Gjest Milde måne Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Har tenkt å lage egge og rekesalat,men er det bare majones man blander med da eller skal det være rømme i også? Er en stund siden jeg har laget den : ) Mener å huske at det bare var majones men er ikke sikker. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1229505166' post='4041842] Jeg har rømme i min. Rømme og majones? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Rømme og majones? Ja, blander rømme og majones. Det er nok smak og behag, jeg er veldig glad i den kombinasjonen. Har vel ca fifty-fifty med hver tenker jeg, tar det på øyemål når jeg lager. Søker du litt så ligger det nok mange oppskrifter ute. Jeg lager med at jeg moser gulen i egget sammen med majonesen, og sper med rømme. Så har jeg oppi hakket eggehvite, purre, reker eller skinke, eller hva jeg måtte lyste. ) Tror jammen meg at jeg må lage det til juledagsfrokosten jeg ) 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1229505531' post='4041852] Ja, blander rømme og majones. Det er nok smak og behag, jeg er veldig glad i den kombinasjonen. Har vel ca fifty-fifty med hver tenker jeg, tar det på øyemål når jeg lager. Søker du litt så ligger det nok mange oppskrifter ute. Jeg lager med at jeg moser gulen i egget sammen med majonesen, og sper med rømme. Så har jeg oppi hakket eggehvite, purre, reker eller skinke, eller hva jeg måtte lyste. ) Tror jammen meg at jeg må lage det til juledagsfrokosten jeg ) Takk : ) Ja det er veldig godt,purre har jeg ikke hatt oppi før men det skal jeg nå,hørtes godt ut det. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Takk : ) Ja det er veldig godt,purre har jeg ikke hatt oppi før men det skal jeg nå,hørtes godt ut det. Purre eller vårløk synes jeg er godt oppi. Er det reker oppi kan en dæsj sitron kanskje være godt. Bruk det du liker, og kikk litt andre oppskrifter etter ideer. Jeg gjør ofte det for jeg får alltid tomt hode når jeg skal komme på noe selv ;o) Å, nå gleder jeg meg til jul kjenner jeg, og god mat og ikke minst god tid til å spise maten. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Sikkert smak og behag, men jeg bruker bare majones, salt og litt pepper. Syns egg og rømme kræsjer litt smaksmessig. 0 Siter
muskath Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Halvparten rømme og halvparten majones. Finhakket purre i. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1229506160' post='4041887] Purre eller vårløk synes jeg er godt oppi. Er det reker oppi kan en dæsj sitron kanskje være godt. Bruk det du liker, og kikk litt andre oppskrifter etter ideer. Jeg gjør ofte det for jeg får alltid tomt hode når jeg skal komme på noe selv ;o) Å, nå gleder jeg meg til jul kjenner jeg, og god mat og ikke minst god tid til å spise maten. Ja det skal bli herlig med jul nå : ) Ikke så lett å komme på det selv nei,sitrondråper skal jeg og ha i. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Sikkert smak og behag, men jeg bruker bare majones, salt og litt pepper. Syns egg og rømme kræsjer litt smaksmessig. Ja det er vel smak og behag : ) Mente det var bare majones i den jeg lagde før,men det er sikkert godt med rømme i og. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Halvparten rømme og halvparten majones. Finhakket purre i. Ja purre skal jeg ha i,det hørtes så godt ut : ) Har ikke tenkt på det jeg før. 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 en bolle eggesalat. 10 kokte egg...del opp med eggedeler på langs og tvers. ha i majones ca 2-3 poser. brokkollihode ukokt i veldig små biter. litt kremfløte salt og pepper. nam nam.men Purre går også fint:0) 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 en bolle eggesalat. 10 kokte egg...del opp med eggedeler på langs og tvers. ha i majones ca 2-3 poser. brokkollihode ukokt i veldig små biter. litt kremfløte salt og pepper. nam nam.men Purre går også fint:0) Brokkolihode,det har jeg ikke tengt på,sikkert godt det også : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.