Gå til innhold

Fikk Flaxlodd - vant 1000!

Anbefalte innlegg

Julekort er det normalt å åpne. Når loddet bare lå uinnpakket i konvolutten, synes jeg det var helt naturlig at du skrapte det også.

Hyggelig at du vil dele med henne.

Jeg vant 500 på et lodd søsteren min hadde lagt inni en julegave for mange år siden. Husker jeg skrapte loddene sent på julekvelden da gjestene hadde gått, og vant på ett av tre lodd eller noe sånt. For pengene kjøpte jeg middagstallerkner i det serviset vi hadde begynt å spare på.

På skrapelodd jeg kjøper for å støtte gode saker, vinner jeg alltid den dårligste / laveste gevinsten hvis det blir noe i det hele tatt. Bortsett fra at jeg har vunnet en ryggsekk en gang, det var en _litt_ større gevinst enn minimum.

Jeg savner til / fra - lappene med skrapelodd, de er artige på gaver til barn.

''Jeg savner til / fra - lappene med skrapelodd, de er artige på gaver til barn.''

De hadde jeg tenkt å kjøpe i dag, finnes ikke de lengre??

Fortsetter under...

Julekort er det normalt å åpne. Når loddet bare lå uinnpakket i konvolutten, synes jeg det var helt naturlig at du skrapte det også.

Jeg vant 500 på et lodd søsteren min hadde lagt inni en julegave for mange år siden. Husker jeg skrapte loddene sent på julekvelden da gjestene hadde gått, og vant på ett av tre lodd eller noe sånt. For pengene kjøpte jeg middagstallerkner i det serviset vi hadde begynt å spare på.

På skrapelodd jeg kjøper for å støtte gode saker, vinner jeg alltid den dårligste / laveste gevinsten hvis det blir noe i det hele tatt. Bortsett fra at jeg har vunnet en ryggsekk en gang, det var en _litt_ større gevinst enn minimum.

Jeg kjøpte Flaxlodd i går, og det var et felt bakpå for "til" og "fra" og i ene hjørnet, var det et sånt utstukket hull man bare måtte dytte ut restene fra (hvis du skjønner). Men dette som gjorde det til et potensielt "til og fra" kort, var veldig diskret og anonymt liksom.

Jeg kjøpte Flaxlodd i går, og det var et felt bakpå for "til" og "fra" og i ene hjørnet, var det et sånt utstukket hull man bare måtte dytte ut restene fra (hvis du skjønner). Men dette som gjorde det til et potensielt "til og fra" kort, var veldig diskret og anonymt liksom.

OK, det er vel med tanke på at man kan gi bort loddet.

De spesielle til / fra-kortene hadde bare smågevinster. Dermed var det ikke noe stort "problem" om noen vant :-)

Annonse

OK, det er vel med tanke på at man kan gi bort loddet.

De spesielle til / fra-kortene hadde bare smågevinster. Dermed var det ikke noe stort "problem" om noen vant :-)

Aha :-) Tror ikke jeg noengang så de til og fra-loddene. Men kunne jo blitt en hyggelig julegave.. en pose Twist og en million ;-)

Det sto et litt umerkelig til/fra på loddet jeg fikk, på øvre del av baksida. Men du tenker sikkert på et der det står litt mer dekkende?

Hehe, spennende. Hold oss oppdatert :)

oppdatering: mms fungerte ikke på telefonen hennes, så hu fikk bare deler av meldinga og skjønte ingenting. men da hu skjønte det insisterte hu på at jeg skulle beholde alt selv, fordi jeg fortjente det. skummelt! da blir det nye, vanntette vintersko (det ene paret jeg har lekker og glidelåsen lever på lånt tid), samt litt ekstra julegodt til venninne -kvelden i kveld :)

Det sto et litt umerkelig til/fra på loddet jeg fikk, på øvre del av baksida. Men du tenker sikkert på et der det står litt mer dekkende?

Ja - det går an å gi bort slike lodd også, men de "førjulsloddene" var utformet som rene til / fra-julelapper og hadde bare smågevinster.

Men det var sikkert nesten bare jeg som kjøpte dem, de var vanskelige å få tak i. Så de solgte vel ikke nok til å forsvare egen trykkeprosess.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...