Gå til innhold

Anne-Cath Vestly er død

Anbefalte innlegg

Gjest Milde måne
Skrevet

Er hun dø?

Ja det var trist,men sånn er livet.

Skrevet

Er hun dø?

Ja det var trist,men sånn er livet.

Ja i følge avisene så er ho det.

Skrevet

Ja, uunngåelig, men det er så utrolig trist!

Hvil i fred, kjære "mormor"!

Gjest mange gode minner
Skrevet

Godt at hun fikk slippe nå .....

Den Alzheimeren må være forferdelig, iallefall hvis en er litt "av og på"

Skrevet

Hun _var_ på en måte hele Norges mormor . Trist at livet hennes er over :(

Gjest Milde måne
Skrevet

Ja i følge avisene så er ho det.

Uff da!

Er så mange kjediser som har dødd i år.

Skrevet

Livets gang...

Hun har hatt stor innflytelse på mange barn i flere generasjoner, og kommer til å fortsette å ha det, i lang tid. Hennes bøker går heldigvis ikke tapt.

RIP.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Rart med det, selv når det ikke er uventer så er det likevel trist.

RIP, mormor. :-)

Skrevet

Hadde jeg hatt alzheimer ville jeg nok ha ønsket å vandre fra denne kloden så fort som mulig.

Skrevet

Hadde jeg hatt alzheimer ville jeg nok ha ønsket å vandre fra denne kloden så fort som mulig.

Hadde du hatt Alzheimer, ihvertfall langt fremskreden sådan, hadde du kanskje ikke visst at du var på denne kolden engang.

Skrevet

Hadde du hatt Alzheimer, ihvertfall langt fremskreden sådan, hadde du kanskje ikke visst at du var på denne kolden engang.

Ja det er nok sant.

Skrevet

Du har ikke nødvendigvis rett i det. Min mormor hadde Alzheimer. I perioder iblant var hun klar, og i de klare periodene hadde hun det helt for jævlig fordi hun visste hvordan hun ellers var. Hun tok livet av seg til slutt. Dvs hun nektet å ta i seg føde. (hun lå på sykehjem og hadde mest ikke-klare perioder)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...