Gå til innhold

vi kaver og vi kaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igjen noen gaver, også skal jeg hjelpe søstra mi med en barnebursdag lille julaften.

Skal ha vaskehjelp mandag, så jeg må rydde før det.

-også er det èn julekonsert igjen.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

17

• tonie

3

• Lillemus

2

• trollemor;o)

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er fortsatt leeeeeenge til julaften!

Jepp. Leeeenge. Heldigvis.

Skrevet

Jeg har igjen to pengegaver. De fikser jeg ganske kjapt. Vasking og sånt tar jeg det ganske pent med, baking likeså. Jeg må handle inn mer julemat og godteri og så må jeg en tur på polet. Ja, og så er det pynting av tre samt å få lokalisert og plassert resten av nissene og stæsjet. I år synes jeg vi har veldig god tid, og det selv om jeg skal jobbe hele helga:)

Skrevet

Ligger godt an her : )

Gavene er kjøpt og vi gleder oss til jul. Ungene ser frem til skolefri og det gjør jeg også.

Ja det skal bli kjempedeilig med skolefri!

Skrevet

Lenge igjen? Ja,- det må det jo være, for jeg er ikke halvveis ferdig ;-)

Skrevet

Lenge igjen? Ja,- det må det jo være, for jeg er ikke halvveis ferdig ;-)

Nettopp!

Skrevet

Har igjen noen gaver, også skal jeg hjelpe søstra mi med en barnebursdag lille julaften.

Skal ha vaskehjelp mandag, så jeg må rydde før det.

-også er det èn julekonsert igjen.

Og sånn går no dagan ;)

Så koselig med julekonsert! Du synger i kor?

Skrevet

Jeg har igjen to pengegaver. De fikser jeg ganske kjapt. Vasking og sånt tar jeg det ganske pent med, baking likeså. Jeg må handle inn mer julemat og godteri og så må jeg en tur på polet. Ja, og så er det pynting av tre samt å få lokalisert og plassert resten av nissene og stæsjet. I år synes jeg vi har veldig god tid, og det selv om jeg skal jobbe hele helga:)

Det kan komme godt med å ha en slik ro som du har :) Jeg skal også stresse ned snart *kremt*

upss..jeg må ta en telefonsamtale. ",)

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja heldigvis er det lenge igjen ennå. Godt for oss som knapt har kommet igang at vi fortsatt har god tid

Skrevet

Gavene er ikke klare, begynte så altfor tappert på oktober og kjøpte de jeg måtte sende, de ble selvfølgelig ikke sendt før dagen etter alle gaver burde være sendt, helt typisk meg.

Så nå har jeg bare resten av gavene igjen, som desverre er mesteparten.

Bakinga tar jeg lett på, har til nå 4 sorter, gjort på en kveld, og det er jeg strålende fornøyd med!

Sånn egentlig er jeg strålende fornøyd med hele innsatsen min, jeg kan kunsten å slappe av mens alle stresser rundt meg, og jeg skal uansett klare å bli ferdig til jul i år som i fjor, som forrige år før det igjen : )

Skrevet

Ikke bakt, ikke vasket, ikke ferdig med julegavene, ikke sendt julekort, ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg... Ikke helt i kurs nei. Men har jo enda noen dager på meg ;-)

ringerikskringla
Skrevet

i år er gaver ikke så stor prioritet for oss...

Vår butikk gikk konkurs i juli og for 2 uker siden fikk vite att huset går på tvangsauksjon pga for mye gjeld etter konkurs.

Så her i huset blir det kun små gaver til familien og min mann og jeg kjøper ikke noe til hverandre..

Men jeg må alikevel være oppreist og gå på avslutninger or juletrefester og være glad.ikke lett men alt må gå..

Det blir mye tårer men jeg har min gode og snille mann og to nydelig tuller. det betyr alt...

Skrevet

Enig - det er lenge til jul. Heldigvis opptil flere fridager.

Skrevet

Gavene er ikke klare, begynte så altfor tappert på oktober og kjøpte de jeg måtte sende, de ble selvfølgelig ikke sendt før dagen etter alle gaver burde være sendt, helt typisk meg.

Så nå har jeg bare resten av gavene igjen, som desverre er mesteparten.

Bakinga tar jeg lett på, har til nå 4 sorter, gjort på en kveld, og det er jeg strålende fornøyd med!

Sånn egentlig er jeg strålende fornøyd med hele innsatsen min, jeg kan kunsten å slappe av mens alle stresser rundt meg, og jeg skal uansett klare å bli ferdig til jul i år som i fjor, som forrige år før det igjen : )

Så lenge som du klarer å holde hodet kaldt så går det nok fint.

Lykke til ;)

Skrevet

Ikke bakt, ikke vasket, ikke ferdig med julegavene, ikke sendt julekort, ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg... Ikke helt i kurs nei. Men har jo enda noen dager på meg ;-)

Det var da enda godt det ikke er lille julaften i dag *lol*

Tøy, hm.. jeg finner vel noe i skapet. *nYter en kaffekopp til*

Skrevet

Vår butikk gikk konkurs i juli og for 2 uker siden fikk vite att huset går på tvangsauksjon pga for mye gjeld etter konkurs.

Så her i huset blir det kun små gaver til familien og min mann og jeg kjøper ikke noe til hverandre..

Men jeg må alikevel være oppreist og gå på avslutninger or juletrefester og være glad.ikke lett men alt må gå..

Det blir mye tårer men jeg har min gode og snille mann og to nydelig tuller. det betyr alt...

Dette var trist å høre!

Er det ingen utvei når det gjelder huset? Hva med gjeldsanering? Dere må jo ha en plass å bo.

Det krever masse styrke av deg nå, og det er veldig bra for tullene dine at du klarer å stille opp på div arr.! Gaver betyr lite nå i forhold til det dere er oppi. Håper likevel dere får til en grei jul. klem fra meg og lykke til med alt!

Skrevet

Uff da, dette var trist. :o( Men mannen fikk ny jobb, gjorde han ikke? Og du har fremdeles jobben din? Da går det bra alikevel vet du! *Klem*

Skrevet

Vi ligger dårligere an enn noe år tidligere, men jeg gidder ikke stresse meg opp i nevneverdig grad. Jul blir det uansett, og så lenge ungene har det bra og vi voksne ikke knekker nakken på forberedelsene, er det ingen krise.

Skrevet

Vi ligger dårligere an enn noe år tidligere, men jeg gidder ikke stresse meg opp i nevneverdig grad. Jul blir det uansett, og så lenge ungene har det bra og vi voksne ikke knekker nakken på forberedelsene, er det ingen krise.

Fin innstilling :)

Jeg kjenner jeg har gjort for mye i dag, men dattera mi får besøk i morgen så da utsetter jeg en handletur. Blir deilig å roe det ned ja :)

Skrevet

Alt på G altså :) Flott. Så flink du har vært.

Nå står spisebordet midt på gulvet her, og det ser faktisk greit ut. Så nå har vi plass til treet ;)

Kos deg masse!

Jeg fikk inspirasjon av innlegget ditt.. Nå er stua ferdig vasket og pyntet. Gamle blader og aviser er kastet, ting og tang som ikke hører hjemme på stua, er ryddet på plass. Hylla under salongbordet er tom!!!

Det eneste som mangler er treet og røde duker. Det skal på plass på mandag.

Takk skal du ha!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...