Gå til innhold

Skal jeg rydde nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte å svare på nr 2:

''2) Hvordan blir man rik?''

Du kan skrive en bok som heter "hvordan man blir rik ved bare å skrive en bok" og selge den i store mengder i vanlige dagligvarebutikker og kiosker.

Hehehe

Skrevet

Da må du vinne toppremien i Lotto!

Da hadde jeg sikkert fått hjerteinfarkt.

Gjest Lovelene
Skrevet

Ok.

Det høres slitsomt ut å offre mye. Jeg tenkte mer på en lettvint måte å bli rik på.

Da må du nok spille lotto:) Men sjansen for å vinne er høyest for de over seksti, så vi har noen år igjen før det er vår tur...

Skrevet

Jeg ventet på svar fra deg!

Alltid beredt! *speiderhilsen*

Skrevet

Alltid beredt! *speiderhilsen*

*speiderhilsen*

Skrevet

''2. Gift deg med en som er stinn av gryn''

Komer an på hva som gjør han stinn av gryn. Er det arv, er det OK, er det derimot mye arbeid, betyr det bare at hun får to personer å rydde etter (+ evt barn) og ingen ryddehjelp;-)

Hørt om barnepasser, hushjelp, vaskehjelp etcetc. Er man stinn av gryn behøver ikke gubben være hjemme å hjelpe til med noe som helst. Han vil antagelig bare være i veien. Hun trenger ikke han for å spise lunch på Grand med sine venninner, ha en spa-dag, ta pedikyr, manikyr, fikse håret, shoppe (personal shopper) osv osv :)

Skrevet

Hørt om barnepasser, hushjelp, vaskehjelp etcetc. Er man stinn av gryn behøver ikke gubben være hjemme å hjelpe til med noe som helst. Han vil antagelig bare være i veien. Hun trenger ikke han for å spise lunch på Grand med sine venninner, ha en spa-dag, ta pedikyr, manikyr, fikse håret, shoppe (personal shopper) osv osv :)

Ok, jeg tenkte på en som var en del mindre stinn av gryn enn som så;-)

Men er det på det nivået der, blir det jo selvsagt noe annet;-)

Skrevet

''2. Gift deg med en som er stinn av gryn''

Komer an på hva som gjør han stinn av gryn. Er det arv, er det OK, er det derimot mye arbeid, betyr det bare at hun får to personer å rydde etter (+ evt barn) og ingen ryddehjelp;-)

Hehehe, du snakker av erfaring skjønner jeg...!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230489508' post='4049946]

Hehehe, du snakker av erfaring skjønner jeg...!

*tralalal*

Men skjønner at han ikke er så stinn av gryn, da, ref svaret fra sedetdu...;-)

AneM1365380603
Skrevet

Alt som er gjort er gjort, så ta det i dag :)

Er du klar for en liten konkurranse igjen snart? Jeg er, men da vil jeg ha den slik du foreslo ;) Og det skal selvsagt ikke gå på bekostning av nyttig lesing...

Skrevet

*tralalal*

Men skjønner at han ikke er så stinn av gryn, da, ref svaret fra sedetdu...;-)

Hehe... Mer enn nok, men ikke oljesheik ;-)

Skrevet

Ok, jeg tenkte på en som var en del mindre stinn av gryn enn som så;-)

Men er det på det nivået der, blir det jo selvsagt noe annet;-)

Ingen grunn til å ikke sikte mot toppen hvis man først går for noe ;)

Skrevet

Fikk du ryddet?

Ja, beklager, jeg har ryddet ;-)

Skrevet

Alt som er gjort er gjort, så ta det i dag :)

Er du klar for en liten konkurranse igjen snart? Jeg er, men da vil jeg ha den slik du foreslo ;) Og det skal selvsagt ikke gå på bekostning av nyttig lesing...

Jeg få på plass det ene beinet mitt først, det har det med å reagere på ulike vis hvis jeg overbelaster. Kneet er litt i ulaget, så må la det få litt variert trening, og se at det tåler en lengre gåtur uten å bli plaget.

Gjest Milde måne
Skrevet

Ja, beklager, jeg har ryddet ;-)

Så bra du fikk gjort det,nå kan du slappe av i morgen ; )

Med god samvittighet!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg få på plass det ene beinet mitt først, det har det med å reagere på ulike vis hvis jeg overbelaster. Kneet er litt i ulaget, så må la det få litt variert trening, og se at det tåler en lengre gåtur uten å bli plaget.

Du får gi beskjed når du er klar :o)

Skrevet

Var ikke du opptatt av prokastrinering rett før jul? Da sier det seg jo selv: ikke rydd i dag. Heller ikke i morgen - eller i overimorgen.

Og det haster vel ikke med å bli rik heller? I den rette prokastrineringsånd kan du trygt utsette det, og venter du lenge med ryddingen blir du sittende med unike samleobjekter.

Skrevet

Var ikke du opptatt av prokastrinering rett før jul? Da sier det seg jo selv: ikke rydd i dag. Heller ikke i morgen - eller i overimorgen.

Og det haster vel ikke med å bli rik heller? I den rette prokastrineringsånd kan du trygt utsette det, og venter du lenge med ryddingen blir du sittende med unike samleobjekter.

Hehehehehehe, ja, alt kan utsettes!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...