Gå til innhold

Kjære medprokrastinerere og andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra! Jeg er litt nysgjerrig på den gaven. Som om jeg ikke hadde nok med å lure på hva mine egne gaver inneholder:)

''Som om jeg ikke hadde nok med å lure på hva mine egne gaver inneholder:)''

Tenker du fortsatt masse på det, altså? ;-)

Jeg må si at det har "gått litt over" for mitt vedkommende. Jeg synes fortsatt det er stas med gaver, men jeg tenker ikke så mye på dem før jeg får dem.

Men sønnen min var veldid opptatt av gavene til seg selv, og var lenge bekymret over at jeg ikke ennå hadde kjøpt noe til han - bare til "alle andre"! ;-) Så jeg måtte forsikre han om at det ville bli kjøpt og at han helt sikkert ville bli fornøyd.

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

26

• morsan

14

• frosken

11

• mariaflyfly

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Som om jeg ikke hadde nok med å lure på hva mine egne gaver inneholder:)''

Tenker du fortsatt masse på det, altså? ;-)

Jeg må si at det har "gått litt over" for mitt vedkommende. Jeg synes fortsatt det er stas med gaver, men jeg tenker ikke så mye på dem før jeg får dem.

Men sønnen min var veldid opptatt av gavene til seg selv, og var lenge bekymret over at jeg ikke ennå hadde kjøpt noe til han - bare til "alle andre"! ;-) Så jeg måtte forsikre han om at det ville bli kjøpt og at han helt sikkert ville bli fornøyd.

Jeg er så nysgjerrig som en unge, og ikke bare når det gjelder gaver. Jeg greier å vente da. Man er da voksen;)

Kanskje han er redd for at butikkene skal bli utsolgt for det han ønsker seg, sønnen din? Løp og kjøp så han finner roen;)

Skrevet

Jeg er så nysgjerrig som en unge, og ikke bare når det gjelder gaver. Jeg greier å vente da. Man er da voksen;)

Kanskje han er redd for at butikkene skal bli utsolgt for det han ønsker seg, sønnen din? Løp og kjøp så han finner roen;)

Ja, jeg kjøpte på søndag (kryss i taket!! Skjer nesten aldri at jeg benytter meg av søndagsåpne butikker! *he he)

Han spurte så pent om å få se de ferdig innpakkede gavene. Jeg var litt i tvil, for jeg antok at han kunne gjette på noe av dem basert på størrelse og fasong, men han fikk nå ta en titt.

Etterpå har han fortalt meg at han har en mistanke om hva en av pakkene inneholder og han har også sagt hva han tror til vennene, men ville absolutt ikke si noe til meg;-) Han er nå søt, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...