Gå til innhold

Gave fra europris

Anbefalte innlegg

Gjest Litt i tvil jeg
Skrevet

Poenget mitt er at det meste (tror eg) som de har på Europris, Nille, Sparkjøp o.l. er "jallavarer" av elendig kvalitet.

Derfor sammenligningen.

Personlig så er eg heller ikkje så materialistisk anlagt, men eg er _svært_ opptatt av kvalitet og godt håndtverk, men folk er forskjellige og de fleste handler på Europris o.l., så eg er vel ikkje akkurat representativ for folk flest i denna sammenhengen. :-)

Ok : - )

Men det er ikke bare juggel på butikkene du nevner,har kjøpt mye der jeg,som jeg er fornøyd med.

Skrevet

Europris har en god del merkevarer også faktisk. Hva er forskjellen på om du kjøper Bosch vindusviskere på Europris eller på en bensinstasjon? Eller om du kjøper Regatta redningsvest på Europris eller G-Sport?

Forskjellen er vel at du kjøper de på Europris, kanskje litt billigere også om du er heldig?

Eg kjøper sjøl merkevarer på "jallaforettningene", men stort sett bare det, eller duppeditter som ikkje nødvendigvis trenger å være av toppkvalitet, dasspapir fks.

Skrevet

Poenget mitt er at det meste (tror eg) som de har på Europris, Nille, Sparkjøp o.l. er "jallavarer" av elendig kvalitet.

Derfor sammenligningen.

Personlig så er eg heller ikkje så materialistisk anlagt, men eg er _svært_ opptatt av kvalitet og godt håndtverk, men folk er forskjellige og de fleste handler på Europris o.l., så eg er vel ikkje akkurat representativ for folk flest i denna sammenhengen. :-)

Sparkjøp har masse bra. Underbukser og ulltøy for eksempel.

Skrevet

Sparkjøp har masse bra. Underbukser og ulltøy for eksempel.

Ok.

Men klysterpumper har de tydeligvis ikkje.

Skrevet

Ettersom alle alltid kjøper rødvin ville jeg heller hatt en nattkjole fra Europris.

Ja, det er rart det der - viner som gis bort som gave er nesten alltid rødvin.

Jeg liker rødvin, så for meg er det bare fint, men jeg har stusset over at det alltid er slik.

Skrevet

Ja, det er rart det der - viner som gis bort som gave er nesten alltid rødvin.

Jeg liker rødvin, så for meg er det bare fint, men jeg har stusset over at det alltid er slik.

Jeg drikker bare hvitvin og har noen få venner som vet det og som kjøper deretter om de kjøper vin. Kos. :o) Ellers gir jeg rødvin videre til søstra mi som blir storfornøyd.

Skrevet

Jeg drikker bare hvitvin og har noen få venner som vet det og som kjøper deretter om de kjøper vin. Kos. :o) Ellers gir jeg rødvin videre til søstra mi som blir storfornøyd.

"ja til resirkulering av rødvinsgaver" :-)

Skrevet

Det kan vel neppe sammenlignes,men om det så var "jada det ville jeg". Er ikke særlig matrealistisk av meg og mener det er tanken som teller.

Hva er tanken bak en nattkjole fra Nille?

Gjest Litt i tvil jeg
Skrevet

Hva er tanken bak en nattkjole fra Nille?

Fra europris :- )

Tanken bak er at jeg syntes den var kul med glitter og farger,så den ville passe godt til venninna mi tenkte jeg.

Skrevet

Litt rar pyjamas på han nederste der, sikkert noe SM greier siden han sover med hjelm og latex.

Ja folks perversjoner kjenner ingen grenser :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...