cathlin Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Hvis dere skulle gjøre noe nytt, noe dere aldri har gjort før, hva har dere lyst til å gjøre? Det kan være hva som helst, bare at det er nytt. 0 Siter
adelie Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Reise til Maurizius. Lære å fly småfly. 0 Siter
adelie Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Eller dykke med utstyr. Mindre farlig enn å fly, tror jeg 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Det måtte ha vært å reise til syden,det er noe nytt og det har jeg veldig lyst til : ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg ville reist til Island med kjæresten min! ) Jeg har vært der før, men ikke med en kjæreste så sånn sett er det jo noe helt nytt. ;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg ville holdt på med skiskyting, selskapsdans eller kjørt helikopter. Hvis en skal beskrive lyden av et helikopter, hva sier en da? "Flopp flopp, flopp, eller floppeti, floppeti, floppeti? He he, kom bare på at jeg og en eller annen diskuterte det en gang. Det samme med hestens steg. *Kloppeti, kloppeti, kloppeti" 0 Siter
mosj Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Reise på safari i Afrika Skrive en roman(eller i det minste ei novelle, og prøve å få den på trykk i et blad) Har et par år nå prøvd å gjøre nye ting, hittil har jeg begynt å spille poker, kjøre ATV og lært meg å strikke:-) Merkelig kombinasjon..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg ville holdt på med skiskyting, selskapsdans eller kjørt helikopter. Hvis en skal beskrive lyden av et helikopter, hva sier en da? "Flopp flopp, flopp, eller floppeti, floppeti, floppeti? He he, kom bare på at jeg og en eller annen diskuterte det en gang. Det samme med hestens steg. *Kloppeti, kloppeti, kloppeti" ''Det samme med hestens steg. *Kloppeti, kloppeti, kloppeti" ;)'' Tull og tøys ass. Hestens steg sier i skritt "klopp - klopp - klopp - klopp", i trav:"Klopp-klopp - klopp-klopp" og i galopp "klopp-klopp-klopp-klopp - klopp-klopp-klopp-klopp"! Så det så. ;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 ''Det samme med hestens steg. *Kloppeti, kloppeti, kloppeti" ;)'' Tull og tøys ass. Hestens steg sier i skritt "klopp - klopp - klopp - klopp", i trav:"Klopp-klopp - klopp-klopp" og i galopp "klopp-klopp-klopp-klopp - klopp-klopp-klopp-klopp"! Så det så. ;o) Rettelse: Helikopteret sier "Flapp, flapp, flapp" Har du ikke lest Donald? Der har jeg lært alle disse riktige ordene. Hesten lager denne lyden: "Kloppeti, kloppeti, kloppeti"!!! ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Reise på safari i Afrika Skrive en roman(eller i det minste ei novelle, og prøve å få den på trykk i et blad) Har et par år nå prøvd å gjøre nye ting, hittil har jeg begynt å spille poker, kjøre ATV og lært meg å strikke:-) Merkelig kombinasjon..... Hehe:-) Nå vet jeg ikke hva ATV er, men det høres spennende ut:-) Jeg kunne også hatt lyst til å kjøre et eller annet. 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Jeg ville holdt på med skiskyting, selskapsdans eller kjørt helikopter. Hvis en skal beskrive lyden av et helikopter, hva sier en da? "Flopp flopp, flopp, eller floppeti, floppeti, floppeti? He he, kom bare på at jeg og en eller annen diskuterte det en gang. Det samme med hestens steg. *Kloppeti, kloppeti, kloppeti" Jeg ville sagt floppeti floppeti. Ville du kjørt det selv eller sittet på? Flere som har lyst til å danse her:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Jeg ville reist til Island med kjæresten min! ) Jeg har vært der før, men ikke med en kjæreste så sånn sett er det jo noe helt nytt. ;o) Ja, da er det jo nytt:-) Island. Spennende valg:-) nå sliter de vel økonomisk men landet er jo der. 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Det måtte ha vært å reise til syden,det er noe nytt og det har jeg veldig lyst til : ) Håper du får reist dit:-) Er det varmen som frister? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Steike firkanta vaffler kanskje. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Håper du får reist dit:-) Er det varmen som frister? Takk : ) Ja det er varme og sol som frister,og det å komme seg bort langt herfra,hadde vært deilig. 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Reise til Maurizius. Lære å fly småfly. Maurizius, det er en øy utenfor Afrika? Høres spennende ut å fly:-) Hva med å hoppe i fallskjerm? 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Takk : ) Ja det er varme og sol som frister,og det å komme seg bort langt herfra,hadde vært deilig. En god ferie rett og slett:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg ville sagt floppeti floppeti. Ville du kjørt det selv eller sittet på? Flere som har lyst til å danse her:-) Dans er så utrolig gøy, og gjerne slike med litt futt i Jeg ville i første omgang vært passasjer i helilopteret. Jeg synes disse drågene er så fascinerende. Jeg stopper helt opp om et heliopter lander eller letter i nærheten av der jeg er, og det hender jeg får oppleve det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.