Gå til innhold

Marinert kalkunbryst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et kalkunbryst som er ferdigstekt. Tenkte å ha det til middag i dag, men hvordan varme det?

Er det noen kloke hoder som kan hjelpe meg?

Skrevet

Jeg varmet det bare på lav varme (100 gr) med litt smør og noen svisker i en ildfast form med folie over i cirka en time. Du kan også servere det kaldt (romtemperert) med varm saus til.

Skrevet

Jeg varmet det bare på lav varme (100 gr) med litt smør og noen svisker i en ildfast form med folie over i cirka en time. Du kan også servere det kaldt (romtemperert) med varm saus til.

Tusen takk :) Prøver det.

Skrevet

Jeg ville tatt det i microen. Det gjør vi alltid med ferdiggrillet kylling iallfall.

Skrevet

Svisker? Hva er det for noe kongelig tull?

Skrevet

Slik ville jeg også gjort det :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...