Gå til innhold

Lyst på ny bil? (finn.no) ;O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strøken bil. Du kommer deg frem, men kommer deg ikke hjem igjen ;O)

Skrevet

Litt av en bil;-)

Lurer på hva den gikk for;-)

Sikkert noen som kan reparere selv som kjøper, og da er det jo ikke noe problem å bytte girkasse osv. Men: Bilen kjøres fram, men ikke kjører bak. Lol!

Skrevet

He he:-)

Min mor hadde en gang i tiden en eldgammel skragg av en bil, som til slutt bare gikk i 3. gir eller revers. Stod du i en nedoverbakke, kunne du trille opp i litt fart, og så smekke den rett i 3., men stod du i motbakke måtte du pent rygge til butikken;-) Men dette var på 80-tallet, og alle visste vel at hun ikke var helt riktig fra før...

Skrevet

Den kunne jeg har kjøpt, uten at jeg skal si at prisen er riktig. Dette hadde jeg fikset uten store problemer eller kostnader.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230045053' post='4046666]

Jeg imponeres stadig av annonsetekster på finn.no........

Ikke sant ;O) Bilen er sikkert grei om man kan mekke bil. Men var først og fremst teksten jeg syns var artig ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...