Gjest Kriminalitet Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Hvordan blir folk narkomane og kriminelle når de vet at de ødelegger sitt eget liv ? Jeg kan ikke forstå at noen velger å ha et dårlig liv når de kan ha et godt liv. 0 Siter
Faure Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Du har aldri gått i dems sko. De eneste vennene de kan finne befinner seg allerede i det miljøet. Det er sterk tilhørighet der. De kan slite med sår fra oppveksten som man kun kan flykte i fra om man er ruset. Det er dyrt å være narkoman. Hadde du vært det hadde du også vært kriminell. Jeg anbefaler deg å laste ned A&E Intervention. Jeg håper heroinen blir gratis for de tunge narkomane her også. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2800768.ece 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Ikke alle er født heldig i Norge heller. Finnes mange triste skjebner rundt omkring. Hvis en ungdom ikke får annen hjelp er det lett å forsøke og "flykte" inn i rus. 0 Siter
Gjest ewq Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Det er vel ikke sikkert de ville hatt et godt liv om de ikke hadde begynt å ruse seg heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.