cathlin Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har fått en julegave i hendene og sliiiiter med å la være å åpne den. Råd`, støtte? Det er så lett å åpne den nå, det er bare et tynt tynt papir mellom meg og den... kriblefingrehilsen 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 ''medprokrastinerere'' Det ordet var helt gresk for meg, hva betyr det? 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 ''medprokrastinerere'' Det ordet var helt gresk for meg, hva betyr det? Det betyr at man utsetter og utsetter ting man skal gjøre, og det betyr også at man velger kortvarig nytelse fremfor å jobber for noe bra på lengre sikt. Det betyr også at man har vansker for å vente på noe godt. Gresk er det ikke. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Legg den i et skap eller en skuffe. Ikke åpne før jul ;o( 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Åpne den, da. neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...... feil svar!!!!!!! ;-) 0 Siter
Faure Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Forsøk å putt den under en sterk lampe. Kanskje du kan se igjennom papiret. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 ÅPNE! Ååååååååååå... Ikke si det.... ;-) Dere støtter bare den prokratinerende siden av meg.. Dårlig gjort! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Det betyr at man utsetter og utsetter ting man skal gjøre, og det betyr også at man velger kortvarig nytelse fremfor å jobber for noe bra på lengre sikt. Det betyr også at man har vansker for å vente på noe godt. Gresk er det ikke. Ok. Da syns eg du bør åpne gaven med en gang! 0 Siter
ilaria Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ååååååååååå... Ikke si det.... ;-) Dere støtter bare den prokratinerende siden av meg.. Dårlig gjort! ;-) Du skjønner, jeg falt selv for fristelsen for å åpne en julegave for et par dager siden, så for å føle meg litt bedre tenkte jeg at jeg skulle få deg til å gjøre det samme:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 *Smekk på lanken* Julegaver skal da vel ikke åpnes den 14. desember! Det er ennå 10 dager igjen! Fy på deg! 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Ok. Da syns eg du bør åpne gaven med en gang! Dette var ikke rett sted å be om råd, skjønner jeg... 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Legg den i et skap eller en skuffe. Ikke åpne før jul ;o( TAKK! 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 *Smekk på lanken* Julegaver skal da vel ikke åpnes den 14. desember! Det er ennå 10 dager igjen! Fy på deg! Takk!:-) Endelig noen med vett her. 0 Siter
frosken Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Giveren (eller dens hjelper) ville blitt skuffet om han visste at du planla å ikke vente til julaften. FY! *prøver å appellere til cathlins samvittighet* 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Takk!:-) Endelig noen med vett her. ... jeg har så lyst til å åpne den nå..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Takk!:-) Endelig noen med vett her. Selv 8-åringen min er rystet over skolevenninner som sier de vet hva de får til jul fordi de har lurkikket på gavene - "Da blir det jo ikke noe spennende på julaften da!" sier hun. ) Husker selv jeg lurkikket da jeg var 7 år og trodde jeg visste hva jeg fikk - jeg hadde nesten vondt i magen av dårlig samvittighet og manglende spenning! Det viste seg at jeg tok feil forøvrig, men etter det har jeg ikke prøvd å kikke under papiret, selv om jeg ofte har gjettet / visst hva jeg får da. ) 0 Siter
frosken Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 ... jeg har så lyst til å åpne den nå..... Tenk på all den dårlige samvittigheten du kommer til å få, samt all den spenningen du går glipp av. Legg pakken høyt oppe på et skap sånn at det er litt krevende å få tak i den. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Selv 8-åringen min er rystet over skolevenninner som sier de vet hva de får til jul fordi de har lurkikket på gavene - "Da blir det jo ikke noe spennende på julaften da!" sier hun. ) Husker selv jeg lurkikket da jeg var 7 år og trodde jeg visste hva jeg fikk - jeg hadde nesten vondt i magen av dårlig samvittighet og manglende spenning! Det viste seg at jeg tok feil forøvrig, men etter det har jeg ikke prøvd å kikke under papiret, selv om jeg ofte har gjettet / visst hva jeg får da. ) Jeg bruker vanligvis å kaste meg over gavene og rive av papiret så fort som mulig.. Nesten som jeg skulle ønske at jeg fikk et kort hukommelsestap, sånn at jeg kunne gå å kjøpe masse gaver til meg selv, og etterpå når jeg er tilbake, åpne dem. Livet er hardt............. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.