Gjest Afrodite77 Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Mannen min har hatt halsbetennelse et par tre dager, mulig han har hatt det lenger pga han har vært plaget med slim i halsen et par uker, men nå har det brutt ut skikkelig og han fikk feber første dagen, nå har han ikke feber, men føler seg elendig og har problemer med å hoste opp slimet da han føler det sitter så langt nede.... Han har tatt både slimløsende hostesaft og masse halsdrops, varm drikke osv... Noen andre tips? bør han komme seg til lege? 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Halsbetennelse er VONDT, og ikke bare slim.... Og kommer seg til lege å få antibiotika fort som bare fy..! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg var pokka nødt til å gå på en skikkelig hestekur med antibiotika da jeg var plaget med halsbetennelser, ble styggdårlig om jeg ikke kom meg ganske fort til legen. 0 Siter
Gjest snadder for bakteriene Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Varm drikke??? Drikk for all del kald drikke. Varm drikke gjør at bakteriene blomstrer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.