Gå til innhold

Månesmerter

Gjest Gammel overtro,eller....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere av dere som har plager i disse fullmånetider? Dvs i noen dager hver måned rundt fullmåne?

Selv har jeg voldsomme smerter i hele kroppen, spesielt i skuldre og nakke. Ellers fryser jeg og sover dårlig.

Skrevet

jeg sliter ved nymåne jeg,og trives ved fullmåne:) blir beroliget av månen jeg...

men vet flere som ikke "tåler" fullmåne,så du er ikke alene

Skrevet

Er det derfor jeg har vært så fryktelig stiv i nakken siste uka, kanskje?

Dessuten har jeg vært litt svimmel og uvel idag... Bedre nå, heldigvis :)

Skrevet

jeg sliter ved nymåne jeg,og trives ved fullmåne:) blir beroliget av månen jeg...

Jeg er også kronisk kald og sliter med søvnen ved fullmåne ..

Skrevet

Jeg synest fullmåne er litt skummelt....:)

Men greitt å vite at det er andre der ute som også sliter med månen. Merkelige greier det der.....

Gjest Gammel overtro,eller.....?
Skrevet

Er det derfor jeg har vært så fryktelig stiv i nakken siste uka, kanskje?

Dessuten har jeg vært litt svimmel og uvel idag... Bedre nå, heldigvis :)

Rare greier:)

Har hatt det slik de siste fire-fem årene.Slitsomt,men håper det verste er over for denne gang:)

Skrevet

Jeg får vondt i tennene, og merker at sansene blir forsterket, særlig hørsels-sansen. Får også en merkelig trang til å gå ut og løpe. Løpe langt av sted og finne "de andre". Jeg vet ikke hvem det er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...