Gå til innhold

Kast sminken din

Anbefalte innlegg

Gjest Litt sminke liker jeg uansett
Skrevet

Synes du burde slutte med det. Jeg ser virkelig opp til damer som kan gå på byen uten å male seg i ansiktet. De utstråler selvsikkerhet. Ser jeg sminke i ansiktet til noen antar jeg at de enten har dårlig selvtillit, eller så er den høy, men proporsjonalt er intelligenskvotienten lav.

Måte på kverulant skal man lete lenge etter....du har vel ingenting med om andre sminker seg eller ikke. Hva du syns er det ingen som bryr seg opp likevel. Snakk for deg selv og la oss andre sminke oss fordi vi liker det eller føler oss vel.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Faure

9

• adelie

3

• candyqueen_83

2

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Milde måne
Skrevet

Jeg måtte sminke meg hver dag før for å føle meg vel,men det er lenge siden : )

Gjest Astroide
Skrevet

''... Det er ditt liv. Ikke la andre kontrollere deg. Om de ikke kan akseptere deg for den du er, er de ikke verd å samle på.''

Ja, nemlig! Så sant, så sant.

Derfor sminker jeg meg når jeg vil..

Skrevet

Og om jeg gjør det for min skyld og ikke andres, skal jeg kaste den da og?

Skrevet

Har noen slått deg hardt i hodet, eller er du pms i dag? Noe må du slite med... God bedring!

Skrevet

Jeg misliker dem som skryter også. Å sminke seg blir det samme. Man forsøker å fremheve noe til noe mer enn hva det er.

Da antar jeg du heller aldri klipper håret, og kler deg i de styggeste klærne du kan finne? Og leiligheten din antar jeg har hvite vegger og bare de mest nødvendige møbler i nøytrale farger?

Det er ikke galt å sette pris på være velstelt og føle seg litt fresh. Du tillegger dine medmennesker veldig negative motiver. Kanskje du har litt dårlig selvtillit? Hvorfor kan du ikke gjøre slik du føler er best for deg selv, og la andre følge sin egen vei?

Gjest bimbimbimbom
Skrevet

Kaste sminken min? Aner du hva sånt koster?

Skrevet

Kaste sminken min? Aner du hva sånt koster?

Lol ;O) Ikke sant :o)

Skrevet

Jeg håper at du en gang greier å godta deg slik du er uten å måtte "friske" ting opp med sminke.

Jeg godtar meg selv hele tiden jeg, med og uten sminke. Er mere bekymret for deg som tenker i de baner. Hvordan har du det? Egentlig?

Gjest ¨lipgloss
Skrevet

Om ikke du kan akseptere meg MED sminke er ikke du verd å samle på

Skrevet

Du jeg sminker meg faktisk for min egen del. Hva andre måtte mene om meg med eller uten sminke er meg revende likegyldig.

Skrevet

Synes du burde slutte med det. Jeg ser virkelig opp til damer som kan gå på byen uten å male seg i ansiktet. De utstråler selvsikkerhet. Ser jeg sminke i ansiktet til noen antar jeg at de enten har dårlig selvtillit, eller så er den høy, men proporsjonalt er intelligenskvotienten lav.

''Ser jeg sminke i ansiktet til noen antar jeg at de enten har dårlig selvtillit, eller så er den høy, men proporsjonalt er intelligenskvotienten lav.

'' Du er virkelig morsom. Det er ca 0,01 % som da har ikke har dårlig selvtillit eller svært lav IQ. Virkelig morsomt :)))

Skrevet

De siste årene har jeg ikke kunnet bruke sminke pga allergi. Men kvitte meg med sminken klarer jeg likevel ikke...

For meg handler sminke om å gjøre mer ut av det man er så heldig å ha. Dessverre kan jeg ikke sverte meg rundt øynene mer for å få de lyse øynene mine til å virke enda lysere.

Men det er jo kjekt å vite at noen kan mistenke meg for å ha høy selvtillit fordi jeg ikke sminker meg, da :)

Skrevet

Jeg synes å kle seg OK har både med selvrespekt og respekt for andre å gjøre.

Dersom du ikke møter en sjel i løpet av en dag, har det kun med selvrespekt å gjøre hvordan du kler deg.

Du kan gå med skitten flekkete Tskjorte, uten at det er et hygieneproblem. Men det er ofte forbundet med enten liten selvrespekt, eller barnslig trass.

Mht sminke, er jeg personlig i mot 'masker' / foundation etc, mens litt oppfriskning, særlig på vinteren eller når man er over feks 40, synes jeg gjør at jeg føler meg bedre, det er et tegn på at jeg ivaretar meg selv. Ref. klær og selvrespekt.

ps. litt mascara og øyenskygge utenom sommertid har alltid vært en velsignelse! Nå også leppestift. Herlig å være kvinne :)

Skrevet

De siste årene har jeg ikke kunnet bruke sminke pga allergi. Men kvitte meg med sminken klarer jeg likevel ikke...

For meg handler sminke om å gjøre mer ut av det man er så heldig å ha. Dessverre kan jeg ikke sverte meg rundt øynene mer for å få de lyse øynene mine til å virke enda lysere.

Men det er jo kjekt å vite at noen kan mistenke meg for å ha høy selvtillit fordi jeg ikke sminker meg, da :)

OG høy IQ

LOL

Skrevet

''... Det er ditt liv. Ikke la andre kontrollere deg. Om de ikke kan akseptere deg for den du er, er de ikke verd å samle på.''

Ja, nemlig! Så sant, så sant.

Derfor sminker jeg meg når jeg vil..

Vel talt:-)

Skrevet

jeg skal gjøre dette fordi du sier jeg skal gjøre det fordi jeg ikke skal la andre kontrollere hva jeg føler om meg selv?

ellers takk. liker å sminke meg litt, jeg. litt. bare litt rundt øynene og på truten til hverdags, og mer til fest. for min egen del. med sminken tryller jeg frem den jeg føler meg som, men ikke nødvendigvis har hundre prosent ansiktet som.

Skrevet

Hmm, jeg har sminka meg i mange år, men kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har gjort det for at andre skal like meg bedre. Slike venner ville jeg uansett ikke hatt ;)

Er det noen som velger venner på grunnlag av sminke da? Høres veldig merkelig ut...

Jeg sminker meg fordi jeg føler meg mer vel med sminke på, på samme måte som jeg føler meg mer vel når jeg har på klær jeg liker og synes er fine :) Det handler om egen trivsel og eget velvære :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...