Gå til innhold

En venninne mistet søsteren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal innrømme at det jeg skriver er farget av en kald oppvekst. Hadde en person som ikke var en nær venn sendt noe sånt til meg hadde jeg følt det som et overgrep. Som å trampe på mine følelser. Personen som sender noe sånt bør kjenne meg svært godt!

Ok, jeg tenkte det kunne være noe slikt som sto bak... Håper du har det bra nå :)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Faure

14

• j83!

5

• morsan

3

• pekkaline

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skal innrømme at det jeg skriver er farget av en kald oppvekst. Hadde en person som ikke var en nær venn sendt noe sånt til meg hadde jeg følt det som et overgrep. Som å trampe på mine følelser. Personen som sender noe sånt bør kjenne meg svært godt!

Jeg tror nok at dine tanker rundt dette skyldes det du har opplevd, og ikke bare det at du er en mann.

Men det er veldig viktig at sms'en er slik utformet at det ikke forventes noe svar. j83 bør ikke spørre om hvordan det går og slikt, for det kan virke grafsende, men en kort melding om at hun tenker på x nå i anledning av årsdagen for søsterens død tror jeg de aller fleste ville sette pris på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...