Gjest trenger hjeeeeeeeeeelp Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Vi skal kjøpe dusjkabinett til vårt nye bad. Er det forskjell på dusjkabinnetter, noen som er lettere å holde rene enn andre?? Er ikke ute etter masse greier som radio og troperegne etc... Hva bør man kjøpe, plastsdører eller glass, glatte eller ruglete? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Glatt, kjent vare - som f.eks. Ifö. 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ikke kjøp det billigste du finner iallefall. Bruk et kjent merke og du får noe som varer. Kjøper du noe jalla fra Kina tar du en sjans. 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Å ja pass på. Vet om noen som handlet et slikt kinakabinett fra en jallaimportør, og så viste det seg at rørleggeren solgte akkurat det samme, men sikkert 50% dyrere. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg kjøpte nytt i høst. Marco. Kjempefornøyd! Glatte flater, glass og flere hyller innebygget i hjørnet bak. Har dette, tror jeg, det ser i alle fall veldig likt ut: http://www.tema.no/default.asp?menu=1563 0 Siter
Gjest Anonym dusjfru Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Dersom du kan unngå glass på alle sider, for guds skyld gjør det. Glass er vanskelig å holde pent og rent. Skulle jeg valgt på nytt ville jeg valgt hvit bakgrunn mot vegg, og glass resten. Nå har vi glass også mot veggene i hjørnet og det er et slit å holde det rent. Tror vi kjøpte Hafa sitt pga prisen. Det som vistnok var forskjellen var at IFØ hadde hjul under. Det kunne jeg gjerne tenkt meg i dag, for å få vasket under og bak(glassdørers ulempe igjen). Sjekk også døroppheng etc. Vi har allerede skiftet oppheng for døren. 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Har ikke mye meddele her, men noen jeg kjenner har et ganske lite bad, og de har kjøpt dusjkabinett med dører som slår innover i dusjen når den ikke er i bruk.Veldig smart, plassen tatt i betraktning. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Har ikke mye meddele her, men noen jeg kjenner har et ganske lite bad, og de har kjøpt dusjkabinett med dører som slår innover i dusjen når den ikke er i bruk.Veldig smart, plassen tatt i betraktning. Sånn har vi også på det minste badet. De er veldig kjekke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Har ikke mye meddele her, men noen jeg kjenner har et ganske lite bad, og de har kjøpt dusjkabinett med dører som slår innover i dusjen når den ikke er i bruk.Veldig smart, plassen tatt i betraktning. Sånne har jeg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.