Åsemor Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg ville holdt på med skiskyting, selskapsdans eller kjørt helikopter. Hvis en skal beskrive lyden av et helikopter, hva sier en da? "Flopp flopp, flopp, eller floppeti, floppeti, floppeti? He he, kom bare på at jeg og en eller annen diskuterte det en gang. Det samme med hestens steg. *Kloppeti, kloppeti, kloppeti" Helikopter sier "flåflåflåflåflåflåflåflå" 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Lært meg spansk, reist til et spennende sted jeg aldri har vært (New York?), sprunget marathon...(Kunne jo kanskje slått sammen de to siste der og sprunget New York maraton;)) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Helikopter sier "flåflåflåflåflåflåflåflå" ''Helikopter sier "flåflåflåflåflåflåflåflå"'' Hmmm.. Kanskje helikoptre også har dialektforskjeller... De som fyker over hustakene her sier ikke flåflåflåflå.. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 En god ferie rett og slett:-) Jepp,det hadde vært godt : ) *Drømme drømme* 0 Siter
morsan Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Helikopter sier "flåflåflåflåflåflåflåflå" Enig - det var den nærmeste hittil:-=) De sier ihvertfall ikke floppeti-floppeti;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Enig - det var den nærmeste hittil:-=) De sier ihvertfall ikke floppeti-floppeti;-) Johohoho. flappetiflappetiflappeti de sier de hvertfall i _mitt_ hodet akkurat nå. *kommer i trassalderen pga nicket ditt* ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Steike firkanta vaffler kanskje. Regner med du lever et skikkelig spennende liv ellers, da ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Male kanskje? Bilder, liksom... Åjaaaaaaa! Det er jo veldig gjennomførbart også:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Lært meg spansk, reist til et spennende sted jeg aldri har vært (New York?), sprunget marathon...(Kunne jo kanskje slått sammen de to siste der og sprunget New York maraton;)) Hehe:-) Nye språk og nye steder, det er spennende. Har du forresten hørt gallisk? Rart språk. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Enig - det var den nærmeste hittil:-=) De sier ihvertfall ikke floppeti-floppeti;-) De sier plapp,plapp,plapp,plapp, plapp...osv. 0 Siter
morsan Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Johohoho. flappetiflappetiflappeti de sier de hvertfall i _mitt_ hodet akkurat nå. *kommer i trassalderen pga nicket ditt* ;-) Nå begynner det å ta seg opp her...;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Regner med du lever et skikkelig spennende liv ellers, da ;-) Å ja jøss! 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 ''Helikopter sier "flåflåflåflåflåflåflåflå"'' Hmmm.. Kanskje helikoptre også har dialektforskjeller... De som fyker over hustakene her sier ikke flåflåflåflå.. Hehe... Minner meg om den Friends-episoden der de diskuterer om en pisk sier whoo-pa eller ka-peesh. *hehe* 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Nå begynner det å ta seg opp her...;-) Syns definitivt jeg hører noe flappeti-flapp her 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Hehe... Minner meg om den Friends-episoden der de diskuterer om en pisk sier whoo-pa eller ka-peesh. *hehe* '' Minner meg om den Friends-episoden der de diskuterer om en pisk sier whoo-pa eller ka-peesh. *hehe*'' Nå har jeg aldri brukt pisk på noe eller noen, men jeg holder likevel på den siste ) 0 Siter
morsan Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Syns definitivt jeg hører noe flappeti-flapp her Akkurat det der hørtes mest ut som en blanding av et fly og en motorgressklipper...;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Syns definitivt jeg hører noe flappeti-flapp her ''Syns definitivt jeg hører noe flappeti-flapp her'' Nei, det klarte ikke jeg å høre. Synes jeg hørte noe "flopp, flopp, flopp, men må jo si at et helikopter bør oppleves live. Det ble for mange ulyder 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Syns definitivt jeg hører noe flappeti-flapp her Eg har desverre ikkje lyd på pc`en, så det kan eg ikkje uttale meg om. Men kan dere beskrive lyden her (om det er noe lyd da)? Vedder på det sier plapp,plapp,plapp,plapp osv. fortere og fortere... http://www.youtube.com/watch?v=FTUtTFDWhRA&feature=related 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Eg har desverre ikkje lyd på pc`en, så det kan eg ikkje uttale meg om. Men kan dere beskrive lyden her (om det er noe lyd da)? Vedder på det sier plapp,plapp,plapp,plapp osv. fortere og fortere... http://www.youtube.com/watch?v=FTUtTFDWhRA&feature=related Musikken var fengende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.