Gå til innhold

hjelp,,skal ha ekte juletre

Anbefalte innlegg

Gjest God jul fra meg
Skrevet

For første gang skal vi ha ekte juletre.Når bør jeg kjøpe det?.Må jeg gjøre noe med det før vi setter den inn?.Hvordan behandler jeg det etter det har kommet i hus?

Skrevet

Kjøp det 1-2 dager før du vil ha det inn. La det stå et "mellomkaldt" sted minst 1 døgn før du drar det helt inn i stua. F.eks kjeller, yttergang e.l. Så kan du ha vann i juletrefoten for at treet skal få litt vann hele tida. Også må du ha støvsugeren klar, for å støvsuge opp alle barnålene som drysser.

Skrevet

Kjøp det 1-2 dager før du vil ha det inn. La det stå et "mellomkaldt" sted minst 1 døgn før du drar det helt inn i stua. F.eks kjeller, yttergang e.l. Så kan du ha vann i juletrefoten for at treet skal få litt vann hele tida. Også må du ha støvsugeren klar, for å støvsuge opp alle barnålene som drysser.

http://www.juletre.org/Default.asp?WCI=DisplayGroup&WCE=1659&DGI=1659

Denne kan kanskje hjelpe deg.

Mvh

Skrevet

Den la vi inn på likt, gitt. ;) Fant den like etter jeg hadde postet det første svaret mitt.

:o)

Ja det er jo en liten vitenskap dette, men det er irriterende med tre som begynner å drysse med det samme.

Skrevet

Hvis du har plass til å lagre det utendørs frem til du skal ta det inn, syne sjeg du kan kjøpe det nå - først som sist. Flere trær å velge mellom for dem som kjøper litt tidlig:-)

Skrevet

Løp og kjøp mens det ennå er et greit utvalg - det hogges ikke nye nå. La treet stå kaldt, helst ute, fram til gradvis tilvenning til varme. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...