Gjest nok en tragedie Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=555591 blir mer og mer en rasehater jeg altså ...... nå er det ikke trygt å sitte på sin egen trapp å ta seg en røyk engang ...... 0 Siter
Gjest Alle er ikke like men,,, Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Jeg har blitt rasehater mot muslimer i det siste 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Og så var de to mindreårige barna hjemme også, da det skjedde :-( 0 Siter
ilaria Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Rasehat...? Jeg skjønner ikke hva det har med saken å gjøre. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Rasehat...? Jeg skjønner ikke hva det har med saken å gjøre. Er vel basert på dette: "En 43 år gammel norsk statsborger med iransk bakgrunn er pågrepet og siktet for det brutale drapet." 0 Siter
ilaria Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Er vel basert på dette: "En 43 år gammel norsk statsborger med iransk bakgrunn er pågrepet og siktet for det brutale drapet." Vel. Jeg ser egentlig ikke sammenhengen likevel. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Vel. Jeg ser egentlig ikke sammenhengen likevel. Vel, det er ikke første gang innvandrere (les: muslimske menn) dreper fremmende på åpen gate med kniv, og det er neppe siste gang heller. Man tenker sitt. 0 Siter
Faure Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Tragisk, men det viser at man kan dø av å røyke. 0 Siter
Faure Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Jeg har blitt rasehater mot muslimer i det siste Desverre så kommer mange muslimer fra områder med krig. Det er ikke Islam som har skylden, det er krigen. Muslimer er fredelige mennesker. Det er desverre elementer som er ekstreme, men de som kommer til Norge og gjør gale ting er psykisk syke pga. volden de har opplevd i hjemlandet. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Desverre så kommer mange muslimer fra områder med krig. Det er ikke Islam som har skylden, det er krigen. Muslimer er fredelige mennesker. Det er desverre elementer som er ekstreme, men de som kommer til Norge og gjør gale ting er psykisk syke pga. volden de har opplevd i hjemlandet. Takk, dette har vi hørt før. Sludder fra endre til annen. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Tragisk, men det viser at man kan dø av å røyke. Du er morsom nå, hva? 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Vel, det er ikke første gang innvandrere (les: muslimske menn) dreper fremmende på åpen gate med kniv, og det er neppe siste gang heller. Man tenker sitt. Himmel og hav. Går det an å være så forstokket? 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Takk, dette har vi hørt før. Sludder fra endre til annen. Det er du som er full av sludder!! 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Det er du som er full av sludder!! Og du er en dust. 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Og du er en dust. Takk, heller det enn trangsynt. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Himmel og hav. Går det an å være så forstokket? 1/3 av alle innsatte i norske fengsler er muslimer. Hvor stor andel av befolkningen er muslimer? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Takk, heller det enn trangsynt. Hvis du faktisk går rundt og tror på propagandan om at islam er en fredselskede religion (*ingen* religion er det, bortsett fra buddismen) er du rimelig naiv. 0 Siter
ilaria Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Vel, det er ikke første gang innvandrere (les: muslimske menn) dreper fremmende på åpen gate med kniv, og det er neppe siste gang heller. Man tenker sitt. Mulig det, men de gjør det uansett ikke FORDI de er fra Iran eller fordi de er muslimer eller what not. Andre ting ligger bak. Etniske nordmenn begår også forbrytelser... 0 Siter
Faure Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Du er morsom nå, hva? Nei det er ikke meningen min. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Mulig det, men de gjør det uansett ikke FORDI de er fra Iran eller fordi de er muslimer eller what not. Andre ting ligger bak. Etniske nordmenn begår også forbrytelser... Det er forskjell på, fex., innbrudd og drap. Hvor stor andel av etniske nordmenn dreper vilt fremmede på åpen gate? Hvor mange slike drap har blitt begått av mannlige muslimske innvandere de seneste årene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.