Gjest togli Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Skal innrømme at det jeg skriver er farget av en kald oppvekst. Hadde en person som ikke var en nær venn sendt noe sånt til meg hadde jeg følt det som et overgrep. Som å trampe på mine følelser. Personen som sender noe sånt bør kjenne meg svært godt! Ok, jeg tenkte det kunne være noe slikt som sto bak... Håper du har det bra nå 0 Siter
morsan Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Skal innrømme at det jeg skriver er farget av en kald oppvekst. Hadde en person som ikke var en nær venn sendt noe sånt til meg hadde jeg følt det som et overgrep. Som å trampe på mine følelser. Personen som sender noe sånt bør kjenne meg svært godt! Jeg tror nok at dine tanker rundt dette skyldes det du har opplevd, og ikke bare det at du er en mann. Men det er veldig viktig at sms'en er slik utformet at det ikke forventes noe svar. j83 bør ikke spørre om hvordan det går og slikt, for det kan virke grafsende, men en kort melding om at hun tenker på x nå i anledning av årsdagen for søsterens død tror jeg de aller fleste ville sette pris på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.