Gå til innhold

Fu: Gjøre noe nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Musikken var fengende :)

Ingen plapp,plapp eller floppeti, flopp? :)

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

21

• Lotte :o)

20

• cathlin

18

• mrxx

10

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Ingen plapp,plapp eller floppeti, flopp? :)

Nei, det var bare musikk.

Har fått Stockholm i hus :)

Skrevet

''Syns definitivt jeg hører noe flappeti-flapp her''

Nei, det klarte ikke jeg å høre. Synes jeg hørte noe "flopp, flopp, flopp, men må jo si at et helikopter bør oppleves live. Det ble for mange ulyder ;)

Her syns jeg det er mye flappeti-flapp. Dvs det begynner først med flopp-flopp også tar det seg opp.

Og her: http://www.youtube.com/watch?v=OVgBqRBzweo&feature=related (her er det mer behagelig "bakgrunnsstøy" ;)

Skrevet

Nei, det var bare musikk.

Har fått Stockholm i hus :)

Var det den der Coffe ett eller anna der kjøpte?

AneM1365380603
Skrevet

Var det den der Coffe ett eller anna der kjøpte?

Den er i allefall mørk brun. Husker ikke hva farven heter. Den passer godt inn her, men vi måtte kaste ut endel annet. Den er så stilig at enkelte andre møbler ser litt loppis ut ;)

Skrevet

Eg har desverre ikkje lyd på pc`en, så det kan eg ikkje uttale meg om.

Men kan dere beskrive lyden her (om det er noe lyd da)?

Vedder på det sier plapp,plapp,plapp,plapp osv. fortere og fortere...

http://www.youtube.com/watch?v=FTUtTFDWhRA&feature=related

Det var bare sangen "Sactman" vi hører der:-)

Du må se til å skaffe deg lyd, Geir:-)

AneM1365380603
Skrevet

Her syns jeg det er mye flappeti-flapp. Dvs det begynner først med flopp-flopp også tar det seg opp.

Og her: http://www.youtube.com/watch?v=OVgBqRBzweo&feature=related (her er det mer behagelig "bakgrunnsstøy" ;)

Jeg hørte "flopp, flopp, flopp" ;)

Det var da en utrolig slank midje på dama i den andre linken. Mannen min hadde greid å ta rundt henne med begge hendene, men så blir hans hender kalt for steikepanner og spader...

Skrevet

Om eg ikkje behøvde å tenke på pengene så hadde eg tatt tre år fri og leid meg en liten koselig leilighet i Italia, gjerne ett år på Sicilia, ett i Toscana og ett på øya Procida der skulle eg begynt å skrive dikt som Pablo Neruda.

Skrevet

Det var bare sangen "Sactman" vi hører der:-)

Du må se til å skaffe deg lyd, Geir:-)

Jada...:-)

Skrevet

Den er i allefall mørk brun. Husker ikke hva farven heter. Den passer godt inn her, men vi måtte kaste ut endel annet. Den er så stilig at enkelte andre møbler ser litt loppis ut ;)

Mørk brun ja, da er det sikkert den eg prøvesiklet på i forrige uke.

Litt skjoldete brun?

Skrevet

Maurizius, det er en øy utenfor Afrika?

Høres spennende ut å fly:-) Hva med å hoppe i fallskjerm?

Så akkurat om han som vant nobelprisen i litteratur, han har vokst opp der men er fransk opprinnelig. Ja det er utenfor Afrika, langt syd på østkysten.

Neitakk til fallskjermhopping. Ikke ekstremsport til meg, nei!

Skrevet

Det var da en utrolig slank midje på dama i den andre linken. Mannen min hadde greid å ta rundt henne med begge hendene, men så blir hans hender kalt for steikepanner og spader...

''Mannen min hadde greid å ta rundt henne med begge hendene, men så blir hans hender kalt for steikepanner og spader...''

Men det hadde vel ikkje du likt så godt kan eg tenke meg? *S*

AneM1365380603
Skrevet

Mørk brun ja, da er det sikkert den eg prøvesiklet på i forrige uke.

Litt skjoldete brun?

Jeg husker du skreiv at du ønsker deg en hvit, men skjønner godt du myser litt på den mørk brune også :) Den kan virke en anelse skjoldete på nært hold, men på avstand ser den helt brun ut. Nå så jeg i dårlig lys, men jeg husker at den har vært litt røff i farven. Skjoldete høres gammelt og slitt ut, men det er den da langtfra.

AneM1365380603
Skrevet

''Mannen min hadde greid å ta rundt henne med begge hendene, men så blir hans hender kalt for steikepanner og spader...''

Men det hadde vel ikkje du likt så godt kan eg tenke meg? *S*

Han måtte gjerne tatt litt tundt midjen på henne for å sjekke om han rakk rundt, men intet mer ;-(

;)

Skrevet

Så du måler ting i forhold til om mannen din klarer å ta rundt det? Interessant;-)

-----------

Nå ble jeg fortapt i chopin altså. Det linket på seg.

Skrevet

Om eg ikkje behøvde å tenke på pengene så hadde eg tatt tre år fri og leid meg en liten koselig leilighet i Italia, gjerne ett år på Sicilia, ett i Toscana og ett på øya Procida der skulle eg begynt å skrive dikt som Pablo Neruda.

Her har vi en romantikker.

Skrevet

Tja. To menn, kanskje. Det kunne vært litt gøy:)

*LOL*

AneM1365380603
Skrevet

Så du måler ting i forhold til om mannen din klarer å ta rundt det? Interessant;-)

-----------

Nå ble jeg fortapt i chopin altså. Det linket på seg.

''Så du måler ting i forhold til om mannen din klarer å ta rundt det? Interessant;-)''

He he, det var bare en tanke som slo meg ;) Som mannen til en venninne av meg som sa at puppen hennes er akkurat en håndfull.

Helikoptre er virkelig digg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...