Gjest trinezz Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Vet ikke om det er ufint å snoking når det kommer til avdøde personer, men jeg vet at svært mange gjør det. Husker blant annet en episode for noen år tilbake hvor en familiefar tok livet av sine to barn, kone og til slutt seg selv. Etter at navnene ble offentliggjort ble plutslig samtlige navn de mest populære på søkestatistikken på diverse søkemotorer. Jeg er en person som reflekterer mye på liv og død, og pleier å lete litt på nettet når spesielt unge mennesker går bort. Blant de fire som tragisk mistet livet i brannen i natt så fant jeg denne siste meldingen på facebook - "Kelly Nerland Remøyis waiting for tonight .on Saturday". Det er litt merkelig i ettertid å lese at vedkommende så frem til denne kvelden - den som skulle bli hennes siste. Med Facebook så åpner man mulighet til å skjønne hvem de personene som går bort er, og se hvilken posisjon de har hatt i samfunnet rundt seg(dersom man er medlem av f.eks "norway). Vel, jeg er kanskje ufin når jeg snoker rundt - er jeg alene? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Snoking er en ting, men dette er en MEGET spesiell hobby i mine øyne. 0 Siter
Gjest hobber ? Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Hvis jeg var mor til den du navngir her...vet ikke om du hadde gjort situasjonen bedre nei, ikke godt å si? 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Snoking er en ting, men dette er en MEGET spesiell hobby i mine øyne. Enig! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Det har aldri streifet tankene mine å gjøre noe slikt engang. 0 Siter
Elis31 Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 I dag er det helt vanlig å google. Om man googler noen som nettopp er død, trenger det jo ikke å bety noe mer enn at man ønsker å vite mer om vedkommende før det er for sent. Jeg har f.eks googlet hun erneringseksperten som døde. Bare fordi jeg ble så lei meg når hun døde, og jeg hadde lyst til å vite mer om henne. Føler ikke at jeg snoket likevel. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Du trengte hvertfall ikke å legge ut navnet hennes her!!! 0 Siter
Gjest grusom hobby Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Vet du hva.. jeg får intet mindre enn gåsehud av deg.... akkurat det du holder på med der tror jeg er en veldig sær interesse og etter min mening forferdelig galt å sitere Facebook. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.