Gjest romantica Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Kjærsten min spurte hva jeg ønsket meg til jul. Han fikk en tre-fire tips om hva jeg virkelig ønsket meg. Helt greie, ikke altfor dyre ting. Han har kjøpt noe helt annet. Noe jeg slett ikke ønsker meg, men noe som han syns er praktisk og kjekt å ha. Jeg er litt skuffet jeg. Når kjæresten min har noen konkrete ønsker så kjøper jeg ikke noe heeeelt annet. Som f.eks er mer «min smak» 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Til min 30-års dag ga min eksmann meg en skipakke og et luftgevær. Jeg hadde ikke hatt ski på beina på 15 år og hadde heller ikke noe ønske om det. Ikke liker jeg skytevåpen, og ei hadde jeg noen ambisjon om å bedrive skiskyting. Det er ikke for ingenting han er en eks. Gudbedre. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Til min 30-års dag ga min eksmann meg en skipakke og et luftgevær. Jeg hadde ikke hatt ski på beina på 15 år og hadde heller ikke noe ønske om det. Ikke liker jeg skytevåpen, og ei hadde jeg noen ambisjon om å bedrive skiskyting. Det er ikke for ingenting han er en eks. Gudbedre. Hva sa du du da du åpnet pakken? Du mo jo ha sett svært forundret ut Den gaven er et par hakk verre enn badevekta jeg fikk av min eks. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hva sa du du da du åpnet pakken? Du mo jo ha sett svært forundret ut Den gaven er et par hakk verre enn badevekta jeg fikk av min eks. Jeg hadde nok en skuespiller i magen som var verd både en og to Oscar'er der og da. Men en badevekt syntes jeg i grunnen nesten slo min gave på målstreken. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Til min 30-års dag ga min eksmann meg en skipakke og et luftgevær. Jeg hadde ikke hatt ski på beina på 15 år og hadde heller ikke noe ønske om det. Ikke liker jeg skytevåpen, og ei hadde jeg noen ambisjon om å bedrive skiskyting. Det er ikke for ingenting han er en eks. Gudbedre. Når du sier slikt, så forstår jeg at jeg må ha dumpet eksen av helt feil grunner, for gaver var han flink til. Han fikk designet og laget et smykke spesielt til meg, fordi jeg en eller annen gang (et par år tidligere) hadde sagt: "Skulle ønske jeg hadde et smykke som så slik ut...". Jeg burde altså holdt fast ved han, inntil han ga meg en julegave som skrek av egoisme. Om ikke annet, for å kunne fortelle historiene om julegavene. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Du må bli med han. Neste år leier du han med deg rundt i butikken og sørger for at du får det du ønsker deg:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Til min 30-års dag ga min eksmann meg en skipakke og et luftgevær. Jeg hadde ikke hatt ski på beina på 15 år og hadde heller ikke noe ønske om det. Ikke liker jeg skytevåpen, og ei hadde jeg noen ambisjon om å bedrive skiskyting. Det er ikke for ingenting han er en eks. Gudbedre. *knegg* Denne historien er like god hver gang. For en tosk... 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hva sa du du da du åpnet pakken? Du mo jo ha sett svært forundret ut Den gaven er et par hakk verre enn badevekta jeg fikk av min eks. "Den gaven er et par hakk verre enn badevekta jeg fikk av min eks" Å Gudbedre;o)) Skjønner at han er en eks. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Til min 30-års dag ga min eksmann meg en skipakke og et luftgevær. Jeg hadde ikke hatt ski på beina på 15 år og hadde heller ikke noe ønske om det. Ikke liker jeg skytevåpen, og ei hadde jeg noen ambisjon om å bedrive skiskyting. Det er ikke for ingenting han er en eks. Gudbedre. Det er lov å le høyt ikke sant??? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Litt pussig å spørre hva du ønsker deg for så å kjøpe noe helt annet. Men kanskje han synes du trenger akkurat dette da? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Jeg kjøper det kjæresten ønsker seg. Det gjør han også, bortsett fra en blemme. Det beste er å peke/sette ring rundt noe i en reklame/katalog. Og å la mannen vite din str på ringer/klær/støvletter = gjøre det litt enkelt for å unngå håpløse gavekjøp. En slektning (inngiftet, vel og merke), kjøper "forundringspakker" fra Blink eller Nytt & Nyttig, med masse ræl oppi, og fordeler til slekt og venner. Han er helt på bærtur. For å si det sånn; det er noen år siden jeg fikk stoppet gavebyttet med han der *s* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 "Den gaven er et par hakk verre enn badevekta jeg fikk av min eks" Å Gudbedre;o)) Skjønner at han er en eks. Gaven var ille, men jeg synes flyfly sin var verre. Det kommer av at jeg hadde snakket om at huset trengte en vekt. Det var ikke dermed sagt at jeg ville ha den i gave Gaven til flyfly var helt sprø, he he. 0 Siter
