Craven Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Noen med peil? Jeg vil gjerne ha Google's nye nettleser chrome. Den framstår veldig bra, men i beta-versjonen fikk jeg ikke brukt nettbanken eller en annen nettside jeg er avhengig av. Nå skulle beta-versjonen være erstattet av "ekte vare". Men fortsatt er det helt likt som det var i beta. Noen som vet om det skal være slik, eller om det kommer en ny versjon? 0 Siter
citoyen Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Det kommer alltid en ny versjon Problemer finnes det i alle nettlesere, uansett om det er beta eller ikke. Det gjelder bare å finne den nettleseren som funker best med akkurat dine sider og dine øvrige krav til funksjonalitet. 0 Siter
Craven Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Det kommer alltid en ny versjon Problemer finnes det i alle nettlesere, uansett om det er beta eller ikke. Det gjelder bare å finne den nettleseren som funker best med akkurat dine sider og dine øvrige krav til funksjonalitet. Takk for svar, citoyen. Men kjenner du til akkurat denne nettleseren? Synes den er super - og skulle gjerne hatt akkurat den til å funke. Bruker firefox, men heller ikke den er perfekt, også der er det flere sider den ikke takler - som chrome takler... Så hadde bare chrome tatt nettbanken hadde det vært flott..! 0 Siter
citoyen Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Takk for svar, citoyen. Men kjenner du til akkurat denne nettleseren? Synes den er super - og skulle gjerne hatt akkurat den til å funke. Bruker firefox, men heller ikke den er perfekt, også der er det flere sider den ikke takler - som chrome takler... Så hadde bare chrome tatt nettbanken hadde det vært flott..! Har ikke testet den. Selv bruker jeg Opera 0 Siter
Faure Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 http://www.itavisen.no/sak/797779/N%C3%A5_er_Chrome_ferdig/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.