Gå til innhold

Kildesortering

Anbefalte innlegg

Gjest hopsigåda
Skrevet

Vi sorterer nå papir, mat, plast og restavfall. Jeg synes fortsatt vi har veldig mye restavfall, dunken er alltid full! Nå varsler renovasjonsselskapet at vi tilogmed skal få mindre søppeldunker slik at vi skal bli enda flinkere til å sortere!

Er det noen som har smarte tips til å sortere enda mer effektivt? Hvor skal man lagre det forskjellige søppelet f.eks?

Skrevet

Sorterer du ikke ut glass og metall?

Du må vel kanskje begynne å se på hva du kaster, og tenke på om hver enkelt ting kunne vært unngått på et vis.

Skrevet

Vi sorterer ut papir. Resten går i samme sjakta.

Skrevet

Sorterer du ikke ut glass og metall?

Du må vel kanskje begynne å se på hva du kaster, og tenke på om hver enkelt ting kunne vært unngått på et vis.

Jeg sorterer ikke noen ting jeg. Papirbeholderne er fulle og dessuten havner det sammen med resten av søppelet likevel da Oslo ikke har papirsortering lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...