Rith Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Vurderer å prøve å steke kalkun i stekepose i år, smakte en i fjor som var stekt på det viset og den var god! Men jeg så et program fra USA eller England der de har kalkuntelefon, snappet opp at det ble sagt at man ikke skulle dekke til kalkunen! Erfaringer? 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hvordan gikk det med sukkerbelastningen? Var det i dag? 0 Siter
Rith Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Hvordan gikk det med sukkerbelastningen? Var det i dag? Hehe ja, det gikk bra. Jeg fikk ligge og klarte å sovne en time, er så glad jeg klarte å holde på det. Ikke noe problem å drikke det, jeg er en søtmons, men morgenkvalmen gjør at selv å bælme vann hadde vært et problem. Men det gikk bra og resultatet var også bra 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 i stekepose går veldig fint. Setter inn hele Kalkunen frossen i ovnen ca kl halv 12 om kvelden på 90 grader ( ferdig kryddret) 3 timer før den skal spises setter jeg på 125 grader.Det blir masse god kraft i posen til å lage saus:o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Det gjør vi alltid, det blir kjempegodt! Du får fin ekstra kraft til susen. Kok opp innholdet også ved siden av, flott kraft! Det ligger sikkert en veiledning i pakken. 0 Siter
Gjest yes it was good Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Har prøvd for første gang å steke kalkun i stekepose og det var helt perfekt. Utrolig saftig ble den. 0 Siter
Rith Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Takk for svar! Jeg hengte meg for mye opp i det dem sa på den kalkuntelefonen. Det blir steking i pose, orker ikke tørr kalkun. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.