Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å farge håret er nesten verre enn å bruke sminke! Grått hår er pent og viser at du har levd en stund. Det verste jeg ser er personer med en hårfarge som ikke passer, men alle kunstige metoder for å se "bedre" ut er forkastelig. Det kan sammenlignes med doping.

Hvorfor proklamere for hele verden at du befinner deg i en midtlivskrise?

Aliza1365380759
Skrevet

Da har jeg drevet med doping og hatt midtlivskrise siden jeg var 15 år ;-)

Skrevet

Synd ingen ringte Barnevernet da...:)

Skrevet

På tide å bli voksen da? :o)

Aliza1365380759
Skrevet

På tide å bli voksen da? :o)

Heller ung og dum, enn gammel og bitter ;-)

Aliza1365380759
Skrevet

Synd ingen ringte Barnevernet da...:)

Ja, jeg har hatt en tøff oppvekst. Da jeg var 17 år hadde jeg lange mørke krøller, mens mitt naturlige hår er helt slett og blondt! Tenke seg til altså, noen burde jo ha reagert!

Skrevet

Ja, jeg har hatt en tøff oppvekst. Da jeg var 17 år hadde jeg lange mørke krøller, mens mitt naturlige hår er helt slett og blondt! Tenke seg til altså, noen burde jo ha reagert!

Folk bryr seg med bare seg og sitt for tiden, det er ingen som føler ansvar for de som har det vanskelig desverre.

Ps! Håper for din skyld at du èn gang kan få tilbake din naturlige hårfarge...

Aliza1365380759
Skrevet

Folk bryr seg med bare seg og sitt for tiden, det er ingen som føler ansvar for de som har det vanskelig desverre.

Ps! Håper for din skyld at du èn gang kan få tilbake din naturlige hårfarge...

Er lenge siden jeg har farget håret nå da, men det viser seg at håret mitt har blitt mørkere de siste årene, så jeg blir nok aldri like blond og fager som jeg var i min ungdom.. Men jeg setter pris på omtanken :-)

Skrevet

Heller ung og dum, enn gammel og bitter ;-)

Javel, smak og behag. :)

Skrevet

For meg så virker det som at det er du som befinner deg i en krise...

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om andre farger håret - dem om det, hvis de trives med det... Jeg selv synes det er noe styr (og er litt bekymret over alle kjemikaliene som slippes ut med skyllevannet jevnlig fra nesten alle hunkjønn i den vestlige verden - uansett alder. Før var det jo nesten bare de middelaldrene som gjorde det...).

Gråaktig hår fungerer greit for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...