Gå til innhold

Så grusomt ....

Gjest nok en tragedie

Anbefalte innlegg

Gjest Alle er ikke like men,,,
Skrevet

Jeg har blitt rasehater mot muslimer i det siste

Skrevet

Og så var de to mindreårige barna hjemme også, da det skjedde :-(

Skrevet

Rasehat...? Jeg skjønner ikke hva det har med saken å gjøre.

Gjest firepile
Skrevet

Rasehat...? Jeg skjønner ikke hva det har med saken å gjøre.

Er vel basert på dette: "En 43 år gammel norsk statsborger med iransk bakgrunn er pågrepet og siktet for det brutale drapet."

Skrevet

Er vel basert på dette: "En 43 år gammel norsk statsborger med iransk bakgrunn er pågrepet og siktet for det brutale drapet."

Vel. Jeg ser egentlig ikke sammenhengen likevel.

Gjest firepile
Skrevet

Vel. Jeg ser egentlig ikke sammenhengen likevel.

Vel, det er ikke første gang innvandrere (les: muslimske menn) dreper fremmende på åpen gate med kniv, og det er neppe siste gang heller. Man tenker sitt.

Skrevet

Jeg har blitt rasehater mot muslimer i det siste

Desverre så kommer mange muslimer fra områder med krig. Det er ikke Islam som har skylden, det er krigen. Muslimer er fredelige mennesker. Det er desverre elementer som er ekstreme, men de som kommer til Norge og gjør gale ting er psykisk syke pga. volden de har opplevd i hjemlandet.

Gjest firepile
Skrevet

Desverre så kommer mange muslimer fra områder med krig. Det er ikke Islam som har skylden, det er krigen. Muslimer er fredelige mennesker. Det er desverre elementer som er ekstreme, men de som kommer til Norge og gjør gale ting er psykisk syke pga. volden de har opplevd i hjemlandet.

Takk, dette har vi hørt før. Sludder fra endre til annen.

Gjest firepile
Skrevet

Tragisk, men det viser at man kan dø av å røyke.

Du er morsom nå, hva?

Gjest dustedama
Skrevet

Vel, det er ikke første gang innvandrere (les: muslimske menn) dreper fremmende på åpen gate med kniv, og det er neppe siste gang heller. Man tenker sitt.

Himmel og hav. Går det an å være så forstokket?

Gjest dustedama
Skrevet

Takk, dette har vi hørt før. Sludder fra endre til annen.

Det er du som er full av sludder!!

Gjest firepile
Skrevet

Det er du som er full av sludder!!

Og du er en dust.

Gjest dustedama
Skrevet

Og du er en dust.

Takk, heller det enn trangsynt.

Gjest firepile
Skrevet

Himmel og hav. Går det an å være så forstokket?

1/3 av alle innsatte i norske fengsler er muslimer. Hvor stor andel av befolkningen er muslimer?

Gjest firepile
Skrevet

Takk, heller det enn trangsynt.

Hvis du faktisk går rundt og tror på propagandan om at islam er en fredselskede religion (*ingen* religion er det, bortsett fra buddismen) er du rimelig naiv.

Skrevet

Mulig det, men de gjør det uansett ikke FORDI de er fra Iran eller fordi de er muslimer eller what not. Andre ting ligger bak. Etniske nordmenn begår også forbrytelser...

Gjest firepile
Skrevet

Mulig det, men de gjør det uansett ikke FORDI de er fra Iran eller fordi de er muslimer eller what not. Andre ting ligger bak. Etniske nordmenn begår også forbrytelser...

Det er forskjell på, fex., innbrudd og drap. Hvor stor andel av etniske nordmenn dreper vilt fremmede på åpen gate? Hvor mange slike drap har blitt begått av mannlige muslimske innvandere de seneste årene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...