Gå til innhold

Fjerning av overflødig hud etter slanking

Anbefalte innlegg

Gjest må gjøre det
Skrevet

Hvor fikk du operasjon?

Fikk du det dekt, eller betalte du selv?

Hvilken type operasjon tok du?

Resultatet ble?

Gjest ikke jeg, men
Skrevet

Ikke jeg, men min svigerinne fikk det.

Hun fikk operert vekk mageskjørtet (fastlegen hennes sa at hvis hun hadde mer enn 2-3 cm mageskjørt, så fikk hun dekt operasjon, fastlegen til en annen bekjent nektet .... så dessverre er det forskjell på legene ...)

Skrevet

Ikke jeg, men min svigerinne fikk det.

Hun fikk operert vekk mageskjørtet (fastlegen hennes sa at hvis hun hadde mer enn 2-3 cm mageskjørt, så fikk hun dekt operasjon, fastlegen til en annen bekjent nektet .... så dessverre er det forskjell på legene ...)

Holder det med to-tre cm?

Gjest Jeg får...
Skrevet

Jeg har gått ned 25 kg, og det i kombinasjon med 3 keisersnitt + en blindtarmoperasjon har gitt meg et vakkert "fettforklè".

Jeg får det fjernet på mitt lokale sykehus, ikke av plastiske kirurger. Det gir jeg jamt fa... i, jeg er bare glad forkleet blir borte, selv om det erstattes av et arr. Nå har jeg jo 3-4 arr på magen, så det blir uansett en forbedring.

Legen på mitt lokale sykehus sa forresten at jeg sannsynligvis ikke ville fått det fjernet på statens regning hos en plastisk kirurg, det ligger på grensen. Har vel 2-3 cm overheng.

Skrevet

Holder det med to-tre cm?

Det bør det jo. 2-3 cm, bør jo kunne gi blant annet ypperlige forhold for soppvekst.

...den evige natteravn...
Skrevet

"Hvor fikk du operasjon?"

Jeg ble operert hos Plastikkirurgene i Oslo.

"Fikk du det dekt, eller betalte du selv?"

Jeg var inne til vurdering og fikk beskjed om at de dekket operasjonen, men pga. lang ventetid valgte jeg å betale selv på en privatklinikk.

"Hvilken type operasjon tok du?"

Full mageplastikk med lokal bedøvelse. Selv om jeg ikke hadde narkose sov jeg nok det meste av tiden. Lå 4 timer på bordet, men det føltes som en halv times tid...

Resultatet ble?

Veldig bra, med unntak av at navlen er litt skjev. Dette skulle jeg egentlig ha vært inne og korrigert, men har ikke gjort noe med det enda.

Jeg bor langt unna Oslo og brukte derfor det lokale legekontoret ved bandasjeskift. Legen der skrøt veldig av hvor fint operasjonssåret var, Hadde ingen komplikasjoner av noe slag i etterkant.

...den evige natteravn...
Skrevet

"Hvor fikk du operasjon?"

Jeg ble operert hos Plastikkirurgene i Oslo.

"Fikk du det dekt, eller betalte du selv?"

Jeg var inne til vurdering og fikk beskjed om at de dekket operasjonen, men pga. lang ventetid valgte jeg å betale selv på en privatklinikk.

"Hvilken type operasjon tok du?"

Full mageplastikk med lokal bedøvelse. Selv om jeg ikke hadde narkose sov jeg nok det meste av tiden. Lå 4 timer på bordet, men det føltes som en halv times tid...

"Resultatet ble?"

Veldig bra, med unntak av at navlen er litt skjev. Dette skulle jeg egentlig ha vært inne og korrigert, men har ikke gjort noe med det enda.

Jeg bor langt unna Oslo og brukte derfor det lokale legekontoret ved bandasjeskift. Legen der skrøt veldig av hvor fint operasjonssåret var, Hadde ingen komplikasjoner av noe slag i etterkant.

Skrevet

Det bør det jo. 2-3 cm, bør jo kunne gi blant annet ypperlige forhold for soppvekst.

Jeg har minst fem cm når jeg sitter og det stinker enda jeg vasker meg og bruker deo hver dag. Så da kan jeg bare snakke med legen min? Jeg kan ikke slanke det bort og ingen muskler virker der så trening er uaktuellt

Gjest ikke jeg, men
Skrevet

Jeg har minst fem cm når jeg sitter og det stinker enda jeg vasker meg og bruker deo hver dag. Så da kan jeg bare snakke med legen min? Jeg kan ikke slanke det bort og ingen muskler virker der så trening er uaktuellt

Det kan du.

Selvfølgelig kan du ikke slanke bort et sånt fettskjørt.

Skrevet

Det kan du.

Selvfølgelig kan du ikke slanke bort et sånt fettskjørt.

Da snakker jeg med legen når jeg er ferdig med denne runden med urinveisinfeksjon. Akkurat nå strever han med å få meg innlagt på sykehuset men alle senger er opptatt.

Skrevet

Da snakker jeg med legen når jeg er ferdig med denne runden med urinveisinfeksjon. Akkurat nå strever han med å få meg innlagt på sykehuset men alle senger er opptatt.

Har du prøvd Crane Max? Naturkost mot urinveisinfeksjon. virker i mange tilfeller bedre enn pencilin eller hva det nå enn er de gir.

http://www.mamut.net/abchelsekost/subdet117.htm

Jeg er superfornøyd, hvis man tar de før det har gått for langt.

Skrevet

Har du prøvd Crane Max? Naturkost mot urinveisinfeksjon. virker i mange tilfeller bedre enn pencilin eller hva det nå enn er de gir.

http://www.mamut.net/abchelsekost/subdet117.htm

Jeg er superfornøyd, hvis man tar de før det har gått for langt.

Ja, jeg har i skapet :o) Jeg tåler dem ikke og dessuten hjelper de ikke heller. De hjelper dattera mi da, men hun er jo frisk og får vanlig urinveisinfeksjoner

Skrevet

Hei

Jeg ble operert på Drammen private sykehus.

Jeg har fjernet mageforkle (2 operasjoner)

Brystløft og fjerning av grevinne armer.

Har ikke angret ett sekund.

Jeg fikk alt sammen dekt pga at jeg har gått ned 50 kg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...