Elis31 Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Synes det er vanskelig med julegaver. Å finne noe som noen blir glad for til en ok pris. Jeg er nesten glad for at vi har kuttet ut julegaver til de som er konfirmert, og til mine søsken. Så kan jeg forhåpentligvis gi litt mer ok til de jeg har igjen. Jeg er nok litt tilhenger av å gi ting som folk har bruk for, gjerne forbruksvare som også brukes opp. Som vin, mascara, duker, sengetøy. Personlig hater jeg nips, og blir litt lei meg hvis jeg får tingjeg har fra før. Som pepperbøsse, eller en pynteting jeg overhodet ikke kan tenke meg å bruke. Så hva synes du er alrighte julegaver? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Sokker, T-skjorter og boksershorts. 0 Siter
Faure Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Jeg ønsker meg dette http://kvasir.dinpris.no/?cid=39&gid=1017&sid=2729&pid=347701 så kanskje andre gjør det også! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Forbruksvarer, ullundertøy, klær jeg ønsker meg, ny mobil ;o), gavekort og slike ting. ) Jeg er ferdig med årets julegaver, de tre jeg har igjen å "pakke inn" er pengegaver + at jeg har igjen en liten kosegave til kjæresten som jeg skal gjøre ferdig i uka som kommer, men det er bare kos. ) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Høres ut som min tenåring som også blir smågretten når h*n får gave som ikke h*n selv ville valgt. Jeg elsker shoppe gaver, og ser nøye hva som er fint- og hva jeg tror mottaker liker. Men jeg liker ikke kjøpe gave til folk som man kan risikere blir sur om gaven ikke faller i smak.... Hva jeg selv ønsker meg? CD, sokker, hansker, smykker, gavepakniner med sepe, vin, sjokolade, en kopp med tekst, bøker, te, kaffe, en hjemmebakt kake, eller hjemmelaget pålegg, eller godt brød, fin olje til matlaging, kokebok, hånduk, sengetøy, pyntepute, duk.... Men også hvs som helst annet- for det er tanken og overraskelsen over gavens innhold som teller. :-) 0 Siter
Elis31 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Jeg ønsker meg dette http://kvasir.dinpris.no/?cid=39&gid=1017&sid=2729&pid=347701 så kanskje andre gjør det også! Tror iallefall det ville føre til enda færre julegaveutvekslinger i årene fremover - om ikke annet.... 0 Siter
Elis31 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Høres ut som min tenåring som også blir smågretten når h*n får gave som ikke h*n selv ville valgt. Jeg elsker shoppe gaver, og ser nøye hva som er fint- og hva jeg tror mottaker liker. Men jeg liker ikke kjøpe gave til folk som man kan risikere blir sur om gaven ikke faller i smak.... Hva jeg selv ønsker meg? CD, sokker, hansker, smykker, gavepakniner med sepe, vin, sjokolade, en kopp med tekst, bøker, te, kaffe, en hjemmebakt kake, eller hjemmelaget pålegg, eller godt brød, fin olje til matlaging, kokebok, hånduk, sengetøy, pyntepute, duk.... Men også hvs som helst annet- for det er tanken og overraskelsen over gavens innhold som teller. :-) Så du synes det er fint når du får pepperbøsse tredje året på rad? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Så du synes det er fint når du får pepperbøsse tredje året på rad? ''Så du synes det er fint når du får pepperbøsse tredje året på rad?'' Med mindre de har firmalogo kan du jo bare gi dem videre i gave neste år. ) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Så du synes det er fint når du får pepperbøsse tredje året på rad? Når jeg dekker til middag for 12-18 personer så trenger jeg flere sett med pepper- og saltbøsser. ;-) Når jeg tenker meg om så ønsker jeg meg faktisk pepperbøsse og saltbøsse- sånn hvor du maler fersk pepper og salt. Kunne også tenkt meg serveringsskåler, dessertskåler, bilder, diverse turutstyr eller lue- i tillegg til ønskene jeg nevnte i forrige innlegg. Hvilken type gave ville glede deg da? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Når jeg dekker til middag for 12-18 personer så trenger jeg flere sett med pepper- og saltbøsser. ;-) Når jeg tenker meg om så ønsker jeg meg faktisk pepperbøsse og saltbøsse- sånn hvor du maler fersk pepper og salt. Kunne også tenkt meg serveringsskåler, dessertskåler, bilder, diverse turutstyr eller lue- i tillegg til ønskene jeg nevnte i forrige innlegg. Hvilken type gave ville glede deg da? ''Når jeg dekker til middag for 12-18 personer så trenger jeg flere sett med pepper- og saltbøsser.'' Og da rekner eg med Elias Akselsen også står på gjestelista? :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 ''Når jeg dekker til middag for 12-18 personer så trenger jeg flere sett med pepper- og saltbøsser.'' Og da rekner eg med Elias Akselsen også står på gjestelista? :-) Hvem er det? Burde jeg invitere han tror du? Hvorfor eller hvorfor ikke? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Hvem er det? Burde jeg invitere han tror du? Hvorfor eller hvorfor ikke? Når du dekker til 18 personer så rekna eg med du var av Taterslekt, derfor såg eg det som naturlig at Elias også var innvitert. Og JA han burde du innvitere, og dattera som sang i Grand Prix http://www.artistsupport.no/gallery-2.htm 0 Siter
