cathlin Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Glemte å svare på nr 2: ''2) Hvordan blir man rik?'' Du kan skrive en bok som heter "hvordan man blir rik ved bare å skrive en bok" og selge den i store mengder i vanlige dagligvarebutikker og kiosker. Hehehe 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Da må du vinne toppremien i Lotto! Da hadde jeg sikkert fått hjerteinfarkt. 0 Siter
Gjest Lovelene Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ok. Det høres slitsomt ut å offre mye. Jeg tenkte mer på en lettvint måte å bli rik på. Da må du nok spille lotto:) Men sjansen for å vinne er høyest for de over seksti, så vi har noen år igjen før det er vår tur... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg ventet på svar fra deg! Alltid beredt! *speiderhilsen* 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Alltid beredt! *speiderhilsen* *speiderhilsen* 0 Siter
Gjest sedetdu Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 ''2. Gift deg med en som er stinn av gryn'' Komer an på hva som gjør han stinn av gryn. Er det arv, er det OK, er det derimot mye arbeid, betyr det bare at hun får to personer å rydde etter (+ evt barn) og ingen ryddehjelp;-) Hørt om barnepasser, hushjelp, vaskehjelp etcetc. Er man stinn av gryn behøver ikke gubben være hjemme å hjelpe til med noe som helst. Han vil antagelig bare være i veien. Hun trenger ikke han for å spise lunch på Grand med sine venninner, ha en spa-dag, ta pedikyr, manikyr, fikse håret, shoppe (personal shopper) osv osv 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Hørt om barnepasser, hushjelp, vaskehjelp etcetc. Er man stinn av gryn behøver ikke gubben være hjemme å hjelpe til med noe som helst. Han vil antagelig bare være i veien. Hun trenger ikke han for å spise lunch på Grand med sine venninner, ha en spa-dag, ta pedikyr, manikyr, fikse håret, shoppe (personal shopper) osv osv Ok, jeg tenkte på en som var en del mindre stinn av gryn enn som så;-) Men er det på det nivået der, blir det jo selvsagt noe annet;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 ''2. Gift deg med en som er stinn av gryn'' Komer an på hva som gjør han stinn av gryn. Er det arv, er det OK, er det derimot mye arbeid, betyr det bare at hun får to personer å rydde etter (+ evt barn) og ingen ryddehjelp;-) Hehehe, du snakker av erfaring skjønner jeg...! 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230489508' post='4049946] Hehehe, du snakker av erfaring skjønner jeg...! *tralalal* Men skjønner at han ikke er så stinn av gryn, da, ref svaret fra sedetdu...;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Alt som er gjort er gjort, så ta det i dag Er du klar for en liten konkurranse igjen snart? Jeg er, men da vil jeg ha den slik du foreslo Og det skal selvsagt ikke gå på bekostning av nyttig lesing... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 *tralalal* Men skjønner at han ikke er så stinn av gryn, da, ref svaret fra sedetdu...;-) Hehe... Mer enn nok, men ikke oljesheik ;-) 0 Siter
Gjest sedetdu Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ok, jeg tenkte på en som var en del mindre stinn av gryn enn som så;-) Men er det på det nivået der, blir det jo selvsagt noe annet;-) Ingen grunn til å ikke sikte mot toppen hvis man først går for noe 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Kommer helt an på hva du skal lese. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Fikk du ryddet? Ja, beklager, jeg har ryddet ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Alt som er gjort er gjort, så ta det i dag Er du klar for en liten konkurranse igjen snart? Jeg er, men da vil jeg ha den slik du foreslo Og det skal selvsagt ikke gå på bekostning av nyttig lesing... Jeg få på plass det ene beinet mitt først, det har det med å reagere på ulike vis hvis jeg overbelaster. Kneet er litt i ulaget, så må la det få litt variert trening, og se at det tåler en lengre gåtur uten å bli plaget. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ja, beklager, jeg har ryddet ;-) Så bra du fikk gjort det,nå kan du slappe av i morgen ; ) Med god samvittighet! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg få på plass det ene beinet mitt først, det har det med å reagere på ulike vis hvis jeg overbelaster. Kneet er litt i ulaget, så må la det få litt variert trening, og se at det tåler en lengre gåtur uten å bli plaget. Du får gi beskjed når du er klar ) 0 Siter
Orio Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Var ikke du opptatt av prokastrinering rett før jul? Da sier det seg jo selv: ikke rydd i dag. Heller ikke i morgen - eller i overimorgen. Og det haster vel ikke med å bli rik heller? I den rette prokastrineringsånd kan du trygt utsette det, og venter du lenge med ryddingen blir du sittende med unike samleobjekter. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Var ikke du opptatt av prokastrinering rett før jul? Da sier det seg jo selv: ikke rydd i dag. Heller ikke i morgen - eller i overimorgen. Og det haster vel ikke med å bli rik heller? I den rette prokastrineringsånd kan du trygt utsette det, og venter du lenge med ryddingen blir du sittende med unike samleobjekter. Hehehehehehe, ja, alt kan utsettes! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.