Gå til innhold

trenger og finne meg en ny lege..forslag?

Anbefalte innlegg

ringerikskringla
Skrevet

hele familien flytter til hokksund 10 januar og vi(2 voksne 2 barn)

trenger jo da ny lege. Er det noen der ute som er fra Hokksund og kan anbefale meg en ny lege til familien.

Synes det er vanskelig og bare plukke ut en fra lista..

Skrevet

Jeg kommer ikke fra Hokksund :-). Men tenkte bare å si at jeg fikk svært god hjelp da jeg ringte hovedkontoret til NAV og skulle bytte lege her hvor jeg bor. Jeg sprurte fordi jeg var usikker på hvem jeg skulle velge, og jeg ville ha en lege som "holdt seg i ro" så jeg slapp å bytte igjen i nermeste framtid.

Har fått en kjempegrei lege :)

ringerikskringla
Skrevet

Jeg kommer ikke fra Hokksund :-). Men tenkte bare å si at jeg fikk svært god hjelp da jeg ringte hovedkontoret til NAV og skulle bytte lege her hvor jeg bor. Jeg sprurte fordi jeg var usikker på hvem jeg skulle velge, og jeg ville ha en lege som "holdt seg i ro" så jeg slapp å bytte igjen i nermeste framtid.

Har fått en kjempegrei lege :)

takk for den innformasjonen... skal ringe de i morgen og høre

kan jo hende noen svarer meg i dag

Skrevet

Forstår godt at du er usikker på hvem du skal velge. Jeg valgte en gang en fra lista og skulle komme til å angre på det da denne legen var religiøs, dvs. kristen. Er man sterk i troen kan det lege alt vet du.

Har ingen fastlege nå, men neste gang jeg skal velge en skal jeg gjøre grundig forundersøkelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...