Gå til innhold

Er det noen faste på DO uten en diagnose?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Min sitter i et slags stativ med klype jeg kan feste til buksa, pluss et bånd som henger ned. Kanskje vi har samme.

Ja, men jeg tror "stativet" er fast. Den er ganske stor egentlig, men lekker :) Min teller ikke småsteg, feks om jeg går tre steg. Den begynner ikke å registrere før jeg har gått ca 4 sek, men da tar den med alle. Går jeg tre steg og stopper, så blir ikke de registrert.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Faure

16

• mrxx

8

• Colette

8

• AneM1365380603

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, men jeg tror "stativet" er fast. Den er ganske stor egentlig, men lekker :) Min teller ikke småsteg, feks om jeg går tre steg. Den begynner ikke å registrere før jeg har gått ca 4 sek, men da tar den med alle. Går jeg tre steg og stopper, så blir ikke de registrert.

Ok. Min teller ikke før jeg har gått 10 steg, men da teller den alle. Jeg må også legge inn hvor mye jeg veier og lengden på et gjennomsnitts-steg hvis jeg nullstiller den.

AneM1365380603
Skrevet

Ok. Min teller ikke før jeg har gått 10 steg, men da teller den alle. Jeg må også legge inn hvor mye jeg veier og lengden på et gjennomsnitts-steg hvis jeg nullstiller den.

Kan du bla tilbake de siste syv dager på din?

Skrevet

Kan du bla tilbake de siste syv dager på din?

Ja. Den går på 7-dagers basis.

Skrevet

Jau, forsåvidt. Men underlig hvor fort det skjedde egentlig, iallefall da jeg flytta til ny by. Da skrev de ned bare en av tingene jeg fortalte om, og tok det derfa, noe som har blitt helt feil og som jeg må rette litt op i. Hastverker lastverk.

Skrevet

Det har jeg ikke. Psykisk har jeg aldri hatt noe problemer av noe art, heller ikke så mye fysisk for den sakens skyld. Har vært frisk så langt i livet, bortsett fra litt ryggplager, men holder det i sjakk med trening.

Skrevet

Det har jeg ikke. Psykisk har jeg aldri hatt noe problemer av noe art, heller ikke så mye fysisk for den sakens skyld. Har vært frisk så langt i livet, bortsett fra litt ryggplager, men holder det i sjakk med trening.

Morn, morn! Det gjelder å få streeeekt ut aaaaallle kroppsdeler ;D Da blir livet herlig!

Skrevet

En tanke mer aggressiv ja \;)

Du har i alle fall brukt ett annet nick her på dol før, du er ikke helt ny.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230372310' post='4048739]

Morn, morn! Det gjelder å få streeeekt ut aaaaallle kroppsdeler ;D Da blir livet herlig!

Hehe, sant, det gjør jeg hver morgen. Begynner du å bli frisk igjen?

Skrevet

Hehe, sant, det gjør jeg hver morgen. Begynner du å bli frisk igjen?

Svineriet henger i, men humøret stiger etter aldri så liten runde med såpe og Ladyshave *hoho*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230372559' post='4048744]

Svineriet henger i, men humøret stiger etter aldri så liten runde med såpe og Ladyshave *hoho*

Høres bra ut. Nyvasket og lekker altså:-)

Skrevet

Høres bra ut. Nyvasket og lekker altså:-)

Åffkårs! .-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230373371' post='4048759]

Åffkårs! .-)

Hehe, du begynner å komme deg igjen nå skjønner jeg.

Skrevet

Hehe, du begynner å komme deg igjen nå skjønner jeg.

Formkurven er stigende...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230374003' post='4048769]

Formkurven er stigende...

Det har jeg skjønt og det er jo bra.

Skrevet

Jeg har heldigvis ingen.

Har ikke sagt God jul til deg kom jeg på, så God jul:-)........Du har det bra håper jeg?

Skrevet

Har ikke sagt God jul til deg kom jeg på, så God jul:-)........Du har det bra håper jeg?

Å så koselig med en julehilsen! :-) God jul til deg også!!

Jeg har det veldig bra, men akkurat nå prøver jeg å komme meg etter en noe fuktig 2.juledag;) Hva med deg? Hatt en fin jul sålangt? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...