Gå til innhold

Kast sminken din

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk. :-) Dette innlegget likte jeg, Faure.

Tette hudens porer med ukjente stoffer er ikke bra. Klarer ikke fri med fra inntrykket av urenslighet. Vet ikke hvordan sammenhengen er mellom sminkebruk og selvbilde. Ikke godt å få sånn smørje i munnen når man kysser ei dame heller.

Sminke er ikke nødvendigvis slik den var før. Nå får man sminke som ikke tetter porene, men som faktisk beskytter huden mot vær og vind :)

Skjønner ellers at det ikke kan være særlig godt å kline med ei dame som er full av sminke, men de fleste av oss begrenser jo sminken en god del da ;-)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Faure

9

• adelie

3

• candyqueen_83

2

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sminke er ikke nødvendigvis slik den var før. Nå får man sminke som ikke tetter porene, men som faktisk beskytter huden mot vær og vind :)

Skjønner ellers at det ikke kan være særlig godt å kline med ei dame som er full av sminke, men de fleste av oss begrenser jo sminken en god del da ;-)

hmmm. Undret også på hvorfor det innlegget til Faure skapte så mange krasse reaksjoner. Skulle tro dette var på en annen planet...

Skrevet

Jeg er redd for at folk skal tro at jeg er en grå mus hvis jeg ikke sminker meg. Når jeg sminker meg, føler jeg at jeg er mer i tråd med mitt fantastiske spennende indre.

*mm*

Skrevet

Jeg er redd for at folk skal tro at jeg er en grå mus hvis jeg ikke sminker meg. Når jeg sminker meg, føler jeg at jeg er mer i tråd med mitt fantastiske spennende indre.

*mm*

Ja jeg forstår. Jeg har forandret mitt standpunkt noe. Jeg skjønner at man vil ta seg best mulig ut. Det er bare menneskelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...