ringerikskringla Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 hele familien flytter til hokksund 10 januar og vi(2 voksne 2 barn) trenger jo da ny lege. Er det noen der ute som er fra Hokksund og kan anbefale meg en ny lege til familien. Synes det er vanskelig og bare plukke ut en fra lista.. 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Jeg kommer ikke fra Hokksund :-). Men tenkte bare å si at jeg fikk svært god hjelp da jeg ringte hovedkontoret til NAV og skulle bytte lege her hvor jeg bor. Jeg sprurte fordi jeg var usikker på hvem jeg skulle velge, og jeg ville ha en lege som "holdt seg i ro" så jeg slapp å bytte igjen i nermeste framtid. Har fått en kjempegrei lege 0 Siter
ringerikskringla Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Jeg kommer ikke fra Hokksund :-). Men tenkte bare å si at jeg fikk svært god hjelp da jeg ringte hovedkontoret til NAV og skulle bytte lege her hvor jeg bor. Jeg sprurte fordi jeg var usikker på hvem jeg skulle velge, og jeg ville ha en lege som "holdt seg i ro" så jeg slapp å bytte igjen i nermeste framtid. Har fått en kjempegrei lege takk for den innformasjonen... skal ringe de i morgen og høre kan jo hende noen svarer meg i dag 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Husk å sende meg adresseendring da! ) 0 Siter
Faure Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Forstår godt at du er usikker på hvem du skal velge. Jeg valgte en gang en fra lista og skulle komme til å angre på det da denne legen var religiøs, dvs. kristen. Er man sterk i troen kan det lege alt vet du. Har ingen fastlege nå, men neste gang jeg skal velge en skal jeg gjøre grundig forundersøkelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.