Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Vet ikke om det er mulig, men følgende burde være positivt for de fleste: Man har mange dager fri! :-) ''Man har mange dager fri! :-)'' Sist eg hadde fri var sommeren 2006 (i 19 dager)! Så den der må du dra lengre ut på landet med! 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 ''Man har mange dager fri! :-)'' Sist eg hadde fri var sommeren 2006 (i 19 dager)! Så den der må du dra lengre ut på landet med! Ja, jeg må dra dit du bor! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ja, jeg må dra dit du bor! :-) For eg mere fri da tror du? 0 Siter
adelie Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Jeg skal ikke feire jul med dette vesnet nei, men vi skal nok møtes en gang i løpet av romjulen. Trokke jeg får julegave fra jobben. Men den er det liksom lov å åpne før jul? Er det allment kjent? Jepp. Det er ikke lov å åpne julegaver før julekvelden. Det er det som gjelder. Selv jeg som ikke er særlig julete, synes det er helt uakseptabelt å jukse. Mht gave fra jobben, er det som regel noe upersonlig, og det blander jeg liksom ikke opp i julaftenfølelser. Så det er lov - har også ofte fått matesker, da er det jo nesten nødvendig. Hvordan har det gått, har du holdt ut? I så fall, tenk så kjipt å ikke ha den pakken på julaften. Pakken er jo spennende helt til den er pakket opp. Du bare ødelegger for deg selv hvis du gir etter nå. Når dette er sagt, er det imidlertid klart at folk har forkjellig forhold til jul, og alt er lov, selv om det ville vært dumt for de fleste. En gang jeg var forbanna på noen jeg fikk gave av, tok jeg å pakket opp på formiddagen, for å slippe å ha den under treet. Og gjøre gode miner til slett spill for de andre som var tilstede. Så det var et unntak fra min side....hehe.... og jeg angret ikke. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 For eg mere fri da tror du? Det er ihvertfall på tide, dersom det er 1,5 år siden sist du hadde ferie! Eller er du slik som Pippi, som ville begynne på skolen slik at hun også fikk sommerferei? ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Vet ikke om det er mulig, men følgende burde være positivt for de fleste: Man har mange dager fri! :-) Tror at noen muligens ikke er helt fornøyd med hvordan disse fridagene skal tilbringes.... Forøvrig vil jeg gjerne få legge ned en protest som følge av manglende lys i lysløypa kl 07 00 i dagmorges - og i tillegg var løypene blitt isete i løpet av natten. Tenk å først lage skiføre og så ta det bort igjen:-((((((((( 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Tror at noen muligens ikke er helt fornøyd med hvordan disse fridagene skal tilbringes.... Forøvrig vil jeg gjerne få legge ned en protest som følge av manglende lys i lysløypa kl 07 00 i dagmorges - og i tillegg var løypene blitt isete i løpet av natten. Tenk å først lage skiføre og så ta det bort igjen:-((((((((( Unnskyld meg at jeg bryter inn, men du var ikke ute og gikk på ski kl. 07.00 i dag tidlig??? 0 Siter
frosken Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Unnskyld meg at jeg bryter inn, men du var ikke ute og gikk på ski kl. 07.00 i dag tidlig??? Jeg hadde den perfekte planen i dag tidlig! Sto opp kl 5 for å kjøre før morgenrushet inn til Oslo, hadde en avtale kl 12 og tenkte jeg skulle få en fin tur i Marka mellom kl 7 og 11. Også var ikke lyset på!!! Hvordan kunne friluftsetaten gjøre noe sånt mot meg.?!? Siden løypene også var fulle av is, så måtte jeg snu og tilbringer nå formiddagen med å gjøre noe mye mer kjedelig enn å gå på ski ... (Derfor må jeg avreagere litt her på dol...*s*) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Jeg hadde den perfekte planen i dag tidlig! Sto opp kl 5 for å kjøre før morgenrushet inn til Oslo, hadde en avtale kl 12 og tenkte jeg skulle få en fin tur i Marka mellom kl 7 og 11. Også var ikke lyset på!!! Hvordan kunne friluftsetaten gjøre noe sånt mot meg.?!? Siden løypene også var fulle av is, så måtte jeg snu og tilbringer nå formiddagen med å gjøre noe mye mer kjedelig enn å gå på ski ... (Derfor må jeg avreagere litt her på dol...*s*) "Jeg hadde den perfekte planen i dag tidlig! Sto opp kl 5 for å kjøre før morgenrushet inn til Oslo, hadde en avtale kl 12 og tenkte jeg skulle få en fin tur i Marka mellom kl 7 og 11" Du kan ikke være riktig klok;o) 0 Siter
