GoodTimes Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg skal gå en tur, i 30 minutter og såpass at jeg blir litt svett, hver eneste dag av div. helsemessige grunner. Nå er det snart jul og visse ting må selv en ikke veldig nøye husmor ta seg sammen og gjøre. For eksempel å pusse masse messing og sølv. Om jeg står på kjøkkenet og pusser messing i en halv time (og da svetter jeg! det er så tungt!) - blir det det samme? Jeg rekker ikke å både gå hver dag og ta huset, og jobbe! Pussing av messing og klatring rundt på gardintrapper må da regnes som i alle fall LITT trening? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Det er litt trening, helt klart, men man får ikke bedre kondis av å pusse sølv... ;o) Så det spørs hva du skal trene da. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg pleier å sette på musikk når jeg skreller poteter eller legger sammen tøy, så hopper og spretter jeg. Jeg bruker skritteller. Hvert steg teller ) 0 Siter
ekte nick Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Husarbeid kan være veldig god trim det, bare du sørger for å gjøre ulike ting (så du får brukt ulike muskelgrupper) og feks strekker deg ekstra langt når du gjør ting, bøy deg ned på rett måte osv. Sette gjerne på musikk som andre foreslår her, og vær bevisst på hvordan du bruker kroppen. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg pleier å sette på musikk når jeg skreller poteter eller legger sammen tøy, så hopper og spretter jeg. Jeg bruker skritteller. Hvert steg teller ) ''Jeg pleier å sette på musikk når jeg skreller poteter eller legger sammen tøy, så hopper og spretter jeg.'' LOL Det kan eg se for meg ja... 0 Siter
GoodTimes Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Det er litt trening, helt klart, men man får ikke bedre kondis av å pusse sølv... ;o) Så det spørs hva du skal trene da. Sammen med medikamenter og litt slanking skal det hjelpe for høyt blodtrykk! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 ''Jeg pleier å sette på musikk når jeg skreller poteter eller legger sammen tøy, så hopper og spretter jeg.'' LOL Det kan eg se for meg ja... '' LOL Det kan eg se for meg ja...'' Det er ingen her som reagerer på det, men så er de godt vant da Jeg er så glad i musikk, og kjedelig arbeid blir straks mye kjekkere når jeg samtidig får litt trim. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.