Elis31 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 ''Så du synes det er fint når du får pepperbøsse tredje året på rad?'' Med mindre de har firmalogo kan du jo bare gi dem videre i gave neste år. ) Det synes jeg er litt lavmål. Men ok å gi til Fretex og andre. Men har hørt om folk som har fått gaven i retur året etterpå, ikke pent. 0 Siter
Elis31 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Når jeg dekker til middag for 12-18 personer så trenger jeg flere sett med pepper- og saltbøsser. ;-) Når jeg tenker meg om så ønsker jeg meg faktisk pepperbøsse og saltbøsse- sånn hvor du maler fersk pepper og salt. Kunne også tenkt meg serveringsskåler, dessertskåler, bilder, diverse turutstyr eller lue- i tillegg til ønskene jeg nevnte i forrige innlegg. Hvilken type gave ville glede deg da? Jeg er stor tilhenger av ønskeliste. Så kan man si hva man trenger. Vi har f.eks diverse ting vi samler på. Og har ellers ingen problemer med å ønske oss laken og hånduker i en farve. Samt en del dvd er og filmer. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Når du dekker til 18 personer så rekna eg med du var av Taterslekt, derfor såg eg det som naturlig at Elias også var innvitert. Og JA han burde du innvitere, og dattera som sang i Grand Prix http://www.artistsupport.no/gallery-2.htm ''Når du dekker til 18 personer så rekna eg med du var av Taterslekt'' LOL, du har til tider mye rart for deg du, Geir:-) Hvis vi inviterer alle våre foreldre, søsken, svigersøsken og tante-/onkelbarn, er vi oppe i 19. Det er vel ikke så uvanlig, skulle jeg tro. På julaften i fjor var vi riktignok bare 13 til bords (dog uten Agatha Christie-touch'en). I år blir vi bare 8,,, 0 Siter
Gjest gave er gave Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Det at du har fått pepperbøsse 3. året på rad er da ikke noe å ta på vei for? Hvis du får barn en gang så vil du oppleve å få f.eks lys og lysestake år etter år..Og selvsagt blir man glad for det! Det at noen har tenkt på meg og brukt pengene sine på meg, eller laget en ting til meg, det er det som bør telle.Om det er gjennomtenkt har ikke noe å si, noen mennesker klarer ikke å treffe 100% hva som passer for hvem. DET ER TANKEN SOM GJELDER! Her tror jeg at alder har noe å si for oppfattelsen. Når man blir eldre setter man pris bare på å få en pakke! Det er ingen selvfølge. Og jeg takker og bukker for ALT som jeg får selvom jeg har 5 fra før i skapet. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 ''Når du dekker til 18 personer så rekna eg med du var av Taterslekt'' LOL, du har til tider mye rart for deg du, Geir:-) Hvis vi inviterer alle våre foreldre, søsken, svigersøsken og tante-/onkelbarn, er vi oppe i 19. Det er vel ikke så uvanlig, skulle jeg tro. På julaften i fjor var vi riktignok bare 13 til bords (dog uten Agatha Christie-touch'en). I år blir vi bare 8,,, Ja sånn kan det gå når dere ikkje bruker prevansjon. Om eg skulle stable hele vår familie (med stort & smått) på beina så hadde vi blitt 6, men i år blir vi maks 5, minimum 2. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ja sånn kan det gå når dere ikkje bruker prevansjon. Om eg skulle stable hele vår familie (med stort & smått) på beina så hadde vi blitt 6, men i år blir vi maks 5, minimum 2. :-) ''Ja sånn kan det gå når dere ikkje bruker prevansjon.'' ;-) Skyld ikke på meg, da, men på mine foreldre og søsken;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Når du dekker til 18 personer så rekna eg med du var av Taterslekt, derfor såg eg det som naturlig at Elias også var innvitert. Og JA han burde du innvitere, og dattera som sang i Grand Prix http://www.artistsupport.no/gallery-2.htm ;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Det at du har fått pepperbøsse 3. året på rad er da ikke noe å ta på vei for? Hvis du får barn en gang så vil du oppleve å få f.eks lys og lysestake år etter år..Og selvsagt blir man glad for det! Det at noen har tenkt på meg og brukt pengene sine på meg, eller laget en ting til meg, det er det som bør telle.Om det er gjennomtenkt har ikke noe å si, noen mennesker klarer ikke å treffe 100% hva som passer for hvem. DET ER TANKEN SOM GJELDER! Her tror jeg at alder har noe å si for oppfattelsen. Når man blir eldre setter man pris bare på å få en pakke! Det er ingen selvfølge. Og jeg takker og bukker for ALT som jeg får selvom jeg har 5 fra før i skapet. Yes!!! Helt enig. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.