Gå til innhold

Promillekalkulator på nett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://forbruker.smp.no/promille/

Høres litt tvilsom ut..

Iflg denne har jeg en promille i skrivende stund på 0,66%, nesten 24 timer etter drikkeslutt..

Drakk en del på julebordet, men det høres ekstremt ut å ha 4,21 ved drikkeslutt, ca kl 00-01 i går... Hvis jeg endrer slutt-tidspunktet fra 01 til 00 (altså sluttet å drikke en time tidligere), så endres slutt-promillen fra 4,21% til 0,76.. Får opp samme promille som første resultatet, i skrivende stund. Høres merkelig ut.. Stemmer dette tror du? Godt jeg har latt bilen stå i dag..

Skrevet

Hvis du hadde 4,21 i promille i går så bør du la bilen stå frem til 17 januar.

Gjest beruset,ja, pumping,nei
Skrevet

Den bregenet over 4 på meg også etter en inntak på 5 alkoholenheter i løpet av 5 og en halv time.

Gjest lever visst på overtid:P
Skrevet

i følge den testen skulle jeg vært død for lengst...

Skrevet

Hvis du hadde 4,21 i promille i går så bør du la bilen stå frem til 17 januar.

hehe. Jeg tror ikke jeg var så døden nær som den kalkisen ville ha det til... Har kjørt i dag, uten hjertet i halsen ;)

Skrevet

Den bregenet over 4 på meg også etter en inntak på 5 alkoholenheter i løpet av 5 og en halv time.

ja jeg drakk 6 glass vin og 2 drinker fra 17-01. Livsfarlig! :-o

;)

Skrevet

i følge den testen skulle jeg vært død for lengst...

jeg også.. ikke det værste sjøslaget jeg har vært i heller og formen var fin hele kvelden. Litt brisen men ikke noe store greier... Så, jeg håper ikke jeg hadde over 4 da jeg kom hjem.... ;)

Skrevet

hehe. Jeg tror ikke jeg var så døden nær som den kalkisen ville ha det til... Har kjørt i dag, uten hjertet i halsen ;)

Det er bare fordi du er full enda det! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...