Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere på julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk litt sjokk da jeg regnet over det i går. Vi har brukt 10000 kr, og da teller jeg ikke med de pengene som jeg og mannen min har brukt på gaver til hverandre.

Skrevet

Sånn kjapt regna 7000, og det er også uten gaver mellom meg og mannen min.

Men så bruker vi mye på barna våre.

Jeg holder det gjerne på et rimelig nivå når det kommer til andre enn helt nær familie. Tipper en 1000-1500 kr til sammen.

Skrevet

Maks 2 500.- til sammen.

Ja,men du er mann og det teller ikke. ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har ingen oversikt over hva jeg har brukt, og det er sikkert like greit ;o)

Skrevet

Sånn kjapt regnet så er vi vel oppe i rundt 8500kr i gaver til nå

",)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

I år blir det gaver for 15000-20000,- skulle jeg tro. Noen dyrere ting- som reise, møbler, skiutstyr...trekker summen opp.

Skrevet

Siden vi har redusert utgiftene med sending kraftig i år, så er vi nede i 6-7000,-. Medregnet alt, også til oss selv.

Det er helt, helt greit.

:-)

Skrevet

Siden vi har redusert utgiftene med sending kraftig i år, så er vi nede i 6-7000,-. Medregnet alt, også til oss selv.

Det er helt, helt greit.

Er dette en slik kvinnetråd hvor det gjelder å få høyest status? I dette tilfellet gjelder det å gi mest.

Skrevet

Det er helt, helt greit.

Min tilbakemelding var ikke rettet til deg ViViola, men til trådstarter.

Skrevet

Jeg har ingen oversikt over hva jeg har brukt, og det er sikkert like greit ;o)

Samme her....

Vi kjøper en ting nå og en ting da, og velger å ikke regne ut hvor mye det blir....

Skrevet

Er dette en slik kvinnetråd hvor det gjelder å få høyest status? I dette tilfellet gjelder det å gi mest.

Nei, hvorfor det? Beløpet kommer jo også an på hvor stor familie man har osv.. Vi kjøper gaver til over 20 personer.

Skrevet

rett under 2000. ble billigst mulig i år, fordi vi gifta oss i oktober, og broren min nå på lørdagen. tolv gaver til sammen. dyrest til mannen, og til de fire tantebarna.

Skrevet

Samme her....

Vi kjøper en ting nå og en ting da, og velger å ikke regne ut hvor mye det blir....

Ja, det er sikkert ikke så dumt. Angrer nesten på at jeg gjorde det. Ja, ja... ;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei, hvorfor det? Beløpet kommer jo også an på hvor stor familie man har osv.. Vi kjøper gaver til over 20 personer.

Ja- og beløpet kan variere fra år til år.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, det er sikkert ikke så dumt. Angrer nesten på at jeg gjorde det. Ja, ja... ;-)

Jeg gjorde overslag nå når jeg svarte på tråden. Ellers ville jeg neppe gjort det.

Skrevet

Ikke mye. Jeg har kuttet ut alt av gaver til søsken og andre voksne og kjøper bare til barna i familien. Jeg synes gavestyret har tatt helt av, og synes ikke lenger det er gøy. Folk er så storforlagende og sære på hva som duger, merker og farger og alt sammen at jeg ikke gidder mer. De får kjøpe tingene sine selv, så kjøper jeg mine. Jeg føler meg ti kilo lettere etter at jeg bestemte for å slutte. Jeg sender heller et morsomt julebrev, og de som ikke elsker meg lenger etter årets jul kan bare ha det så godt:)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ikke mye. Jeg har kuttet ut alt av gaver til søsken og andre voksne og kjøper bare til barna i familien. Jeg synes gavestyret har tatt helt av, og synes ikke lenger det er gøy. Folk er så storforlagende og sære på hva som duger, merker og farger og alt sammen at jeg ikke gidder mer. De får kjøpe tingene sine selv, så kjøper jeg mine. Jeg føler meg ti kilo lettere etter at jeg bestemte for å slutte. Jeg sender heller et morsomt julebrev, og de som ikke elsker meg lenger etter årets jul kan bare ha det så godt:)

"Folk er så storforlagende og sære på hva som duger, merker og farger og alt sammen at jeg ikke gidder mer."

Ja, _det_ er kjedelig med storforlangende folk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...