Gå til innhold

vi kaver og vi kaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går det fort mot julaften. Og for å få en GOD jul så gjelder det å få gjort mest mulig før de late dagene kan komme. Jeg håper å komme i mål før helgen slik at det bare gjenstår mathandel og det vanlige husarbeidet.

Gavene er endelig klare!

Hvordan ligger dere an?

Jeg ser vi må flytte littegrann på møbler for å få treet på en grei plass. Det blir litt kummerlig, men hva gjør man ikke for julen hehe

Åh, nå må kjøkkenet ryddes for nå er kaffekoppen tom.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

17

• tonie

3

• Lillemus

2

• trollemor;o)

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Åh, nå må kjøkkenet ryddes for nå er kaffekoppen tom''

Gjør som meg, fyll den opp igjen ;o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Uff, ligger foreløpig svært dårlig an.

Har igjen maaaange julegaver, men håper å få de i boks i kveld. Senteret er jo åpent til 2200.

Ellers ser det ut til at vi muligens får fri mandag og tirsdag, og da ser alt mye lysere ut. Da vil jeg rekke mye de to dagene.

Ellers blir det renhold og ut å hogge juletreet på lørdag. Også håper jeg at vi kan pynte treet og huset på søndag.

Skrevet

Her er alt for en gangs skyld helt klart. Gavene er klare og huset dufter rent og av kongerøkelse. Sitter og slapper av før jeg får besøk av en venninne. Vi skal bake noen julekaker, men det er mest for kosens skyld.

Litt deilig at alt er på stell så tidlig, men jeg har termin om tre uker, så da er det godt å være litt tidlig ute. :)

Skrevet

Jeg sitter å venter på inspirasjoenen;o) Vi har også flyttet møbler for å få bedreplass til juletreet. Jeg har ryddet og prøver å holde orden hele tiden. Men vaskinga (støvtørking g gulvvaks) tar jeg ikke før på mandag. Jeg har vasket og gjort rent i underetasjen hvor vi sover. Der trengs det bare litt støvsuging før jula kommer.

Nå sitter jeg her med et fat med kaker og en kopp te og nyter å være inne i det stygge været. Håper på snø til jul!!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har noen få pakker igjen og tom konto, men i morgen skal det shoppes :) Vi har heller ikke handlet inn noe mat til jula. Det skal også skje i morgen. Sånn utenom det er vi i rute.

Skrevet

Jeg har tre gaver igjen, to rene pengegaver og en som er litt ting og litt penger, tenker jeg gjør dem ferdig i dag. :o)

I egen heim skal jeg ikke gjøre mere, noen fordeler er det da poden legger seg sjuk uka før jul - fikk gjort unna utrolig mye vasking (som var høyst påkrevet...!) de to dagene gitt. Hos kjæresten tok vi en kjemperunde sist helg og til helga skal jeg ta siste rest som er gangen og badet.

I tillegg skal vi i helga montere og pynte pepperkakehus og lage gelegodis. :o) Og besøke besteforeldre og gi dem litt juleblomster. Ellers skal jeg ikke stresse noe, bare kose meg. :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1229596966' post='4042805]

''Åh, nå må kjøkkenet ryddes for nå er kaffekoppen tom''

Gjør som meg, fyll den opp igjen ;o)

ja, akkurat nå gjorde jeg nettopp det :)

Skrevet

Uff, ligger foreløpig svært dårlig an.

Har igjen maaaange julegaver, men håper å få de i boks i kveld. Senteret er jo åpent til 2200.

Ellers ser det ut til at vi muligens får fri mandag og tirsdag, og da ser alt mye lysere ut. Da vil jeg rekke mye de to dagene.

Ellers blir det renhold og ut å hogge juletreet på lørdag. Også håper jeg at vi kan pynte treet og huset på søndag.

Det hjelper godt med langåpent. Det er forresten en time lengre enn vårt senter har åpnet. Håper alle gavene finnes i dag, for din skyld.

Og det hjelper jo veldig godt med fri fra i morgen da! Hugger dere treet selv altså? Koselig det. Vi kjøpte et ferdig kuttet tre pga mann er klein i ryggen, og det kjenner jeg at jeg også får nå.

tvitvi, håper det ordner seg greit for deg!

