Gjest pinlig for en voksen dame:P Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 har sår i og rundt rumpa,er voksen,og bruker ikke bleier av noe slag.blir litt rart å smøre baby-salve og sånt på.dessuten skal det jo helst ikke smitte over på klærne heller.men kan jo prøve noe på nettene iallefall,kanskje? tips tas imot med takk:) 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Sink-salve, ingen over og ingen ved siden Fås kjøpt i dagligvarebutikker. 0 Siter
Gjest pinlig for en voksen dame:P Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Sink-salve, ingen over og ingen ved siden Fås kjøpt i dagligvarebutikker. smitter ikke den over på klærne? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Vitapan er også bra og smitter ikke slik over som sinksalve 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Herregud menneske!! Når du er så sår i rompa at dette er et problem, så legger du alt annet til side og smører rompa inn med zink-salve i noen dager. Det finnes bind du kan kjøpe på butikken så du ikke ødelegger klærne. Skulle nesten tro du tuller?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Herregud menneske!! Når du er så sår i rompa at dette er et problem, så legger du alt annet til side og smører rompa inn med zink-salve i noen dager. Det finnes bind du kan kjøpe på butikken så du ikke ødelegger klærne. Skulle nesten tro du tuller?? Hvis man er sår i rumpa så skal man i hvert fall ikke bruke bind men mye bomullstruser. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Herregud menneske!! Når du er så sår i rompa at dette er et problem, så legger du alt annet til side og smører rompa inn med zink-salve i noen dager. Det finnes bind du kan kjøpe på butikken så du ikke ødelegger klærne. Skulle nesten tro du tuller?? Myke ja 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 smitter ikke den over på klærne? Ikke mer enn en litt fet fuktighetskrem gjør. Du trenger ikke mer enn et tynt lag. 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Hvis man er sår i rumpa så skal man i hvert fall ikke bruke bind men mye bomullstruser. 10 poeng til deg :-). Bruke to truser da kanskje ? Det beste ville jo være å ligge med rompa bar i et par dager. Vaske forsiktig med vann og såpe og la den lufttørke. Men dette vil jo ta sin tid, går for zink-salv og flere truser ja :-) 0 Siter
Rith Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Husk å vaske bort zinksalven godt før du har på ny, hvis ikke kan den bare gjøre vondt verre. 0 Siter
Gjest pinlig for en voksen dame Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Herregud menneske!! Når du er så sår i rompa at dette er et problem, så legger du alt annet til side og smører rompa inn med zink-salve i noen dager. Det finnes bind du kan kjøpe på butikken så du ikke ødelegger klærne. Skulle nesten tro du tuller?? synes det er unødvendig å gjøre narr av det på den måten! og bind svir jo noe jævlig i kantene!! 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 synes det er unødvendig å gjøre narr av det på den måten! og bind svir jo noe jævlig i kantene!! Har brukt bind mange ganger jeg. Sliter med psoriasis i perioder, også der bak. Unnskyld hvis jeg har en galgenhumor som er på kanten. Ikke meningen å gjøre narr :-). Rådene jeg gir er seriøst ment. Jeg bruker mild kortisonsalve også når det er riktig ille. 0 Siter
Gjest pinlig for en voksen dame Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Har brukt bind mange ganger jeg. Sliter med psoriasis i perioder, også der bak. Unnskyld hvis jeg har en galgenhumor som er på kanten. Ikke meningen å gjøre narr :-). Rådene jeg gir er seriøst ment. Jeg bruker mild kortisonsalve også når det er riktig ille. er vel litt sensitiv på området.like flaut hver gang jeg må vise "stjerten" til legen pga sånt.har forresten en mild kortison salve fra tidligere,når du først nevner det.sink salve må jeg kjøpe i morgen(og som en under her var innpå;bruke to truser) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg vil anbefale Silulen, den får du kjøpt på apoteket. 0 Siter
leda Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Du kan prøve og pudre med potetmel Det lindrer og tørker ut eksem. Jeg har i hvert fall brukt dette på ungene mine. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 10 poeng til deg :-). Bruke to truser da kanskje ? Det beste ville jo være å ligge med rompa bar i et par dager. Vaske forsiktig med vann og såpe og la den lufttørke. Men dette vil jo ta sin tid, går for zink-salv og flere truser ja :-) Det skal ikke være såpe på heller. Man skal vaske med saltvann og så skal man helst ligge med rumpa bar ja til det er grodd. Men det orker man bare hvis man er på sykehuset, ingen klarer det hjemme. 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg støtter forslaget om sinksalve og doble bomullstruser! Jeg ville evt ha tatt på et bind, men se at noen skriver at man ikke bør bruke det...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.