Gjest Milde måne Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Gutten min klager på vondt i bena og tærna og det er ingen grunn til at han skal ha vondt,så jeg tror det er voksesmerter. Er det noe som hjelper mot dette,bortsett fra ibux og paracet? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Mitt inntrykk er at varme (f.eks et varmt bad) og litt massasje kan lindre noe. Men jeg ville absolutt gitt en Paracet. 0 Siter
Gjest mitt råd Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Om det topper seg om natta og han er oppløst av tårer og smerte, hjelper det med en is og et fang i tillegg til en smertestillende. Avledning er alltid bra. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Ullstrømper sier min mor Takk : ) 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Om det topper seg om natta og han er oppløst av tårer og smerte, hjelper det med en is og et fang i tillegg til en smertestillende. Avledning er alltid bra. Takk : ) Ja det kan jo hjelpe. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Mitt inntrykk er at varme (f.eks et varmt bad) og litt massasje kan lindre noe. Men jeg ville absolutt gitt en Paracet. Takk : ) Får prøve å masere føttene. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Varme! Både varme klær/sokker/strømper å ha på beina, og kanskje ei varmeflaske. Husker at mamma klipte ermene av en slitt genser og lagde leggings til meg da jeg hadde voksesmerter. Nevøen min fikk sånne dunsokker, dvs sokker laget av dunlerret og med dun inni, som var gode til han. Lette, myke angorastrømper tror jeg at jeg ville ha foretrukket per i dag. 0 Siter
Gjest 2barnsmora Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 jeg fortalte min eldste på 4 om da jeg selv var liten, jeg hadde mye voksesmerter, og mormor (min mor) knyttet på meg ulltråd rundt leggen for at det skulle bli bedre. gutten lyttet med stor interesse, og nå sovner han så snart han får ulltråd på foten min venninnes datter hadde samme type smerter, jeg fortalte om vår løsning, og det løste seg like greit for dem etter at min venninne hadde fortalt om tråden. Du kan evt justere historien til å handle om et barn som din gutt evt. ser opp til? Mye psykisk her. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Varme! Både varme klær/sokker/strømper å ha på beina, og kanskje ei varmeflaske. Husker at mamma klipte ermene av en slitt genser og lagde leggings til meg da jeg hadde voksesmerter. Nevøen min fikk sånne dunsokker, dvs sokker laget av dunlerret og med dun inni, som var gode til han. Lette, myke angorastrømper tror jeg at jeg ville ha foretrukket per i dag. Takk : ) Får prøve med varme. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 jeg fortalte min eldste på 4 om da jeg selv var liten, jeg hadde mye voksesmerter, og mormor (min mor) knyttet på meg ulltråd rundt leggen for at det skulle bli bedre. gutten lyttet med stor interesse, og nå sovner han så snart han får ulltråd på foten min venninnes datter hadde samme type smerter, jeg fortalte om vår løsning, og det løste seg like greit for dem etter at min venninne hadde fortalt om tråden. Du kan evt justere historien til å handle om et barn som din gutt evt. ser opp til? Mye psykisk her. Takk : ) Alt skal prøves. 0 Siter
Gjest Ino Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Mine barn har begge vært hos Kiropraktor som har rettet små låsninger i rygg/bekken og "voksesmertene" de slet med ble borte etter 2-3 behandlinger... helt bort! for godt! 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Mine barn har begge vært hos Kiropraktor som har rettet små låsninger i rygg/bekken og "voksesmertene" de slet med ble borte etter 2-3 behandlinger... helt bort! for godt! Takk : ) Ja det hørtes bra ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.