Gjest Kanskje ordentlig svigermor en dag Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Det er jo ikke ordentlige svigerforeldre da, men de unge har vært kjærester et år nå. Pga studier i forskjellige byer så bor de ikke sammen. Vi har kun pratet med foreldrene ved henting og bringing. Hva gjør andre i slike situasjoner, gir dere en oppmerksomhet? Vet selvfølgelig at det er opp til hver enkelt, men nysgjerrig på hva som er vanligst. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Nei, det kommer jeg neppe til å gjøre når den tid kommer. Kanskje en juleblomst eller noe slikt. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Foreldrene mine gir ikke noe til foreldrene til samboeren min, og de gir heller ikke til mine foreldre, men de har aldri truffet hverandre heller. Vi har vært sammen siden jeg var 16 år, så jeg regner med mine erfaringer kan være en del av statistikken ;-) 0 Siter
fresja Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har gitt dem gaver når det har passet sånn; dvs når jeg får tak i noe de setter pris på. Får ofte blomster av dem. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Nei, eg er nå ikkje 100 år gammel akkurat. 0 Siter
Speak Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Mine foreldre gjorde ingenting før jeg hadde giftet meg. Nå blir det en konfekteske eller noe lignende. De treffes stort sett bare noen få ganger i året i bursdager hos oss. 0 Siter
laban Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Hmm - datteren min har også "svigerforeldre" hvis det regnes med å ha vært kjærester i et år. Jeg har faktisk ikke truffet dem ennå, det sier kanskje litt om hvor alvorlig jeg tar det... Men de er bare 18 år gamle, da. Jeg gir sånne litt perifere nesten-familiemedlemmer en liten gave dersom vi er sammen på julaften, ikke ellers. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg synes det virker ganske kunstig å gi julegaver til slike "svigerforeldre", og tror neppe jeg kommer til å gjøre det når den tid kommer. Dersom vi skulle tilbringe julaften sammen _kan_ det hende de ville fått en liten oppmerksomhet, men sannsynligvis ikke. Jeg prøver heller å begrense antallet som får julegave enn å aksellerere det, selv om jeg selvfølgelig gir til alle nære + de jeg foventer å få fra. 0 Siter
Gjest Synes jeg Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg tror nok ikke jeg ville følt det "nært" nok til å begynne å gi julegaver nei. Jeg synes heller ikke det er nok til å gi en vinflaske eller en blomst heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.