frosken Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 "Jeg hadde den perfekte planen i dag tidlig! Sto opp kl 5 for å kjøre før morgenrushet inn til Oslo, hadde en avtale kl 12 og tenkte jeg skulle få en fin tur i Marka mellom kl 7 og 11" Du kan ikke være riktig klok;o) Nei, det kan være noe delte oppfatninger om min "klokskap"....*s* Men det var virkelig den perfekte plan:-( 0 Siter
cathlin Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Jeg hadde den perfekte planen i dag tidlig! Sto opp kl 5 for å kjøre før morgenrushet inn til Oslo, hadde en avtale kl 12 og tenkte jeg skulle få en fin tur i Marka mellom kl 7 og 11. Også var ikke lyset på!!! Hvordan kunne friluftsetaten gjøre noe sånt mot meg.?!? Siden løypene også var fulle av is, så måtte jeg snu og tilbringer nå formiddagen med å gjøre noe mye mer kjedelig enn å gå på ski ... (Derfor må jeg avreagere litt her på dol...*s*) Herregud, det var dårlig. De bør ha skrudd på lyset klokka sju. Skriv klagebrev! 0 Siter
frosken Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Herregud, det var dårlig. De bør ha skrudd på lyset klokka sju. Skriv klagebrev! Takk! Endelig noen som forstår meg. 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Jeg hadde den perfekte planen i dag tidlig! Sto opp kl 5 for å kjøre før morgenrushet inn til Oslo, hadde en avtale kl 12 og tenkte jeg skulle få en fin tur i Marka mellom kl 7 og 11. Også var ikke lyset på!!! Hvordan kunne friluftsetaten gjøre noe sånt mot meg.?!? Siden løypene også var fulle av is, så måtte jeg snu og tilbringer nå formiddagen med å gjøre noe mye mer kjedelig enn å gå på ski ... (Derfor må jeg avreagere litt her på dol...*s*) Jeg er imponert!! :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Jepp. Det er ikke lov å åpne julegaver før julekvelden. Det er det som gjelder. Selv jeg som ikke er særlig julete, synes det er helt uakseptabelt å jukse. Mht gave fra jobben, er det som regel noe upersonlig, og det blander jeg liksom ikke opp i julaftenfølelser. Så det er lov - har også ofte fått matesker, da er det jo nesten nødvendig. Hvordan har det gått, har du holdt ut? I så fall, tenk så kjipt å ikke ha den pakken på julaften. Pakken er jo spennende helt til den er pakket opp. Du bare ødelegger for deg selv hvis du gir etter nå. Når dette er sagt, er det imidlertid klart at folk har forkjellig forhold til jul, og alt er lov, selv om det ville vært dumt for de fleste. En gang jeg var forbanna på noen jeg fikk gave av, tok jeg å pakket opp på formiddagen, for å slippe å ha den under treet. Og gjøre gode miner til slett spill for de andre som var tilstede. Så det var et unntak fra min side....hehe.... og jeg angret ikke. ''Selv jeg som ikke er særlig julete, ..'' Ikke jeg heller. Verken julete- eller kaffe. ''Mht gave fra jobben, er det som regel noe upersonlig, og det blander jeg liksom ikke opp i julaftenfølelser. Så det er lov - har også ofte fått matesker, da er det jo nesten nødvendig.'' Jeg må få meg en jobb der de deler ut julegaver, skjønner jeg. ''Hvordan har det gått, har du holdt ut? I så fall, tenk så kjipt å ikke ha den pakken på julaften. Pakken er jo spennende helt til den er pakket opp. '' Jeg holder ut. Du har et poeng. ''Du bare ødelegger for deg selv hvis du gir etter nå.'' Mja, det kan vel diskuteres. ''Når dette er sagt, er det imidlertid klart at folk har forkjellig forhold til jul, og alt er lov,... '' Neeeeeiiiiiiii, du må ikke si at alt er lov... ''En gang jeg var forbanna på noen jeg fikk gave av, tok jeg å pakket opp på formiddagen, for å slippe å ha den under treet. Og gjøre gode miner til slett spill for de andre som var tilstede. Så det var et unntak fra min side....hehe.... og jeg angret ikke.'' Been there, osv. 