Gå til innhold

Hvilken kjøkkenmaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe meg en kjøkkenmaskin. Så på Kenwood Major, men den kostet nesten 5 lapper og det gidd jeg ikke betale for den.

Vil ha en som er god og som har mange "egenskaper" , er lett å rengjøre og bruke...

Noen som vet om noen?

Skrevet
Skrevet

Den hadde ganske ok design, når/om eg blir rik så skal eg kjøpe meg en slik en.

Jeg har hatt min i 9 år. Kjekk. Måtte ha den på service pga drivreima for 7 år siden (jeg hadde sikkert altfor tung deig oppi). Ellers er den bråkete, men sterk.

Skrevet

Det er bare èn kjøkkenmaskin - Kenwood Major. Ingen over, ingen ved siden.

:-)

Skrevet

Jeg har Electrolux og skal ha den samme omigjen når den går i stykker

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er bare èn kjøkkenmaskin - Electrolux (Assistent?). Ingen over, ingen ved siden.

Skrevet

Det er bare èn kjøkkenmaskin - Electrolux (Assistent?). Ingen over, ingen ved siden.

''Det er bare èn kjøkkenmaskin - Electrolux (Assistent?). Ingen over, ingen ved siden.''

Nåja. Har hatt en Assistent, har nå en Kenwood og er mer fornøyd med Kenwooden.

...den evige natteravn...
Skrevet

Jeg hadde helt klart gått for en Bosch. Den er lett og enkel i bruk og du får mye utstyr om du ønsker. Hvis du feks. skal bruke den bare til deiglaging er Elektrolux også et godt valg.

Begge disse maskinene har en "åpen" bolle som gjør det lett å tilsette ingredienser underveis.

Kenwood har en stor og klumpete arm stående over bollen som er veldig upraktisk, spesielt ved baking.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...