tonie Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 *Ser for meg tonie lage en nyfødt-baby-aksjon-variant inspirert av Nessa & co* Å nei, fri og bevare meg. Det vil jeg ikke ha på meg. Jeg bare herper dem og setter dem i kinkige situsjoner, men det er milevis fra Nessa, tro meg! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 *Ser for meg tonie lage en nyfødt-baby-aksjon-variant inspirert av Nessa & co* Eg såg for meg noe lignende bare innspirert av Morten Viskum sine muselik og (fotografen) Joel Peter Witkin sine groteske men suverene bilder. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Jeg vet hvilke du mener, men det er ikke dem. Disse har bare myk kropp, ansiktet, hendene og føttene er av hard plast. De er en litt enklere variant av Babyborndukkene. Ok - vet hva du mener. Guttungen har faktisk en sånn. Men jeg vet ikke hva de het. Lisa-dukke foresvever meg, men vet ikke helt hvorfor. 0 Siter
tonie Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Jeg tror jeg vet hva slags dokke du mener. Jeg hadde en sånn. Myk kropp, litt hardere hode og armer + bein. Hadde de noe spesielt navn da? Jeg tror kanskje de gikk under navnet babydokker..? Jeg pleier også å kalle dem det, men jeg ble usikker på om det er det de egentlig heter? 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Ok - vet hva du mener. Guttungen har faktisk en sånn. Men jeg vet ikke hva de het. Lisa-dukke foresvever meg, men vet ikke helt hvorfor. Jeg hadde en som het "Lissi-dukke" da jeg var barn, den har akkurat fylt 20 år :-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Å nei, fri og bevare meg. Det vil jeg ikke ha på meg. Jeg bare herper dem og setter dem i kinkige situsjoner, men det er milevis fra Nessa, tro meg! Jeg tror deg!! :-) _selvsagt_!! Det ar bare fleip. 0 Siter
tonie Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Ok - vet hva du mener. Guttungen har faktisk en sånn. Men jeg vet ikke hva de het. Lisa-dukke foresvever meg, men vet ikke helt hvorfor. Hm. Av og til ønsker jeg at man kunne legge ut bilder her. Skal sjekke disse Lisa-dukkene. Takk:) 0 Siter
tonie Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Jeg tror deg!! :-) _selvsagt_!! Det ar bare fleip. Puh...Godt:) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Jeg hadde en som het "Lissi-dukke" da jeg var barn, den har akkurat fylt 20 år :-) En sånn? http://snurretop.dk/graphics/groups/75_m.jpg Er det deg, kanskje 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Finnes en med myk kropp som heter "my first baby annabell dukke" også, den er i toys´r us-katalogen. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Å nei, fri og bevare meg. Det vil jeg ikke ha på meg. Jeg bare herper dem og setter dem i kinkige situsjoner, men det er milevis fra Nessa, tro meg! Er det sånt du gjør: C:\Users\Hjemme\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5\W9ISA6O2\Voodoo_Vegard[1].gif 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 En sånn? http://snurretop.dk/graphics/groups/75_m.jpg Er det deg, kanskje Hehe, nei, det er nok ikke meg, dessverre ;-) Lissi-dukken min er mørkere i huden, har ikke hår (den har på en måte "streker" av hår på hodet), og er myyye finere! :-D 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Er det sånt du gjør: C:\Users\Hjemme\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5\W9ISA6O2\Voodoo_Vegard[1].gif Umulig å åpne linken, men kanskje hun lager noe slikt: http://www.hauntedamericatours.com/devilbabies/images/devil-baby-doll.jpg eller http://bigdaddyseashell.files.wordpress.com/2008/03/natashas-baby-doll-coat-rack-designsponge-diy.jpg 0 Siter
tonie Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Eg såg for meg noe lignende bare innspirert av Morten Viskum sine muselik og (fotografen) Joel Peter Witkin sine groteske men suverene bilder. Du er inne på det, men mine er mer abstraherte. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Umulig å åpne linken, men kanskje hun lager noe slikt: http://www.hauntedamericatours.com/devilbabies/images/devil-baby-doll.jpg eller http://bigdaddyseashell.files.wordpress.com/2008/03/natashas-baby-doll-coat-rack-designsponge-diy.jpg He, he. Min link var tilsvarende tema. Det var Vegar Ylvisåkers hode på en vodoo-dukke. Tøykropp. Får jo mine tanker, da. Så jeg syns Tonie skal få lastet opp noen bilder til en side der hun kan vise kunsten sin. 0 Siter
tonie Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Er det sånt du gjør: C:\Users\Hjemme\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5\W9ISA6O2\Voodoo_Vegard[1].gif Jeg kommer ikke inn på den. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Du er inne på det, men mine er mer abstraherte. Ok. :-) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Jeg kommer ikke inn på den. Ser den ikke funker. Jeg googlet bare bilder med søkeord "dukke", og på den tredje sida var Vegar Ylvisåker som vodoo-dukke Finner ellers ut at "slaskedukke" og "beanbag-dukke" brukes om dukker med myk kropp. 0 Siter
tonie Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 He, he. Min link var tilsvarende tema. Det var Vegar Ylvisåkers hode på en vodoo-dukke. Tøykropp. Får jo mine tanker, da. Så jeg syns Tonie skal få lastet opp noen bilder til en side der hun kan vise kunsten sin. Jeg har noen bilder liggende på hjemme-pc´n, men der er dukkene herpet ganske mye, så jeg vet ikke hvor gjenkjennelige de er. Kan godt sende hvis du har litt dukkekunnskap? Jeg burde funnet ut av dette før jeg satte i gang, men da visste jeg jo ikke at jeg trengte flere.... 0 Siter
tonie Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Jeg hadde en som het "Lissi-dukke" da jeg var barn, den har akkurat fylt 20 år :-) Fant den. Det er ikke den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.