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 ''Selv jeg som ikke er særlig julete, ..'' Ikke jeg heller. Verken julete- eller kaffe. ''Mht gave fra jobben, er det som regel noe upersonlig, og det blander jeg liksom ikke opp i julaftenfølelser. Så det er lov - har også ofte fått matesker, da er det jo nesten nødvendig.'' Jeg må få meg en jobb der de deler ut julegaver, skjønner jeg. ''Hvordan har det gått, har du holdt ut? I så fall, tenk så kjipt å ikke ha den pakken på julaften. Pakken er jo spennende helt til den er pakket opp. '' Jeg holder ut. Du har et poeng. ''Du bare ødelegger for deg selv hvis du gir etter nå.'' Mja, det kan vel diskuteres. ''Når dette er sagt, er det imidlertid klart at folk har forkjellig forhold til jul, og alt er lov,... '' Neeeeeiiiiiiii, du må ikke si at alt er lov... ''En gang jeg var forbanna på noen jeg fikk gave av, tok jeg å pakket opp på formiddagen, for å slippe å ha den under treet. Og gjøre gode miner til slett spill for de andre som var tilstede. Så det var et unntak fra min side....hehe.... og jeg angret ikke.'' Been there, osv. ''Ikke jeg heller. Verken julete- eller kaffe.'' ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Det er sikkert noe som krever en eller annen form for innsats eller oppfølging i det minste. Jeg er i alle fall ganske sikker på at du må sette i batterier, og det har du sikkert ikke liggende, i alle fal ikke rette sorten. Da må du bort på bensinstasjonen, for har du først åpnet den kommer du til å irritere deg såpass mye at du ikke kan la være. Det blir jo et fryktelig pes så seint det, da? Like greit å la det være. Vent noen dager. Hvis du venter helt til julaften får du kanskje batterier med noe annet skrap du får, så da kan du jo spare deg den turen helt og holdent. Sånn må det bli. Interessant å høre hvordan du tenker :-) 0 Siter
tonie Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Interessant å høre hvordan du tenker :-) Du må for all del ikke ta alt jeg sier bokstavlig. Det er mye svada som slipper gjennom kontrollen. Prøvde bare å være hjelpsom;) Åpnet du den? 0 Siter
cathlin Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Du må for all del ikke ta alt jeg sier bokstavlig. Det er mye svada som slipper gjennom kontrollen. Prøvde bare å være hjelpsom;) Åpnet du den? ''Åpnet du den?'' Nei. Men skal si i fra når jeg gjør det;-) 0 Siter
tonie Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 ''Åpnet du den?'' Nei. Men skal si i fra når jeg gjør det;-) Bra! Jeg er litt nysgjerrig på den gaven. Som om jeg ikke hadde nok med å lure på hva mine egne gaver inneholder:) 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Bra! Jeg er litt nysgjerrig på den gaven. Som om jeg ikke hadde nok med å lure på hva mine egne gaver inneholder:) ''Som om jeg ikke hadde nok med å lure på hva mine egne gaver inneholder:)'' Tenker du fortsatt masse på det, altså? ;-) Jeg må si at det har "gått litt over" for mitt vedkommende. Jeg synes fortsatt det er stas med gaver, men jeg tenker ikke så mye på dem før jeg får dem. Men sønnen min var veldid opptatt av gavene til seg selv, og var lenge bekymret over at jeg ikke ennå hadde kjøpt noe til han - bare til "alle andre"! ;-) Så jeg måtte forsikre han om at det ville bli kjøpt og at han helt sikkert ville bli fornøyd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.