Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er en artig fyr! :-)

Noen som så han og julekortene hans på Grosvold?

Gjest Lollo-08
Skrevet

Jeg satt og såg på han. Har ikke sansen for julekort, men julekortene hans var "festlige":)

Skrevet

Jeg så. Bestemte meg for å begynne med julekort:)

Bra humor!

Skrevet

Jeg så. Bestemte meg for å begynne med julekort:)

Bra humor!

Ja, man blir inspirert av denslags:-)

Skrevet

Ja! Morsomme kort, både han og Maurstad imponerte.

Neste år tror jeg ikke det blir bare unga på kort herfra, nei!

:-)

Skrevet

Ja, man blir inspirert av denslags:-)

Hehe, ja. Jeg fikk et ras med idéer. I morgen er det til med kamera og rekvisitter. Sønnen bestikkes med penger. Du vil ha julekort, ja? ;)

Skrevet

Hehe, ja. Jeg fikk et ras med idéer. I morgen er det til med kamera og rekvisitter. Sønnen bestikkes med penger. Du vil ha julekort, ja? ;)

Gjerne:-)

Skrevet

Ja! Morsomme kort, både han og Maurstad imponerte.

Neste år tror jeg ikke det blir bare unga på kort herfra, nei!

Det er lenge siden vi kun har hatt barnet - vi har vært med alle de siste årene. Men det har ikke vært "morrobilder", da. Vi har ofte laget en collage av ymse bilder fra året som har gått.

Skrevet

Gjerne:-)

Morsomt med folk som tør å ta den helt ut sånn. La du merke til det fantastiske ansiktet på ekskona? Moderlig, from og lett overbærende, og som klippet ut av en hvilken som helst reklame fra femtitallet. Herlig:) Maurstads kort ble veldig snille i forhold selv om de nok betraktes som drøye i visse kretser:)

Skrevet

Nå ble jeg nysjerrig!

Jeg så det ikke, men hva var det med de julekortene da??

Skrevet

Nei, det såg eg ikkje var på James Bond film på kino faktisk.

Skrevet

Nå ble jeg nysjerrig!

Jeg så det ikke, men hva var det med de julekortene da??

Han hadde veldig utradisjonelle og spesielle bilder. Et av dem var f eks han selv kliss naken sammenkrøllet oppå matbordet med et eple i munnen, med resten av familien rundt, et annet var inspirert av den gamle paven mens han fortsatt levde - GS selv som en pave som henger ut av stolen med barna som korgutter eller noe slikt, og som nyskilt var han "kjipenissen" med skjegget på sneis og sneip i munnviken som gir de misfornøyde gutta sine rosineske og klementin osv

Skrevet

Det er lenge siden vi kun har hatt barnet - vi har vært med alle de siste årene. Men det har ikke vært "morrobilder", da. Vi har ofte laget en collage av ymse bilder fra året som har gått.

Vi har vært heldige om vi har fått kylt avgårde et bilde av unga, det har vært noen hektiske førjuler de siste årene... Og mye sjukdom. Elendige greier, i grunnen. Men nu går alt så meget bedre, kan man vel si.

Gleder meg allerede til neste år!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...