Gå til innhold

Vaffeljern?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*hehe* Jeg vurderte ikke engang jern med firkantede plater da jeg var på jakt etter nytt dobbeltjern for et par år siden. :o) Men søstra mi har det Åviken-jernet det ble linket til så jeg har prøvd det da.

Hold deg bare laaaaaaangt unna Wilfa sine jern. Totalt ubrukelige. Minner meg forøvrig på at vi skulle ha vafler i helga, får bli i morra det da. Stappmett på hjemmelagd pizza nå.

Wilfa sitt med 6 hjerter er faktisk helt supert. Blir ikke slike porøse vafler som gjerne andre wilfajern gir.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• morsan

8

• candyqueen_83

6

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Wilfa sitt med 6 hjerter er faktisk helt supert. Blir ikke slike porøse vafler som gjerne andre wilfajern gir.

Sier du det? Det dobbeltjernet fra Wilfa var helt ubrukelig i alle fall. Har også hatt en vannkoker fra Wilfa som viste aldeles feil vannmengde, så jeg har i grunnen mistet litt troen på Wilfa.

Men de har ytt god service da - vi var flere som slo oss sammen og kjøpte 3 doble vaffeljern og vi fikk levere dem inn og fikk pengene tilbake uten problemer. Butikken var ikke så villig, men Wilfa sa at vi skulle få pengene tilbake og det fikk vi.

Skrevet

Sier du det? Det dobbeltjernet fra Wilfa var helt ubrukelig i alle fall. Har også hatt en vannkoker fra Wilfa som viste aldeles feil vannmengde, så jeg har i grunnen mistet litt troen på Wilfa.

Men de har ytt god service da - vi var flere som slo oss sammen og kjøpte 3 doble vaffeljern og vi fikk levere dem inn og fikk pengene tilbake uten problemer. Butikken var ikke så villig, men Wilfa sa at vi skulle få pengene tilbake og det fikk vi.

Jeg har det nyeste doble fra wilfa. Klarer ikke steke annet enn veldig sprø , porøse vafler i det. I "svigermors" jern med 6 hjerter derimot blir det knalle vafler :o) Tror jeg skal bytte ut mitt med det jeg også.

Skrevet

http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=WAS623

Dette er det smarteste vaffeljernet jeg har sett i bruk. Litt snålt med seks hjerter med det samme, men de er i alle fall rett fasong på og ikke firkantet.

Det smarte er at det er slags fordypning der du heller i røra sånn at det skal mye til før det blir søl. Jeg ønsker meg et sånt til jul, jeg!

Det vil ikkje passe inn på mitt fremtidige kjøkken.

Case closed!

Skrevet

Hehe skulle tro det var en gjeng med barn som skrev på dol idag - maken til mye oppstyr rundt fasongen. Det smaker jo like godt begge deler:-)

''Det smaker jo like godt begge deler:-)''

Ja, akkurat som det smaker likt enten du har biffen, sausen og tilbehøret pent dandert på tallerkenen, eller det ligger i en eneste stor mølje...;-)

Estetikk er absolutt ikke uvesentlig når det gjelder mat;-)

Skrevet

Hehe skulle tro det var en gjeng med barn som skrev på dol idag - maken til mye oppstyr rundt fasongen. Det smaker jo like godt begge deler:-)

Ja, akkurat som det smaker likt enten du har biffen, sausen og tilbehøret pent dandert på tallerkenen, eller det ligger i en eneste stor mølje...;-)

Skrevet

''Eg skjønner du har greie på vaffler, det er helt åpenbart.''

Det utsagnet er jo åpenbart tøv, fasongen på vaflene er helt feil. Det utsagnet ditt er like troverdig som når Bjarne Brøndbo sier at han har såpass vett på musikk at han vet juleplata deres ikke er dårlig nok for terningkast 1. Med tanke på at det kommer fra en fyr som har skrevet "rompa mi, jeg er så glad i rompa mi", så skjønner man jo at man ikke kan ta det alvorlig når han sier han har greie på musikk. På samme vis tar man ikke seriøst noen som mener det er OK at vafler er firkanta.

*ha ha*

Skrevet

''Ja, akkurat som det smaker likt enten du har biffen, sausen og tilbehøret pent dandert på tallerkenen, eller det ligger i en eneste stor mølje...;-)''

Da heter det "biffsnadder" eller "pytt i panne". :-)

Skrevet

''Ja, akkurat som det smaker likt enten du har biffen, sausen og tilbehøret pent dandert på tallerkenen, eller det ligger i en eneste stor mølje...;-)''

Da heter det "biffsnadder" eller "pytt i panne". :-)

Bare hvis biffen er delt opp i småbiter.

AneM1365380603
Skrevet

Å fysj! Men det var ihvertfall _rundt_ *he he*

Selv har jeg et dobbelt jern med fire hjerter. *Løper til sjøen og svømmer nedover*

Skrevet

Selv har jeg et dobbelt jern med fire hjerter. *Løper til sjøen og svømmer nedover*

;-)

Skrevet

Jeg har det nyeste doble fra wilfa. Klarer ikke steke annet enn veldig sprø , porøse vafler i det. I "svigermors" jern med 6 hjerter derimot blir det knalle vafler :o) Tror jeg skal bytte ut mitt med det jeg også.

Hmmm.... Jeg skulle hatt nytt jern selv, jeg kom aldri så langt at jeg selv kjøpte nytt jern, bare kjæresten. Kanskje jeg skal vurdere det Wilfa 6-hjerters-jernet da?

Skrevet

Hmmm.... Jeg skulle hatt nytt jern selv, jeg kom aldri så langt at jeg selv kjøpte nytt jern, bare kjæresten. Kanskje jeg skal vurdere det Wilfa 6-hjerters-jernet da?

Sjekk ut Åviken Nobbles i sort lakk!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...