Gå til innhold

37 eller 57

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han såg ikkje helt normal ut han heller.

Dobbelt så mye neger som Michael Jackson, og det er "litt" rart.

Men nå er det ihvertfall bevist at kvinnfolk kan tyte hull i hodet på folk:

''Paul Anka fikk hull i hodet etter å ha kranglet med sin svenske kone Anna.''

Gjest anonym kvinne har gjort det
Skrevet

Er det ikke å gå litt langt å kalle det mishandling, at man kyler noe etter mannen sin? Jeg trodde det var helt normalt jeg, når man krangler som verst .

Skrevet

Er det ikke å gå litt langt å kalle det mishandling, at man kyler noe etter mannen sin? Jeg trodde det var helt normalt jeg, når man krangler som verst .

''Er det ikke å gå litt langt å kalle det mishandling, at man kyler noe etter mannen sin? Jeg trodde det var helt normalt jeg, når man krangler som verst .''

Samme tenkte jeg. :o) Mishandling foregår vel over litt tid eller er mer omfattende enn å klaske en isklump i huet på noen.

Selv beit jeg kjæresten i morrest, han holdt meg fast så jeg ikke kom meg løs og kilte meg - eneste måten å få ham til å slippe på var å bite der jeg kom til. Men jeg vil ikke akkurat si at han ble mishandlet av den grunn... ;o)

Skrevet

''Er det ikke å gå litt langt å kalle det mishandling, at man kyler noe etter mannen sin? Jeg trodde det var helt normalt jeg, når man krangler som verst .''

Samme tenkte jeg. :o) Mishandling foregår vel over litt tid eller er mer omfattende enn å klaske en isklump i huet på noen.

Selv beit jeg kjæresten i morrest, han holdt meg fast så jeg ikke kom meg løs og kilte meg - eneste måten å få ham til å slippe på var å bite der jeg kom til. Men jeg vil ikke akkurat si at han ble mishandlet av den grunn... ;o)

Det er jo en kjempeforskjell.

Å få en isklump i hodet kan man i verste fall dø av.

Gjest anonym kvinne har gjort det
Skrevet

Her er litt presidentmishandling:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=555356

Skrevet

Det er jo en kjempeforskjell.

Å få en isklump i hodet kan man i verste fall dø av.

Nå skal det vel litt til før man klarer å klaske en isklump i hodet på noen så de dør av det. Noe annet er det om en diger isklump faller ned fra taket og treffer noen, men det er grenser for hvor tunge isklumper man klarer å løfe opp og slå med da.

Skrevet

Nå skal det vel litt til før man klarer å klaske en isklump i hodet på noen så de dør av det. Noe annet er det om en diger isklump faller ned fra taket og treffer noen, men det er grenser for hvor tunge isklumper man klarer å løfe opp og slå med da.

''Nå skal det vel litt til før man klarer å klaske en isklump i hodet på noen så de dør av det. ''

Har du ikke lest Roald Dahl? Lammesteken er jo en klassiker.

Skrevet

''Nå skal det vel litt til før man klarer å klaske en isklump i hodet på noen så de dør av det. ''

Har du ikke lest Roald Dahl? Lammesteken er jo en klassiker.

En lammestek er noe helt annet enn en isklump du plukker opp fra gata - den har f.eks. en helt annen og mer gripevennlig fasong. :o)

Skrevet

''Er det ikke å gå litt langt å kalle det mishandling, at man kyler noe etter mannen sin? Jeg trodde det var helt normalt jeg, når man krangler som verst ''

Jeg anser ikke dette som mishandling, men håper heller ikke at det er normalt å kaste ting etter ektefellen i krangler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...