morsan Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hva sa du du da du åpnet pakken? Du mo jo ha sett svært forundret ut Den gaven er et par hakk verre enn badevekta jeg fikk av min eks. *lol* badevekt tar liksom kaka. Det er en ting man ikke bør gi med mindre det eksplisitt er ønsket! :-) Søsteren min fikk forresten en bilstøvsuger til første bursdag etter at hun ble kjæreste med han hun nå er gift med;-) Han hadde glemt av å handle gave, det var søndag, og bare bensinstasjonene var åpne...;-) Hun hadde forresten ikke bil. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 *lol* badevekt tar liksom kaka. Det er en ting man ikke bør gi med mindre det eksplisitt er ønsket! :-) Søsteren min fikk forresten en bilstøvsuger til første bursdag etter at hun ble kjæreste med han hun nå er gift med;-) Han hadde glemt av å handle gave, det var søndag, og bare bensinstasjonene var åpne...;-) Hun hadde forresten ikke bil. ''*lol* badevekt tar liksom kaka. Det er en ting man ikke bør gi med mindre det eksplisitt er ønsket! :-)'' Jeg kjøpte badevekt til min kjære til jul i fjor... Det var bare en tilleggsgave til den ordentlige gaven da og påskriften på kortet viste til at den var til oss begge to. ) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Gaven var ille, men jeg synes flyfly sin var verre. Det kommer av at jeg hadde snakket om at huset trengte en vekt. Det var ikke dermed sagt at jeg ville ha den i gave Gaven til flyfly var helt sprø, he he. Ja, den var ikke bedre iom at hun ikke har interesser for den slags aktiviterer:-) Det ville vel vært omtrent det samme som om jeg skulle fått broderier, stikkegarn og strikkepinner av mannen min til jul:o) Selv ville jeg blitt glad for ski om de jeg hadde var gamle og utslitte. Gævær hadde vært helbom! Jeg får carvingski i år. Mine gamle slalomski er gamle og med elendige stålkanter. 0 Siter
morsan Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 ''*lol* badevekt tar liksom kaka. Det er en ting man ikke bør gi med mindre det eksplisitt er ønsket! :-)'' Jeg kjøpte badevekt til min kjære til jul i fjor... Det var bare en tilleggsgave til den ordentlige gaven da og påskriften på kortet viste til at den var til oss begge to. ) Ja, omstendighetene rundt kan gjøre det akseptabelt. Men ser liksom for meg den ektemannen som gir kona ergometersykkel, badevekt og sexy undertøy i alt for liten størrelse.... God jul, liksom...;-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 *lol* badevekt tar liksom kaka. Det er en ting man ikke bør gi med mindre det eksplisitt er ønsket! :-) Søsteren min fikk forresten en bilstøvsuger til første bursdag etter at hun ble kjæreste med han hun nå er gift med;-) Han hadde glemt av å handle gave, det var søndag, og bare bensinstasjonene var åpne...;-) Hun hadde forresten ikke bil. "LOL" Det var vel meningen at hun skulle støvsuge hans bil da;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 *lol* badevekt tar liksom kaka. Det er en ting man ikke bør gi med mindre det eksplisitt er ønsket! :-) Søsteren min fikk forresten en bilstøvsuger til første bursdag etter at hun ble kjæreste med han hun nå er gift med;-) Han hadde glemt av å handle gave, det var søndag, og bare bensinstasjonene var åpne...;-) Hun hadde forresten ikke bil. ''Hun hadde forresten ikke bil.'' Er det mulig... *LOL* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Ja, den var ikke bedre iom at hun ikke har interesser for den slags aktiviterer:-) Det ville vel vært omtrent det samme som om jeg skulle fått broderier, stikkegarn og strikkepinner av mannen min til jul:o) Selv ville jeg blitt glad for ski om de jeg hadde var gamle og utslitte. Gævær hadde vært helbom! Jeg får carvingski i år. Mine gamle slalomski er gamle og med elendige stålkanter. Sysaker hadde vært fiasko her også. Jeg får en halv flatskjerm i år. Han får den andre halve delen av meg. 0 Siter
morsan Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 ''Hun hadde forresten ikke bil.'' Er det mulig... *LOL* han var en "målvakt" likevel, ref en kjent oversettelsestabbe fra Kongen av Queens;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.