Gå til innhold

Chrome fortsatt beta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med peil?

Jeg vil gjerne ha Google's nye nettleser chrome. Den framstår veldig bra, men i beta-versjonen fikk jeg ikke brukt nettbanken eller en annen nettside jeg er avhengig av.

Nå skulle beta-versjonen være erstattet av "ekte vare". Men fortsatt er det helt likt som det var i beta.

Noen som vet om det skal være slik, eller om det kommer en ny versjon?

Skrevet

Det kommer alltid en ny versjon :)

Problemer finnes det i alle nettlesere, uansett om det er beta eller ikke. Det gjelder bare å finne den nettleseren som funker best med akkurat dine sider og dine øvrige krav til funksjonalitet.

Skrevet

Det kommer alltid en ny versjon :)

Problemer finnes det i alle nettlesere, uansett om det er beta eller ikke. Det gjelder bare å finne den nettleseren som funker best med akkurat dine sider og dine øvrige krav til funksjonalitet.

Takk for svar, citoyen.

Men kjenner du til akkurat denne nettleseren? Synes den er super - og skulle gjerne hatt akkurat den til å funke.

Bruker firefox, men heller ikke den er perfekt, også der er det flere sider den ikke takler - som chrome takler... Så hadde bare chrome tatt nettbanken hadde det vært flott..!

Skrevet

Takk for svar, citoyen.

Men kjenner du til akkurat denne nettleseren? Synes den er super - og skulle gjerne hatt akkurat den til å funke.

Bruker firefox, men heller ikke den er perfekt, også der er det flere sider den ikke takler - som chrome takler... Så hadde bare chrome tatt nettbanken hadde det vært flott..!

Har ikke testet den. Selv bruker jeg Opera :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...