Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt en sikkelig gradestokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne få kjøpt en skikkelig gradestokk, en med display som monteres inne og viser vind, vær og temperatur.. (hva ellers, hehe..)

Og den skal være av god kvalitet, så jeg kommer ikke til å handle på Clas Ohlson.. :o)

Skrevet

Du er på jakt etter en værstasjon, og det kan du f.eks. kjøpe på Jernia. De selger kvalitet.

Skrevet

Ikkje Biltema heller, min viste 20 grader feil ca.

Vi har tre forskjellige - en værstasjon som viser 1,5 grad for lite omtrent, på utetempen altså. En "dialektgradestokk" som viser en grad for lite og en vanlig i smijern (eller er det svart plast?) som vi går ut i fra at viser rett, den viser i alle fall en grad kaldere enn dialekten og 1,5 grad kaldere enn værstasjonen. :o) Og en til faktisk som henger utenfor kjøkkenvinduet, men den regner vi ikke med for vi tror den får varme fra vinduet. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...