Gjest hopsigåda Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Vi sorterer nå papir, mat, plast og restavfall. Jeg synes fortsatt vi har veldig mye restavfall, dunken er alltid full! Nå varsler renovasjonsselskapet at vi tilogmed skal få mindre søppeldunker slik at vi skal bli enda flinkere til å sortere! Er det noen som har smarte tips til å sortere enda mer effektivt? Hvor skal man lagre det forskjellige søppelet f.eks? 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Sorterer du ikke ut glass og metall? Du må vel kanskje begynne å se på hva du kaster, og tenke på om hver enkelt ting kunne vært unngått på et vis. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Vi sorterer ut papir. Resten går i samme sjakta. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Sorterer du ikke ut glass og metall? Du må vel kanskje begynne å se på hva du kaster, og tenke på om hver enkelt ting kunne vært unngått på et vis. Jeg sorterer ikke noen ting jeg. Papirbeholderne er fulle og dessuten havner det sammen med resten av søppelet likevel da Oslo ikke har papirsortering lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.