Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva heter de dukkene som var populære før disse babyborndukkene? En litt enklere variant, med myk kropp, ganske billige tror jeg. Har de et navn?

Jeg trenger en haug med brukte sånne og må vite hva jeg skal annonsere etter:)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

16

• morsan

6

• Aliza1365380759

5

• kaffepiken

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Barbiedukker?

Nei, nei. Dette er sånne lubne babydukker. Jeg tror ikke de er i slekt med Barbie i det hele tatt. Det må være langt ut i så fall:)

Skrevet

Nei, nei. Dette er sånne lubne babydukker. Jeg tror ikke de er i slekt med Barbie i det hele tatt. Det må være langt ut i så fall:)

Spør morsan, ho finner sikkert noe på Google.

Skrevet

Kålåkerunger?

Aner ikke. Har ikke jente, så jeg er ikke så inne på sånt. Men jeg husker det var noen myke greier som het kålåkerunger - som nærmest ble adoptert av eieren.

Skrevet

Seriøst? :-))

Det eneste dukkenavnet eg kan. :)

Pst. Mellom oss så kunne det være det, for "Tonie" kan virke litt lite oppdatert på ting og tang. *S*

Skrevet

Det eneste dukkenavnet eg kan. :)

Pst. Mellom oss så kunne det være det, for "Tonie" kan virke litt lite oppdatert på ting og tang. *S*

Tenkte jeg det ikke ;-)

Skrevet

Tenker du på sånne kålåker-dokker?

Skrevet

Spør morsan, ho finner sikkert noe på Google.

Kanskje...Jeg er ikke helt sikker da, for morsan er guttemamma som meg. Vi kan det som er å vite om Pokemons, men dukker tilhører en fremmed verden;)

Skrevet

Kålåkerunger?

Aner ikke. Har ikke jente, så jeg er ikke så inne på sånt. Men jeg husker det var noen myke greier som het kålåkerunger - som nærmest ble adoptert av eieren.

Jeg vet hvilke du mener, men det er ikke dem. Disse har bare myk kropp, ansiktet, hendene og føttene er av hard plast. De er en litt enklere variant av Babyborndukkene.

Skrevet

Tenker du på sånne kålåker-dokker?

Nei, det er ikke dem. De ligner Babyborn men er litt enklere og billigere.

Skrevet

Kanskje...Jeg er ikke helt sikker da, for morsan er guttemamma som meg. Vi kan det som er å vite om Pokemons, men dukker tilhører en fremmed verden;)

Nemlig! :-)

Jeg kan bare om de dukkene jeg selv hadde som barn, slik som Tjorven og Anne:-)

Skrevet

Jeg tror jeg vet hva slags dokke du mener. Jeg hadde en sånn. Myk kropp, litt hardere hode og armer + bein. Hadde de noe spesielt navn da? Jeg tror kanskje de gikk under navnet babydokker..?

Skrevet

*Ser for meg tonie lage en nyfødt-baby-aksjon-variant inspirert av Nessa & co*

Skrevet

Newborn Baby kanskje..?

Aha, kanskje det er det? Skal sjekke det opp. Takk:)

Skrevet

I et anfall av politisk korrekthet kjøpte jeg en babydukke til junior, men den var av billigste sort - tror den kostet 79,90 på Obs!

Det eneste som var av interesse med den dukken, var tåteflasken med jukesmelk inni;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...