Skrevet

Her er alt for en gangs skyld helt klart. Gavene er klare og huset dufter rent og av kongerøkelse. Sitter og slapper av før jeg får besøk av en venninne. Vi skal bake noen julekaker, men det er mest for kosens skyld.

Litt deilig at alt er på stell så tidlig, men jeg har termin om tre uker, så da er det godt å være litt tidlig ute. :)

Så deilig og godt det må være å være klar med alt da! Tre uker til fødsel, har du fått fødselsånden over deg? Husker jeg var overaktiv de siste ukene før fødsel :)

Kos dere med baking da :)

Skrevet

Jeg sitter å venter på inspirasjoenen;o) Vi har også flyttet møbler for å få bedreplass til juletreet. Jeg har ryddet og prøver å holde orden hele tiden. Men vaskinga (støvtørking g gulvvaks) tar jeg ikke før på mandag. Jeg har vasket og gjort rent i underetasjen hvor vi sover. Der trengs det bare litt støvsuging før jula kommer.

Nå sitter jeg her med et fat med kaker og en kopp te og nyter å være inne i det stygge været. Håper på snø til jul!!

Alt på G altså :) Flott. Så flink du har vært.

Nå står spisebordet midt på gulvet her, og det ser faktisk greit ut. Så nå har vi plass til treet ;)

Kos deg masse!

Skrevet

Jeg har noen få pakker igjen og tom konto, men i morgen skal det shoppes :) Vi har heller ikke handlet inn noe mat til jula. Det skal også skje i morgen. Sånn utenom det er vi i rute.

Godt med kontopåfyll :)

Stua er klar og alt bare velstand hehe, tenker det blir ei koselig jul der da!

Lykke til med resten.

Skrevet

Jeg har tre gaver igjen, to rene pengegaver og en som er litt ting og litt penger, tenker jeg gjør dem ferdig i dag. :o)

I egen heim skal jeg ikke gjøre mere, noen fordeler er det da poden legger seg sjuk uka før jul - fikk gjort unna utrolig mye vasking (som var høyst påkrevet...!) de to dagene gitt. Hos kjæresten tok vi en kjemperunde sist helg og til helga skal jeg ta siste rest som er gangen og badet.

I tillegg skal vi i helga montere og pynte pepperkakehus og lage gelegodis. :o) Og besøke besteforeldre og gi dem litt juleblomster. Ellers skal jeg ikke stresse noe, bare kose meg. :o)

Så han har vært syk stakkars. Godt når det går fort over, og "bra" når det gagner deg også på en måte. Ja en får gjort mye på en dag hvis alt ligger tilrette for det.

Pepperkakehus ja, det er så utrolig mange fine hus rundtforbi. Lykke til med bakst,besøk og siste vasken :)

Åh det skal bli godt å sette seg til bords julaften.... da er vi i mål :D

Skrevet

Gavene har vært klare i nesten 2 uker. Men så reiste vi bort og kom hjem for to dager siden. Har et hus som står "opp-ned" og har ikke bakt noe. Så litt gjenstår:-)

Skrevet

Gavene har vært klare i nesten 2 uker. Men så reiste vi bort og kom hjem for to dager siden. Har et hus som står "opp-ned" og har ikke bakt noe. Så litt gjenstår:-)

Huffda, ikke så enkelt å få alt på plass når du snur det igjen ;)

Lykke til med siste innspurt!

Skrevet

Det er fortsatt leeeeeenge til julaften!

Det er jo sikkert fint at du mener det ;)

Nei, nå får jeg gå å vaske et vindu.

Skrevet

Huffda, ikke så enkelt å få alt på plass når du snur det igjen ;)

Lykke til med siste innspurt!

Vi får håpe at det meste lander på riktig sted:-) Jul blir det uansett.

Vi skal få pyntet pepperkakeborgen i dag + bakt fruktkake. Så blir det nok litt marsipan i morgen. Ting ordner seg som regel.

Skrevet

Det er fortsatt leeeeeenge til julaften!

Det synes jeg også:)

Gjest Milde måne
Skrevet

Ligger godt an her : )

Gavene er kjøpt og vi gleder oss til jul. Ungene ser frem til skolefri og det gjør jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...