Gjest må gjøre det Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Hvor fikk du operasjon? Fikk du det dekt, eller betalte du selv? Hvilken type operasjon tok du? Resultatet ble? 0 Siter
Gjest ikke jeg, men Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ikke jeg, men min svigerinne fikk det. Hun fikk operert vekk mageskjørtet (fastlegen hennes sa at hvis hun hadde mer enn 2-3 cm mageskjørt, så fikk hun dekt operasjon, fastlegen til en annen bekjent nektet .... så dessverre er det forskjell på legene ...) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ikke jeg, men min svigerinne fikk det. Hun fikk operert vekk mageskjørtet (fastlegen hennes sa at hvis hun hadde mer enn 2-3 cm mageskjørt, så fikk hun dekt operasjon, fastlegen til en annen bekjent nektet .... så dessverre er det forskjell på legene ...) Holder det med to-tre cm? 0 Siter
Gjest Jeg får... Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har gått ned 25 kg, og det i kombinasjon med 3 keisersnitt + en blindtarmoperasjon har gitt meg et vakkert "fettforklè". Jeg får det fjernet på mitt lokale sykehus, ikke av plastiske kirurger. Det gir jeg jamt fa... i, jeg er bare glad forkleet blir borte, selv om det erstattes av et arr. Nå har jeg jo 3-4 arr på magen, så det blir uansett en forbedring. Legen på mitt lokale sykehus sa forresten at jeg sannsynligvis ikke ville fått det fjernet på statens regning hos en plastisk kirurg, det ligger på grensen. Har vel 2-3 cm overheng. 0 Siter
Elis31 Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Holder det med to-tre cm? Det bør det jo. 2-3 cm, bør jo kunne gi blant annet ypperlige forhold for soppvekst. 0 Siter
...den evige natteravn... Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 "Hvor fikk du operasjon?" Jeg ble operert hos Plastikkirurgene i Oslo. "Fikk du det dekt, eller betalte du selv?" Jeg var inne til vurdering og fikk beskjed om at de dekket operasjonen, men pga. lang ventetid valgte jeg å betale selv på en privatklinikk. "Hvilken type operasjon tok du?" Full mageplastikk med lokal bedøvelse. Selv om jeg ikke hadde narkose sov jeg nok det meste av tiden. Lå 4 timer på bordet, men det føltes som en halv times tid... Resultatet ble? Veldig bra, med unntak av at navlen er litt skjev. Dette skulle jeg egentlig ha vært inne og korrigert, men har ikke gjort noe med det enda. Jeg bor langt unna Oslo og brukte derfor det lokale legekontoret ved bandasjeskift. Legen der skrøt veldig av hvor fint operasjonssåret var, Hadde ingen komplikasjoner av noe slag i etterkant. 0 Siter
...den evige natteravn... Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 "Hvor fikk du operasjon?" Jeg ble operert hos Plastikkirurgene i Oslo. "Fikk du det dekt, eller betalte du selv?" Jeg var inne til vurdering og fikk beskjed om at de dekket operasjonen, men pga. lang ventetid valgte jeg å betale selv på en privatklinikk. "Hvilken type operasjon tok du?" Full mageplastikk med lokal bedøvelse. Selv om jeg ikke hadde narkose sov jeg nok det meste av tiden. Lå 4 timer på bordet, men det føltes som en halv times tid... "Resultatet ble?" Veldig bra, med unntak av at navlen er litt skjev. Dette skulle jeg egentlig ha vært inne og korrigert, men har ikke gjort noe med det enda. Jeg bor langt unna Oslo og brukte derfor det lokale legekontoret ved bandasjeskift. Legen der skrøt veldig av hvor fint operasjonssåret var, Hadde ingen komplikasjoner av noe slag i etterkant. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Det bør det jo. 2-3 cm, bør jo kunne gi blant annet ypperlige forhold for soppvekst. Jeg har minst fem cm når jeg sitter og det stinker enda jeg vasker meg og bruker deo hver dag. Så da kan jeg bare snakke med legen min? Jeg kan ikke slanke det bort og ingen muskler virker der så trening er uaktuellt 0 Siter
Gjest ikke jeg, men Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har minst fem cm når jeg sitter og det stinker enda jeg vasker meg og bruker deo hver dag. Så da kan jeg bare snakke med legen min? Jeg kan ikke slanke det bort og ingen muskler virker der så trening er uaktuellt Det kan du. Selvfølgelig kan du ikke slanke bort et sånt fettskjørt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Det kan du. Selvfølgelig kan du ikke slanke bort et sånt fettskjørt. Da snakker jeg med legen når jeg er ferdig med denne runden med urinveisinfeksjon. Akkurat nå strever han med å få meg innlagt på sykehuset men alle senger er opptatt. 0 Siter
Elis31 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Da snakker jeg med legen når jeg er ferdig med denne runden med urinveisinfeksjon. Akkurat nå strever han med å få meg innlagt på sykehuset men alle senger er opptatt. Har du prøvd Crane Max? Naturkost mot urinveisinfeksjon. virker i mange tilfeller bedre enn pencilin eller hva det nå enn er de gir. http://www.mamut.net/abchelsekost/subdet117.htm Jeg er superfornøyd, hvis man tar de før det har gått for langt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Har du prøvd Crane Max? Naturkost mot urinveisinfeksjon. virker i mange tilfeller bedre enn pencilin eller hva det nå enn er de gir. http://www.mamut.net/abchelsekost/subdet117.htm Jeg er superfornøyd, hvis man tar de før det har gått for langt. Ja, jeg har i skapet ) Jeg tåler dem ikke og dessuten hjelper de ikke heller. De hjelper dattera mi da, men hun er jo frisk og får vanlig urinveisinfeksjoner 0 Siter
astridny Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Hei Jeg ble operert på Drammen private sykehus. Jeg har fjernet mageforkle (2 operasjoner) Brystløft og fjerning av grevinne armer. Har ikke angret ett sekund. Jeg fikk alt sammen dekt pga at jeg har gått ned 50 kg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.