Gå til innhold

FU: Er du lei deg sjøl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja for nå om dagen er eg drittlei av meg sjøl, og synes eg er en patetisk tullebukk!

Åssen er det med deg?

Skrevet

Åh, har du gjort noe du angrer på?

Nei jeg har ikke gjort noe jeg angrer på, på en stund nå. Man glemmer fort :)

Skrevet

Jo, det hender absolutt at jeg er dritlei meg sjøl særlig når jeg er syk og dårlig form

Gjest Astroide
Skrevet

Ja, faen! Nå er jeg drittlei megselv! Og vil helst være noen andre!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

At du er en patetisk tullebukk, det vet vi jo ;)

Men fra spøk til alvor: Nei, jeg er ikke lei av meg selv, heldigvis.

Skrevet

I går hadde jeg gladelig byttet liv med hvem som helst. Omgangssjuke...:/

I dag begynner jeg så smått å trives med meg selv igjen selv om det føles som noen har danset polka på magen min. Joda, det er ganske fint å være meg:)

Hvorfor disse tankene da, Geir? Har du gjort noe dumt?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er drittlei kroppen min, men foreløpig er jeg ikke lei av meg selv. Noen ganger kan jeg være det, da har jeg gjerne gjort ett eller annet mindre glupt.

Skrevet

I dag er jeg ikke lei av meg selv. Jeg har tatt meg sammen i det siste. Sluttet med trøstespisinga, og vært god med meg selv på andre måter. Det har hjulpet. Deilig å føle seg litt ok :)

Skrevet

Ja, jeg synes også at du er en patetisk tullebukk :0)

Seriøst, hvordan skal jeg bli lei av noe så fantastisk som meg selv?

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Ja for nå om dagen er eg drittlei av meg sjøl, og synes eg er en patetisk tullebukk!''

Dert skjønner jeg godt, det er mitt inntrykk også! :-0

Gjest Milde måne
Skrevet

Hvorfor er du lei av deg selv,gjort noe dumt?

Kan ikke si jeg er lei av meg selv nå nei,men er lei av vinteren.

Gjest ærlig svar
Skrevet

Ja, i dag er jeg drittlei meg selv. Og i går var jeg full og oppførte meg tåpelig og pinlig, så jeg vil helst ikke møte noen igjen. Ja, jeg hater vel meg selv i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...