Gjest Gammel overtro,eller....? Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Er det flere av dere som har plager i disse fullmånetider? Dvs i noen dager hver måned rundt fullmåne? Selv har jeg voldsomme smerter i hele kroppen, spesielt i skuldre og nakke. Ellers fryser jeg og sover dårlig. 0 Siter
Gjest moony83 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 jeg sliter ved nymåne jeg,og trives ved fullmåne:) blir beroliget av månen jeg... men vet flere som ikke "tåler" fullmåne,så du er ikke alene 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Er det derfor jeg har vært så fryktelig stiv i nakken siste uka, kanskje? Dessuten har jeg vært litt svimmel og uvel idag... Bedre nå, heldigvis 0 Siter
Gjest Jippie Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 jeg sliter ved nymåne jeg,og trives ved fullmåne:) blir beroliget av månen jeg... men vet flere som ikke "tåler" fullmåne,så du er ikke alene Jeg er også kronisk kald og sliter med søvnen ved fullmåne .. 0 Siter
Gjest Gammel overtro,eller....? Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 jeg sliter ved nymåne jeg,og trives ved fullmåne:) blir beroliget av månen jeg... men vet flere som ikke "tåler" fullmåne,så du er ikke alene Jeg synest fullmåne er litt skummelt.... Men greitt å vite at det er andre der ute som også sliter med månen. Merkelige greier det der..... 0 Siter
Gjest Gammel overtro,eller.....? Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Er det derfor jeg har vært så fryktelig stiv i nakken siste uka, kanskje? Dessuten har jeg vært litt svimmel og uvel idag... Bedre nå, heldigvis Rare greier:) Har hatt det slik de siste fire-fem årene.Slitsomt,men håper det verste er over for denne gang:) 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg får vondt i tennene, og merker at sansene blir forsterket, særlig hørsels-sansen. Får også en merkelig trang til å gå ut og løpe. Løpe langt av sted og finne "de andre". Jeg vet ikke hvem det er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.