, med resten av familien rundt, et annet var inspirert av den gamle paven mens han fortsatt levde - GS selv som en pave som henger ut av stolen med barna som korgutter eller noe slikt, og som nyskilt var han "kjipenissen" med skjegget på sneis og sneip i munnviken som gir de misfornøyde gutta sine rosineske og klementin osv 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jepp! Flirte godt av julekortene! ) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 :-) Det er lenge siden vi kun har hatt barnet - vi har vært med alle de siste årene. Men det har ikke vært "morrobilder", da. Vi har ofte laget en collage av ymse bilder fra året som har gått. Vi har vært heldige om vi har fått kylt avgårde et bilde av unga, det har vært noen hektiske førjuler de siste årene... Og mye sjukdom. Elendige greier, i grunnen. Men nu går alt så meget bedre, kan man vel si. :-) Gleder meg allerede til neste år! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.