Gjest minnah Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Vil gjerne få kjøpt en skikkelig gradestokk, en med display som monteres inne og viser vind, vær og temperatur.. (hva ellers, hehe..) Og den skal være av god kvalitet, så jeg kommer ikke til å handle på Clas Ohlson.. ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ikkje Biltema heller, min viste 20 grader feil ca. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Du er på jakt etter en værstasjon, og det kan du f.eks. kjøpe på Jernia. De selger kvalitet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ikkje Biltema heller, min viste 20 grader feil ca. Vi har tre forskjellige - en værstasjon som viser 1,5 grad for lite omtrent, på utetempen altså. En "dialektgradestokk" som viser en grad for lite og en vanlig i smijern (eller er det svart plast?) som vi går ut i fra at viser rett, den viser i alle fall en grad kaldere enn dialekten og 1,5 grad kaldere enn værstasjonen. ) Og en til faktisk som henger utenfor kjøkkenvinduet, men den regner vi ikke med for vi tror den får varme fra vinduet. ;o) 0 Siter
Faure Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 http://www.multicom.no/CBC.aspx?q=c:100891;pl:0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.